پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

ماژول پیامک چیست؟

ماژول-پیامک-چیست؟

تعامل با مشتریان یکی از دغدغه های دائمی هر کسب‌وکاری است. همانطور که می‌دانید در بازار کسب‌وکارهای امروز، ارتباط با مشتریان حرف اول را میزند و هر چقدر که این ارتباط قوی تر باشد احتمال تبدیل مشتریان به مشتری وفادار و خرید مجددا از کسب‌وکارها بیشتر می‌شود. روش های بی شماری برای تعامل با مشتریان وجود دارد اما، امروزه ارسال پیامک یکی از ساده‌ترین و موثرترین روش‌ها است. به واسطه پیامک و در کسری از ثانیه می‌توان ارتباطی قوی بین مشتریان پیشین با خدمات و محصولات جدید خود ایجاد کرد. ماژول پیامک امکانی است که سهولت ارسال پیامک برای کسب‌وکارهای مختلف را در سامانه‌ پیامک فراهم می‌کند. در این مقاله به ماژول‌های پیامک، انواع و لزوم استفاده از آن خواهیم پرداخت.

ماژول پیامک

فرض کنید شما به عنوان صاحب یک کسب‌وکار می‌خواهید به مشتریان متولد ماه تیر خود، پیامک تبریک تولد ارسال کنید وآن ها را از تخفیفات ویژه ای که به مناسبت تولد آن ها در نظر گرفته اید مطلع کنید. چه روشی را انتخاب می‌کنید؟

روش اول:

تقویمی را در نظر بگیرد و در روزهای هفته شماره مشتریانی که تولدشان در آن روز است را یاداشت کنید و به تک تک آن ها پیامک ارسال کنید. با توجه به تعداد مشتریان این روش وقت و نیروی زیادی را از شما خواهد گرفت.

روش دوم:

از امکانات پیشرفته موجود در سامانه‌ی پیامکی خود استفاده کنید و به واسطه‌ آن به صورت زمانبندی شده و در تاریخ و موعد مشخص به صورت اتوماتیک به مشتریان خود پیامک ارسال کنید.

به طورحتم روش دوم که پروسه سخت و طاقت فرسای پیاده سازی تقویم و ارسال مکرر روزانه را ندارد گزینه مناسب تری است.

ماژول های ارسال پیامک هم به همین منظور ایجاد شده‌اند. ماژول پیامک در واقع جزء امکاناتی است که صاحبان کسب وکارها را از ارسال هایی که به صورت دستی و مکرر انجام می‌شوند نجات می‌دهد.

مزایای استفاده از ماژول پیامک در کسب‌وکارهای مختلف

ماژول پیامک، ارسال‌های زماندار را مدیریت می‌کند و در موعد مشخص به صورت خودکار به مشتریان پیامک ارسال می‌کند. ماژول پیامک می‌تواند در پنل اس ام اس و یا وب سرویس پیامکی وبسایت شما پیاده سازی شود.

با اتصال این ابزار قدرتمند به وب سرویس پیامک و استفاده از API ماژول پیامکی در سایت می‌توان استفاده های بیشتری از جمله تایید هویت اعضا، پیگیری سفارشات، ارسال پیامک نوبت دهی و… را انجام داد.

برای استفاده از ماژول ها کافی است شماره‌ موبایل مشتریان و اطلاعات آن ها را در دفترچه تلفن سامانه پیامک خود ذخیره کنید تا در زمان مشخص، پیامکی هایی از جمله تبریک، اخطاریه، تشکر، نظرسنجی و… را به صورت خودکار به مشتریان شما ارسال کند.

در راهنمای کار با دفترچه تلفن سامانه پیامک گفتیم، پنل پیامکی این امکان را به شما می‌دهد که علاوه بر نام مشتریان و شماره تماس آن ها، اطلاعات و توضیحات بیشتری از مخاطبین خود (مانند تاریخ تولد، موعد پرداخت اقساط، آدرس محل زندگی و…) را در دفترچه تلفن خود ذخیره کنید تا به هنگام نیاز به آن رجوع کنید و در ارسال از طریق ماژول از آنها استفاده کنید. با تهیه پنل پیامکی شما می‌توانید علاوه بر ارسال به مشتریان خود به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نیز بپردازید.

در مقالات جداگانه به مزایای استفاده از پنل پیامک، ماژول ارسال پیامک و نمونه متن های ارسالی برای هر کسب و کار پرداختیم. شما می‌توانید این مقالات را در دسته بندی کاربرد پنل اس ام اس برای مشاغل در بلاگ مطالعه نمایید.

برای خرید پنل اس ام اس و انتخاب مناسب ترین گزینه برای کسب‌وکار خود، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان مدیانا در اسرع وقت با شما تماس گیرند.

ماژول-پیامک-چیست؟

انواع ماژول پیامک

در سامانه پیامکی شما می‌توانید از انواع ماژول ها با توجه به نیازهای کسب‌وکار خود استفاده کنید. در ادامه به انواع ماژول های ارسال پیامک خواهیم پرداخت.

ماژول پیامک پاسخگوی خودکار پیامکی

پاسخگوی خودکار در واقع می‌تواند کارت ویزیتی برای کسب و کار شما باشد. با بکارگیری ماژول پاسخگویی خودکار پیامکی، مشتریان و مخاطبان می‌توانند با ارسال عدد و یا کلمه‌ای مشخص اطلاعات مورد نیاز خود را به صورت مختصر دریافت کنند. از این ماژول در کمپین های انتخاباتی شورای شهر و مجلس نیز استفاده شده، پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین روش تبلیغات انتخاباتی را نیز مطالعه کنید. مشتریان شما همچنین می‌توانند از محصولات، فروش های ویژه و آدرس شبکه‌های اجتماعی شما و… تنها با ارسال یک پیام کوتاه اطلاعاتی را بدست آورند.

نمونه متن پاسخگوی خودکار پیامکی

 

شهروند گرامی برای دریافت اطلاعات نامزد انتخاباتی …. با ارسال عدد

۱ رزومه کاندید

۲ آدرس ستادها

۳ تاریخ سخنرانی ها

۴ شبکه های اجتماعی را دریافت کنید.

***

مشتری عزیز سامسونگ vip

برای اطلاع از قیمت

Galaxy A52 عدد 1

Galaxy A02 عدد 2

Galaxy A12 عدد 3 را به سامانه 98100457 ارسال نمایید

با تشکر سامسونگ vip

 

ماژول پیامک مسابقه و نظرسنجی پیامکی

همانطور که از نام این ماژول پیداست با استفاده از آن در سامانه پیامکی شما قادر به نظرسنجی و برگزاری مسابقات پیامکی خواهید بود. با نظرسنجی درباره‌ی کیفیت خدمات و محصولات خود می‌توانید ارزیابی بهتری را نسبت به عملکرد کسب‌وکارهای خود بدست آوردید و علاوه بر آن نشان دهید که جلب رضایت مشتریان برای شما حائز اهمیت است.

نمونه متن نظرسنجی پیامکی

مراجع اسپا و ماساژ نیلوفر آبی

کیفیت خدمات شعبه کوهستان را چگونه ارزیابی می‌کنید، از ۱ تا ۵ به آن امتیاز دهید

عدد مورد نظر را به همین شماره ارسال کنید

* اسپا و ماساژ نیلوفر آبی *

نوبت دهی پیامکی

معمولا نوبت دهی منظم در مشاغلی که نیاز به وقت قبلی دارند بسیار مهم است. اگر کسب‌کار شما جزء این دسته از مشاغل است نوبت دهی پیامکی یک امکان فوق العاده برای شما خواهد بود. به واسطه‌ی این ماژول، صاحبان کسب‌وکارها به ویژه پزشکان و روانپزشکان می‌توانند با انتخاب میزان زمان هر ویزیت و وقفه بین هر کدام در روز و همچنین بازه‌های زمانی قابل رزرو، زمان‌های ویزیت را با ارسال یک عدد یا عبارتی خاص برای مراجعین خود فراهم کنند.

نمونه متن نوبت دهی پیامکی

زهرا عزیز

جهت گرفتن وقت جلسه حضوری با دکتر شیخی، لطفا نام روانشناس خود را «دکتر شیخی» به این شماره ارسال کنید

*کلینیک سلامت روان زر*

منشی عضویت پیامکی

دریافت و ثبت اطلاعات مشتریان برای هر کسب‌وکاری مهم و ارزشمند است. با بکارگیری ماژول منشی عضویت شما یک منشی پیامکی خواهید داشت که کار دریافت و ثبت اطلاعات مشتریان را برای شما انجام می‌دهد. در ماژول منشی عضویت شما می‌توانید با انتخاب خط اختصاصی که قابلیت ارسال و دریافت پیامک را دارد اقدام به جمع آوری شماره مخاطبین خود کنید.

ماژول پیامک هدایای پیامکی

مهم نیست که ارزش مادی هدیه ای که شما در نظر گرفته اید چقدر باشد، موضوع اصلی ایجاد حس ارزشمندی از جانب مشتری است. به واسطه ماژول هدیه پیامکی می‌توانید لیست هدایایی را برای مشتریان وفادار خود در نظر بگیرید، تا مشتریان با انتخاب از میان لیست هدیه از جانب شما دریافت کنند. این هدایا می‌تواند کد شارژ، کد تخفیف ویژه و… باشد.

پیامک تبریکات و اخطاریه

یکی از رایج ترین روش های تعامل و ارزش‌گذاری برای مشتریان خود، ارسال پیامک تبریک در روزهای خاصی است که برای مشتریان شما اهمیت ویژه‌ای دارد مانند تولد، سالگرد ازدواج و….

همانطور که پیشتر عنوان شد به واسطه‌ی این ماژول شما می‌توانید این نوع تبریکات را به صورت خودکار برای مشتریان خود ارسال کنید. یکی دیگر از کاربردهای این ماژول یادآوری مواردی است که در خاطر مشتریان شما نیست مانند پیامک هایی که پیش از قطع تلفن برای تلفن های همراه شما می‌آید.

پیامک اقساط

اگر فروش شما به صورت اقساطی ‌باشد، یادآوری میزان قسط و تاریخ آن که برای هر مشتری متفاوت است به صورت تماس تلفنی و یا پیامک تکی چالش بزرگی برای شماست و وقت و انرژی زیادی را از شما می‌گیرد. برای یادآوری زمان موعد اقساط به مشتریان، شما نیازمند ابزار قدرتمندی هستید که به صورت خودکار این کار را بر عهده بگیرد. با استفاده از این ماژول می‌توانید اقساط و زمان آن را به راحتی به مخاطبین خود یادآوری کنید.

صندوق انتقادات و پیشنهادات

همانطور که از نام این ماژول مشخص است این امکان را برای کسب وکارهای مختلف فراهم می‌کند تا نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در راستای بهتر کردن عملکرد خود جمع آوری کنند. برای نحوه ارسال این نوع پیامک می‌توانید به روی‌ لینک صندوق انتقادات و پیشنهادات پیامکی کلیک کنید.

مدیانا حرفه‌ای ترین پنل پیام کوتاه

در این مقاله به ماژول ارسال پیامک، انواع و لزوم استفاده از آن پرداختیم. این که چگونه می‌توان با استفاده از این امکانات تجربه تعامل بهتر و آسان‌تری را با مشتریان خود به دست آورد. در صورت تمایل می‌توانید با خرید پنل پیامکی و پیاده سازی ماژول پیامک در پنل و یا وب سرویس خود از امکانات گسترده‌ی آن استفاده کنید و به واسطه‌ی آن ارتباط و پیوندی قوی‌تری را بین کسب‌وکار و مشتریان خود برقرار کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .