پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

بهترین روش تبلیغات فروشگاه لوازم آرایشی + 12 ایده پرفروش

روش تبلیغات فروشگاه لوازم آرایشی

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر استقبال زیادی از لوازم آرایشی شده است، پیش بینی می‌شود که بازار جهانی زیبایی تا سال 2024 به 750 میلیارد دلار افزایش یابد و رشد به ویژه در بازار آنلاین قوی‌تر شود. اما سوالی که برخی از بازاریابی‌های آرایشی دارند این است که از کدام روش تبلیغات فروشگاه لوازم آرایشی استفاده کنند تا بهترین نتیجه را دریافت کرده و فروش خود را افزایش دهند. برای اینکه بتوانید بهترین تبلیغات را در لوازم آرایشی داشته باشید، نیاز است که از تاکتیک‌های بازاریابی و متن تبلیغ لوازم آرایشی تاثیرگذار بهره‌مند شوید. در اینجا 12 استراتژی برتر بازاریابی آرایشی را بررسی خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را ارائه کنید تا انتهای متن همراه مدیانا باشید.

اهمیت تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی

مفهوم تبلیغات برای بیشتر کسب و کار‌ها به این معنا است که اطلاع‌رسانی از محصولات یا خدمات خود داشته باشند. اگر شما هم در حوزه آرایشی فعالیت دارید باید بدانید که رقابت در این حوزه و صنعت بسیار زیاد است. در نتیجه مهم است که از روش‌های مختلف تبلیغاتی بهره‌مند شوید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. روش‌های مختلفی در تبلیغات وجود دارند تا شما محصول آرایشی خود را معرفی کنید و بتوانید برندسازی انجام دهید، اما مهم است که استراتژی‌ها را به‌کار بگیرید. در نتیجه باید به جایگاه تبلیغات در حوزه کاری خود اهمیت دهید و روش‌های مختلف تبلیغات را برای صنعت خود بررسی و اجرا کنید.

12 روش تبلیغات فروشگاه لوازم آرایشی

قبل از اینکه تبلیغات فروشگاه لوازم آرایشی خود را انجام دهید باید با استراتژی‌های مختلف آشنا شوید و در نهایت با ترکیب این استراتژی‌ها، محصولات خود را به مشتری و مخاطب معرفی کنید. در حقیقت مهم است که چشم‌انداز و هدف‌سازی داشته باشید تا با توجه به برنامه‌ریزی‌های مختلف، بهترین عملکرد را انتخاب کنید. همچنین مهم است که فروشگاه آرایشی شما در حوزه آنلاین فعالیت دارد یا برای حوزه آفلاین به دنبال استراتژی هستید؟

1- برند خط زیبایی خود را بسازید

تنها زمانی می‌توانید آزمایش‌های استراتژی‌های بازاریابی برند را شروع کنید که ایده خوبی از آنچه نشان‌دهنده برندتان است، داشته باشید. درک صنعت زیبایی اولین قدم برای تعریف برند شما است. درباره مخاطب‌های هدف خود تحقیق کنید و در مورد انواع محصولات آرایشی مانند: کرم مرطوب کننده، روغن بدن، خط چشم، کرم پودر یا هر محصول دیگری که ارائه می‌دهید و کاربر شما نیاز دارد بررسی انجام دهید. شما اگر می‌خواهید که فروشنده برند‌های مختلف آرایشی باشید باید بدانید که مخاطب‌ها بیشتر از چه برند‌هایی خرید می‌کنند و همین موضوع را بررسی کنید تا با بهترین قیمت و شرایط، محصولات را ارائه کنید.

بعد از اینکه تحقیقات خود را انجام دادید، می‌خواهید نام تجاری خود را متمایز کنید، در حقیقت باید آن چیزی که باعث می‌شود تا فروشگاه شما منحصربه‌فرد شود را متمایز کنید. راه‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارد، اما شاید یکی از مطمئن‌ترین و در عین حال مؤثرترین راه‌ها برای انجام این کار، مرتبط کردن برند کسب‌وکار زیبایی‌تان با برند شخصی‌تان باشد.

به طور مثال شما می‌توانید در فروشگاه لوازم آرایشی خود، علاوه بر فروش لوازم آرایشی برند مطرح “مک” لوازم آرایشی منحصربه‌فرد خود را هم ارائه کنید. برای اینکه بتوان از این روش تبلیغات فروشگاه لوازم آرایشی استفاده کنید، نیاز است که بررسی‌های لازم را انجام دهید تا با بیشترین درخواست ثبت سفارش روبه‌رو شوید.

2- برند شخصی بسازید

یک برند شخصی قوی می‌تواند اعتبار فروشگاه لوازم آرایشی و زیبایی شما را بیشتر کند و به شما کمک کند تا به‌عنوان یک متخصص شناخته شده در این صنعت معرفی شوید. هنگامی‌ که صحبت از بازاریابی لوازم آرایشی به میان می‌آید، نمونه‌هایی از برندسازی شخصی را در همه جا می‌بینیم. به طور مثال: برای اینکه شما بتوانید برند خود را معرفی کنید شاید نیاز به این باشد که از روش‌های مختلف تبلیغاتی در کنار هم استفاده کنید که این موارد عبارتند از:

  • وبلاگ و مقاله بنویسید.
  • در مورد آنچه الهام بخش شما برای راه‌اندازی خط لوازم آرایشی است، صحبت و تبلیغات کنید.
  • داستان، چالش‌ها، دانش، برنامه‌های آینده خود را به اشتراک بگذارید.
  • اهداف کسب و کار را به اشتراک بگذارید.

اجرای این تاکتیک‌ها می‌تواند رهبری شما را در کسب و کار تقویت کند و در عین حال باعث می‌شود مشتری‌های شما احساس بهتری نسبت به خرید داشته باشند.

3- در رسانه‌های اجتماعی فعالیت کنید

هنگامی ‌که صحبت از روش تبلیغات فروشگاه لوازم آرایشی و استراتژی‌های بازاریابی برند به میان می‌آید، داشتن صدای قوی و ثابت در رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک گزینه شناخته نمی‌شود، بلکه یک ضرورت است. به طور خاص برای محصولات زیبایی و لوازم آرایشی، طیف وسیعی از راه‌ها برای موفقیت در رسانه‌های اجتماعی وجود دارد که باید تمام آن‌ها را بررسی کرد و متناسب با شرایط برند خود، در رسانه‌های اجتماعی فعالیت داشت.

با پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر بصری، می‌توانید نتایج دقیق استفاده از محصولات خود را به نمایش بگذارید. قبل از اینکه بیشتر به موارد خاصی بپردازیم که می‌توانید برای لوازم آرایشی خود در رسانه‌های اجتماعی انجام دهید، در اینجا سه ​​دستورالعمل ضروری برای حضور قوی آنلاین عنوان خواهیم کرد:

  • مطالب پست یا بلاگ‌ها را به طور مرتب ارسال کنید. این کار به حفظ ذهنیت، حفظ صدای آنلاین شما کمک می‌کند.
  • به سوالات مشتری‌ها پاسخ دهید و تعامل کنید. وقتی با مخاطب‌های خود تعامل می‌کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که با نمایه شما ارتباط برقرار کنند. تعامل، یک جامعه را می‌سازد و جنبه انسانی را در پشت کسب و کار زیبایی نشان می‌دهد.
  • کانال‌های خود را به صورت متقابل تبلیغ کنید. اتصال پروفایل‌های شما می‌تواند باعث افزایش تعامل در همه پلتفرم‌های شما شود. مخاطبان اینستاگرام خود را با تلگرام خود معرفی کنید، برای مثال: محتوای انحصاری را در قالب دیگری به آن‌ها نشان دهید. این موضوع باعث می‌شود تا مشتری‌های بالقوه راحت‌تر فضای‌های آنلاین شما را که در آن‌ها فعالیت می‌کنید، بشناسند.

به طور کلی هنگامی ‌که متن تبلیغ لوازم آرایشی خود را آماده می‌کنید، باید به این توجه داشته باشید که در رسانه‌های مختلف آنلاین مرتبط باشند. در نتیجه مهم است که چگونه از متن تبلیغ لوازم آرایشی استفاده کنید.

4- از اینفلوئنسرها در اینستاگرام استفاده کنید

استفاده از اینفلوئنسر یا میکرو اینفلوئنسر در فضای مجازی باعث می‌شود که بازدیدکننده‌ها و مشتری‌های بیشتری را جذب کنید. در حقیقت کافی است که محصولات آرایشی و فروشگاه لوازم آرایشی خود را در اختیار افراد تاثیرگذار در اینستاگرام قرار دهید، این موضوع می‌تواند یک سرمایه‌گذاری کوچک با پاداش بسیار بالا باشد.

به عنوان مثال: با ارائه محصولات رایگان یا تخفیف‌دار و شاید مقداری پول نقد، برند شما می‌تواند هزاران تعامل را از یک پست اینستاگرام یک میکرو اینفلوئنسر دریافت کند.

در نتیجه مهم است که روش تبلیغات فروشگاه لوازم آرایشی خود را در اینستاگرام بررسی کنید و با بهترین اینفلوئنسرها همکاری داشته باشید.

5- محتوای ویدیویی بسازید

محتوای ویدیویی روز به‌روز محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و ویدیوهای استفاده از محصولات زیبایی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. برخی از ویدیوهایی که باعث بازدید و افزایش مخاطب می‌شوند عبارتند از:

  • آموزش‌های آرایشی یا آرایشی
  • کلیپ‌های کوتاه استفاده از محصول
  • فیلم‌های پشت صحنه

نمونه بارز دیگر، تصاویر قبل و بعد است که در مورد تبلیغ محصولات زیبایی بسیار کاربرد دارند. در حقیقت این تصاویر، تاثیر یک محصول را به روشی بسیار ساده نشان می‌دهند.

استفاده از همان استراتژی «قبل و بعد» در محتوای ویدیویی می‌تواند به همان اثر تصویر برسد. در اینجا دلایلی وجود دارد که ممکن است از استراتژی محتوای ویدیویی به جای تصویر استفاده کنید که این موارد به شرح زیر هستند:

  • مدل، بازیگر یا نماینده شما در ویدیو ممکن است صدای شخصی‌شده خود را اضافه کند که برند شما را بهتر معرفی خواهد کرد.
  • اگر مخاطب ببیند که مدل یا فرد خاصی از محصول استفاده می‌کند، ممکن است اثر قبل و بعد را قابل اعتمادتر بداند.
  • ممکن است به نظر برسد که یک ویدیو بیشتر از یک عکس ثابت دارای عنصر انسانی است.

در نتیجه هنگام پیاده‌سازی استراتژی برای روش تبلیغات فروشگاه لوازم آرایشی، نیاز است که از قبل بررسی‌های لازم را انجام دهید تا در حد امکان از ویدئو‌های موفق به جای تصویر استفاده کرد.

6- با سالن‌ها همکاری کنید

یک استراتژی عالی حضوری برای بازاریابی برند زیبایی شما این است که محصولات خود را در مکان‌های قابل اعتمادی قرار دهید که در آن محصولات زیبایی ارائه می‌شوند. حضور در سالن‌ها، هتل‌ها و نمایشگاه‌های مختلف آرایشی و بهداشتی باعث می‌شود تا علاوه بر همکاری با سایر برند‌ها بتوانید محصولات خود را در معرض دید قرار دهید و کسب و کار خود را گسترش دهید. در حقیقت با همکاری سالن‌ها و نمایشگاه‌های مختلف لوازم آرایشی، می‌توانید مخاطب‌های بیشتری را جذب کنید و در کنار آن برند خود را معرفی کنید.

7- از تبلیغات ریتارگتینگ استفاده کنید

اگر وب سایت مخصوص لوازم آرایشی خود را دارید کافی است از تبلیغات ریتارگتینگ که یک روش تبلیغات فروشگاه لوازم آرایشی است بهره‌مند شوید. به طور کلی از بین همه کاربرهای وب سایت شما، شاید تنها یک یا دو درصد از مشتری‌ها در اولین بازدید از وب سایت خرید موفق انجام دهند و مابقی کاربرها به وب سایت‌های دیگر مراجعه کنند. شما می‌توانید از طریق تبلیغات ریتارگتینگ، کاربرهایی که بعد از بازدید از وب سایت شما رفته‌اند، ردیابی کرده و تبلیغات هدفمند برای این افراد انجام داد.

8-  ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید

ترافیک وب سایت همان رتبه‌گیری کلمه کلیدی‌هایی است که برای لوازم آرایشی خود در نظر می‌گیرید. دو راه برای جذب افراد به وب سایت شما وجود دارد، تبلیغات پولی و تاکتیک‌هایی که ترافیک ارگانیک را به فروشگاه تجارت الکترونیک شما ایجاد می‌کند.

شما می‌توانید از طریق متن تبلیغ لوازم آرایشی در بستر‌های مختلفی مانند: گوگل یا فضای مجازی تبلیغات انجام دهید. همچنین تبلیغات پولی یک راه مستقیم و سریع برای افزایش بازدید از وب سایت و پست‌های رسانه‌های اجتماعی شما است. در نتیجه مهم است که برای افزایش ترافیک وب سایت آرایشی خود، هزینه کنید و از تبلیغات بهره‌مند شوید.

قبل از اینکه از این روش تبلیغات فروشگاه لوازم آرایشی استفاده کنید، مطمئن شوید که گزینه‌های هدف‌گذاری تبلیغات خود را برای اینستاگرام، گوگل و کانال‌های دیگر بررسی کرده‌اید. بهتر است که تاثیر تبلیغات وب سایت خود را از طریق ابزار‌های مختلف گوگل بررسی کنید تا بهترین نتیجه‌گیری را از استراتژی‌های خود داشته باشید.

9- ترافیک ارگانیک ایجاد کنید

ترافیک ارگانیک باید منبع اصلی ترافیک وب سایت شما باشد. برای ایجاد ترافیک ارگانیک بیشتر، این توصیه‌ها را امتحان کنید:

  • بازاریابی ایمیلی: این ممکن است شامل محتوای وب سایت، رسانه‌های اجتماعی، به‌روزرسانی محصولات جدید، تبلیغات، تخفیف‌ها و خبرنامه‌های برند باشد.
  • وبلاگ‌ها: محتوا باید پیام برند شما را بازتاب دهد. وبلاگ‌ها ممکن است شامل دستور العمل‌های رایگان و آموزش‌های ویدیویی جذاب باشد.
  • وب سایت بهینه شده برای سئو: هر صفحه در سایت شما و ساختار وب سایت شما باید به دنبال رتبه بندی خوب در گوگل باشد.

10- تبلیغات بنری انجام دهید

تبلیغات بنری نیاز به متن تبلیغ لوازم آرایشی مناسب دارد تا بتوان چشم بیننده را به آن جذب کرد. در حقیقت تبلیغات بنری همان قالب‌های گرافیکی متحرک و ثابت هستند تا بیان کننده پیامی‌ از سوی برند لوازم آرایشی شما باشند. این تبلیغات بیشتر با اهداف مختلفی مانند: آگاه‌سازی مخاطب از برند، تبلیغات برای محصول جدید، ارائه تخفیف‌ها و آفر‌های مختلف و ایجاد ترافیک وب سایت طراحی و اجرا می‌شوند.

برای اینکه بتوانید از تبلیغات بنری بهره‌مند شوید باید از بازاریاب‌ها و استراتژیست‌های حرفه‌ای کمک بگیرید تا از موثرترین روش تبلیغات فروشگاه لوازم آرایشی بهره‌مند شوید.

11- تخفیف ارائه دهید

بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی، تقاضای زیادی دارند، اما در عین حال گران هم هستند. ارائه تخفیف‌ها و تبلیغات، چه به صورت آنلاین یا در مکان‌های محیطی، راهی برای متقاعد کردن مشتری‌هایی است که از برندهای خوب خرید می‌کنند. شما با ارائه تخفیف‌ها، می‌توانید حتی تعداد مشتری‌های خود را بیشتر کنید، زیرا بسیار از افراد که توانایی خرید لوازم آرایشی گران را ندارند، با اعمال تخفیف‌ها برای خرید ترغیب خواهند شد.

12- برای تبلیغات پیامک ارسال کنید

به طور حتم یکی از موثرترین و بهترین روش تبلیغات فروشگاه لوازم آرایشی را می‌توان تبلیغات از طریق پیامک دانست. این روش پاسخگوی نیاز تبلیغاتی بسیاری از کسب و کار‌ها و فروشگاه‌های لوازم آرایشی است. در حقیقت تبلیغات پیامکی را می‌توان هدفمندتر و به‌صورت شخصی‌سازی انجام داد. فرقی ندارد که شما فروشگاه آنلاین لوازم آرایش دارید یا به صورت آفلاین و سنتی فعالیت می‌کنید، در هر دو صورت شرایط ارسال اس ام اس پیامکی تبلیغاتی برای شما فراهم شده است. با استفاده از سامانه ارسال پیامک انبوه مدیانا می‌توانید در هر زمانی برای تبلیغات پیامکی خود برنامه‌ریزی داشته باشید.

همچنین شما می‌توانید از قابلیت‌های بسیار مهم پنل اس ام اسی برای لینک‌سازی به وب سایت یا شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کنید. کافی است که متن تبلیغ لوازم آرایشی خود را کوتاه، مختصر و مفید ارائه کنید تا مخاطب شما، به کلیک برروی لینک ارسالی شما ترغیب شود.

30 نمونه متن تبلیغ لوازم آرایشی در تبلیغ پیامکی

همانطور که اشاره شد، روش تبلیغ پیامکی را می‌توان موثرترین و ارزان‌ترین روش تبلیغات فروشگاه لوازم آرایشی دانست. اما مهم است که متن تبلیغ لوازم آرایشی خود را به گونه‌ای طراحی کنید تا مخاطب بیشتری را جذب کنید. در اینجا نمونه‌هایی از تبلیغ لوازم آرایشی را عنوان خواهیم کرد تا با توجه به آن‌ها ایده برای ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید.

پیامک مناسبی

برای اینکه بتوانید مشتری‌های خود را به مشتری‌های وفادار تبدیل کنید می‌توانید از پیامک‌های مناسبتی استفاده کنید که نمونه‌های زیر قابل اجرا هستند:

  • سهیلا عزیز تولدت مبارک! به مناسب تولدتان 20 درصد بر روی تمام لوازم آررایشی تخفیف دارید. مهلت استفاده تا آخر هفته/ فروشگاه آرایشی الف
  • لوازم آرایشی و با 20 درصد تخفیف بخر! تخفیف عید تا عید فروشگاه آرایشی الف/ کد تخفیف: GUYG20
  • سالگرد ازدواجتان مبارک! با خرید یک پک آرایشی در قرعه کشی خودروی 206 ما شرکت کنید./فروشگاه آرایشی الف/ لینک: COM
  • روز مادر مبارک! برای مادرت، همسرت و دخترت لوازم آرایشی با 10 درصد تخفیف بخر! شماره فروشگاه آرایشی بهداشتی الف: 1234567
  • در شب یلدا بدرخش! با لوازم آرایشی الف زیباتر شو! ارسال رایگان برای خرید اول/ لینک: COM
  • تخفیفات عیدانه! 100 کالای آرایشی با تخفیف 50 درصد/ فرصت ویژه:COM/فروشگاه الف

تبلیغات بر اساس مشاغل و جنسیت

شما می‌توانید در بانک اختصاصی شماره‌ها جنسیت و مشاغل را مشخص و تفکیک کنید. تبلیغات پیامکی با توجه به شغل افراد و جنسیت آن‌ها باعث می‌شود، شخصی‌سازی بیشتری انجام دهید و منجر به خرید بیشتر شود. نمونه‌های زیر قابل اجرا هستند:

  • الان بخر پاییز پرداخت کن! فروشگاه آرایشی الف/ لینک خرید اقساطی: com
  • کرم مرطوب کننده برند ب آقایان با تخفیف 50 درصد/ همین الان بخر لینک: com
  • سبد خریدت آماده است؟ امروز تا آخر هفته 20 درصد تخفیف برای اولین خرید خانم‌ها/ لینک: com
  • از تابستان لذت ببر! ضد آفتاب مخصوص خانم‌ها با 30 درصد تخفیف/فروشگاه الف com

خبرنامه پیامکی

شما می‌توانید برای اینکه با مخاطب‌های خود بیشتر در ارتباط باشید، خبرنامه‌های ماهانه یا هفتگی را برای آن‌ها ارسال کنید. نمونه‌های زیر قابل اجرا هستند:

  • افتتاح بزرگترین فروشگاه آرایشی و بهداشتی در منطقه 3/ زمان برگزاری 20 اردیبهشت ساعت 18/ اطلاعات بیشتر تماس با شماره 123466
  • به افتتاحیه امروز برس! تخفیف 20 درصدی به مناسب آغاز فعالیت فروشگاه آرایشی الف/ آدرس: تهران خیابان ب پلاک 3
  • رژ لب ایده‌آل شما، خرید آنلاین در همه رنگ‌ها، همه مارک‌ها، همه کیفیت و قیمت ویژه در فروشگاه آرایشی الف/ شماره تماس:123456
  • به مناسبت افتتاح فروشگاه آنلاین آرایشی الف، 20 درصد تخفیف بگیرید/ لینک: com

ارائه تخفیف‌ها و آفرهای آرایشی

برای اینکه بتوانید مشتری‌های بیشتری را جذب کنید، بهتر است که از اس ام اس‌های تخفیفات برای تبلیغاتی پیامکی استفاده کنید. نمونه‌های زیر قابل اجرا هستند:

  • یکی بخر، دومی ‌رو هدیه بگیر! فروشگاه لوازم آرایشی الف/ لینک:com
  • با خرید از سایت آرایشی الف 20 درصد تخفیف بگیر! لینک:com
  • با خرید 200 هزار تومان، یک کیف لوازم آرایشی هدیه بگیرید/ لینک: com
  • فروش عمده لوازم آرایشی با 10 درصد تخفیف! تاریخ اعتبار تا 20 مرداد/ شماره تماس: 12345678
  • فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی فانتزی، جذاب و دوست داشتنی با تخفیف 20 درصد در فروشگاه الف/ لینک:com
  • فروش انواع لوازم آرایشی با قیمت ارزان به‌صورت عمده و تک! در خرید اول 10 درصد تخفیف بگیرید/ شماره تماس: 13234566
  • خرید‌های بالای 300 هزار تومان، ارسال رایگان/ فروشگاه لوازم آرایشی الف/ لینک: link .com
  • آخر هر ماه تخفیف 30 درصدی روی کالاهای آرایشی سایت/ لینک: com
  • امروز تخفیف‌ها را از دست نده! تا آخر هفته تمام لوازم آرایشی 20 درصد تخفیف دارند./ فروشگاه الف com

توضیح محصول لوازم آرایشی

ارسال پیامک یک روش تبلیغات فروشگاه لوازم آرایشی است تا بتوان محصولات خود را معرفی کرد. برای اینکه بتوانید از این استراتژی استفاده کنید، نیاز است که از متن تبلیغ لوازم آرایشی به بهترین شکل استفاده کنید. نمونه‌های زیر قابل اجرا هستند:

  • پوست آینه روح ما است! پس از جدیدترین مجموعه کرم‌های آرایشی ما استفاده کنید تا همیشه در جمع بدرخشید. لینک: com
  • هر هفته یک رژ جدید داشته باش! با خرید بسته 7 تایی رژ برند ب، هر روز یک رژ داشته باش/فرصت ویژه لینک: com
  • محصولات آرایشی برندهای مختلف را در فروشگاه آرایشی ما جست‌وجو کنید./ لینک:com
  • خرید لوازم آرایشی باکیفیت در فروشگاه اینترنتی آرایشی الف/ لینک: com
  • همیشه برای زیباتر شدن وقت هست! با خرید محصولات آرایشی الف زیباتر شوید./ فروشگاه لوازم آرایشی الف لینک: com
  • فروش مستقیم و بدون واسطه لوازم آرایشی در ایران/ فرصت ویژه تماس با شماره 1234564
  • ناخن زیبا مانند جواهری در دستان شما است! فرصت استثنایی خرید پک لاک ژل برند ب/ لینک:com

نکات بازاریابی پیامکی تبلیغ فروشگاه لوازم آرایشی

اگر شما هم به‌عنوان یک فروشگاه لوازم آرایشی از تبلیغات پیامکی که یک روش تبلیغات فروشگاه لوازم آرایشی است استفاده می‌کنید، باید بدانید که برای راه‌اندازی این استراتژی، نیاز به بررسی و رعایت برخی از نکات دارید. مهم است که این نکات را بدانید و در متن تبلیغ لوازم آرایشی خود استفاده کنید. این نکات به شرح زیر هستند:

  • تیتر ابتدایی پیامک خود را جذاب و متمایز بنویسد، طوری که مخاطب را ترغیب به بازکردن پیامک کند.
  • از کلمات جذابی مانند: تخفیف، فروش فوق العاده، محصولات اصل و فرصت ویژه استفاده کنید.
  • متن پیامک شما باید خلاصه و مفید باشد و در عین حال باید پیام شما را به مخاطب برساند.
  • در متن به مواردی مانند: نام فروشگاه، شماره تماس آدرس و لینک وب سایت اشاره کنید.
  • به مشتری‌های خود پیشنهادات خاص و تخفیف‌های مختلف ارائه کنید.

به طور کلی مهم است که در کنار سایر روش‌های تبلیغات فروشگاه لوازم آرایشی از تبلیغات پیامکی هم بهره‌مند شوید تا مخاطب‌های بیشتری را جذب کنید.

سامانه ارسال پیامک انبوه بهترین روش تبلیغات فروشگاه لوازم آرایشی

استفاده از سامانه ارسال پیامک انبوه یکی از روش‌های به‌صرفه و سریع است که باعث جذب مشتری و مخاطب در تمام حوزه‌های مختلف و کسب و کارها می‌شود. سامانه ارسال پیامک انبوه مدیانا در کنار شما است تا بتوانید تبلیغات پیامکی خود را برای فروشگاه لوازم آرایشی انجام دهید. همچنین شما می‌توانید با هزینه بسیار کم ‌از بانک شماره‌های تماس استفاده کنید و متن‌های کوتاه و مختصر در عین حال تبلیغاتی را برای افراد مختلف ارسال کنید. ما در این مطلب، نمونه متن‌های مختلفی را قرار داده‌ایم تا بتوانید ایده دریافت کنید و متناسب با شرایط خود بهترین متن تبلیغاتی را طراحی کنید.

به طور کلی مدیانا برای ارسال پیامک تبلیغاتی در کنار شما است تا در اسرع وقت و بدون اتلاف هزینه، بهترین تبلیغات پیامکی را انجام دهید. ارسال پیامک از کدپستی، از روی نقشه، به تفکیک سن و جنسیت، شماره تلفن مشاغل و ارسال انبوه منطقه‌ای جزو خدماتی است که مدیانا برای کاربرها خود در نظر گرفته است. کافی است که برای اطلاعات بیشتر با کارشناس‌های مدیانا در ارتباط باشید.

همچنین ما در این متن سعی کرده‌ایم که مهم‌ترین و موثرترین روش تبلیغات فروشگاه لوازم آرایشی را بررسی کنیم تا راحت‌تر استراتژی‌های تبلیغاتی خود را انجام دهید. اما اگر سوال یا ابهامی‌ دارید که در این متن به آن اشاره نشده است، کافی است که در انتهای همین مطلب و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید تا کارشناس‌های مدیانا پاسخ سوالات شما را بدهند.

 

سوالات متداول

همیشه نام برند خود را در پیام خود قرار دهید.

ساعات مناسبی از روز را برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی انتخاب کنید.

با پیام خود مختصر باشید.

به لحن بسیار توجه کنید.

4/5 - (27 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .