پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

۵ روش برای دریافت خلافی خودرو در سال 1402

خلافی خودرو

در بازار داغ خرید و فروش خودرو، یک سرعت گیر به نام خلافی وجود دارد که باعث می شود زمان زیادی را از افراد در حین معامله بگیرد. اکثر افراد تا زمان خرید و فروش خودرو خود به فکر دریافت خلافی خودرو خود نیستند و تنها آن زمان است که بی صبرانه به دنبال روشی می گردند که بتوانند به سرعت خلافی خودرو را دریافت و پرداخت کند.

علاوه بر زمان بر بودن و صف‌های طولانی مراجعه حضوری به پلیس +10 برای پرداخت خلافی، این روش شامل هزینه نیز خواهد بود. امروز می خواهیم انواع روش های استعلام رایگان خلافی خودرو را به شما معرفی کنیم و نحوه انجام آسان ترین روش آن یعنی استعلام پیامکی خلافی را به شما آموزش دهیم.

دریافت خلافی خودرو به روش USSD

اگر دسترسی به گوشی تلفن همراه هوشمند و اینترنت ندارید، جای نگرانی ندارد. شما می‌توانید بدون مراجعه حضوری خلافی خود را استعلام بگیرید. در این روش با مراجعه به شماره گیر تلفن همراه و شماره گیری #110* می‌توانید خلافی خودروی خود را دریافت کنید. بعد از شماره گیری این کد، باید خدمات راهور و سپس استعلام خلافی خودرو را انتخاب کنید.

در این مرحله از شما کد ۱۷ رقمی VIN خواسته می شود که با مراجعه به کارت خودروی خود می توانید این کد را وارد کنید. در انتها می توانید تنها مبلغ خلافی را مشاهده کنید و یا اینکه شناسه قبض و شناسه پرداخت را نیز دریافت کنید. با در دست داشتن شناسه قبض و شناسه پرداخت امکان پرداخت خلافی خودرو خود را از طریق دستگاه ATM خواهید داشت.

خلافی خودرو با USSD

دریافت خلافی خودرو به صورت آنلاین

برای استفاده از روش آنلاین باید دسترسی به اینترنت داشته باشید و به وب سایت www.rahvar120.ir مراجعه کنید. در این وبسایت با مراجعه به قسمت استعلام تخلفات خودرو و موتورسیکلت، می بایست اقدام به وارد کردن کد VIN کنید، کد VIN همان شماره ۱۷ رقمی در پشت کارت خودروی شماست که با حروف IR شروع می شود. پس از وارد کردن کد می توانید از میزان خلافی خودرو خود مطلع شوید و به صورت آنلاین پرداخت را انجام دهید.

دریافت خلافی خودرو به روش ساده تلفنی

با انتخاب این روش نیازی به تلفن همراه هوشمند و اینترنت ندارید، با برقراری تماس با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۲۸۸۸۸۸ و ارائه اطلاعاتی مانند شماره پلاک خودرو، مبلغ خلافی خودرو شما برایتان ارسال خواهد شد.

استعلام خلافی خودرو به صورت حضوری

با مراجعه به مراکز پلیس +10 می ‌توانید اقدام به دریافت برگه خلافی کنید. برای انتخاب این روش دو نکته را باید مد نظر قرار دهید، یک اینکه این روش با پرداخت هزینه همراه است (۳۰ هزار تومان) و دوم اینکه تنها به مبالغ زیر یک میلیون تعلق می گیرد، بدین معنا که اگر خلافی خودروی شما بالای یک میلیون تومان باشد، باید به مراکز راهنمایی و رانندگی مراجعه کنید.

 

استعلام خلافی به صورت پیامکی (SMS)

رسیدیم به آسان ترین روش استعلام خلافی خودرو، استفاده از پیامک برای هر سن و سالی مقدور است و هزینه آن بسیار به صرفه است، نیازی به پشت خط ماندن و داشتن اینترنت همراه هم وجود ندارد.

برای دریافت اس ام اس خلافی خودرو تنها کافی است به کارت ماشین خود و آن کد ۱۷ رقمی که قبلا توضیح داده ایم (VIN) دسترسی داشته باشید و آن کد را به یکی از شماره های ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰،۱۱۰۰۰۵۱۵۱،۳۰۰۰۵۱۵۱ ارسال کنید و منتظر دریافت نتیجه آن باشید.

در پیامکی که دریافت می کنید علاوه بر مبلغ خلافی خودرو، شناسه قبض و شناسه پرداخت نیز برای شما ارسال می شود، که با استفاده از آن می توانید از طریق دستگاه ATM مبلغ را پرداخت کنید.

شما هم با هر کسب و کاری می توانید از خدمات پیامکی استفاده کنید

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این استفاده خدماتی از پیامک به وسیله سامانه ارسال پیامک انجام می شود. پیامک می تواند هر مسیر ناهمواری را مثل اس ام اس خلافی خودرو هموار کند، مانند مراکز پزشکی و درمانی که از نوبت دهی پیامکی برای اختصاص نوبت به بیماران استفاده می کنند.

تا قبل از استفاده از این سرویس، زمان بسیار زیادی از عوامل مراکز پزشکی و بیماران برای دریافت نوبت گرفته می شد که بعد از آن این زمان و هزینه تا مقدار بسیار زیادی کاهش پیدا کرد.

شما هم با هر کسب و کاری می توانید از خدمات تسریع دهنده پیامکی استفاده کنید، این خدمات نه تنها در زمینه ارائه خدمات مطلوب به مشتریان کاربرد دارد، بلکه در جذب مشتریان بالقوه نیز بسیار موثر است. برای مشاوره می توانید با کارشناسان مدیانا به شماره 02154968000 تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

  1. دریافت پیامکی خلافی خودرو به روش USSD
  2. دریافت خلافی خودرو با مراجعه به سایت 
  3. تماس تلفنی 
  4. دریافت خلافی به صورت حضوری 
  5. استعلام خلافی به صورت پیامکی (SMS)
4.3/5 - (171 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

4 پاسخ

  1. سلام ممنون بابت مقاله خوبتون من پشت ماشینم شکایته یعنی نمیتونم به هیچکدوم از این روش ها ببینم راه دیگه ای سراغ دارید؟

    1. سلام دوست گرامی،
      خیر ابتدا باید ببینید شکایت از کجاست تا بتوانید خلافی ماشینتان را بگیرید

    1. سلام دوست عزیز،
      سایر روش هارو امتحان کنید معمولا خطوط تلفنی به دلیل ترافیک تماس اشغال هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .