پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

با اپراتور 50004 آشنا شوید: ارمغان راه طلایی

با-اپراتور-50004-آشنا-شوید-ارمغان-راه-طلایی

اپراتور 50004 یکی از ارائه‌دهندگان قدیمی سرویس ارسال پیامک تکی و انبوه است. این اپراتور که با نام شرکت ارمغان راه طلایی شناخته می‌شود از سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرده و به مشترکان خود اجازه می‌دهد تا با استفاده از سرشماره‌ی 50004 و خطوط اختصاصی 6 تا 14 رقمی پیامک‌های مدنظر خود را برای مشتریان ارسال کنند. از آن‌جا که این روزها بازاریابی و اطلاع‌رسانی پیامکی جایگاه ویژه‌ای برای صاحبان کسب‌وکارهای مخلتف یافته است، در این مطلب قصد داریم اپراتور 50004 را به شما معرفی کنیم و با بیان ویژگی‌ها و نقاط قوت و ضعف آن، اطلاعات کافی برای تصمیم‌گیری مناسب را در اختیارتان قرار دهیم.

چرا بازاریابی و اطلاع‌رسانی پیامکی؟

پیش از شروع صحبت در مورد ارمغان راه طلایی و اپراتور 50004، لازم است بدانیم چرا استفاده از بازاریابی پیامکی و اطلاع‌رسانی پیامکی برای هر کسب‌وکاری ضروری است.

در عصر تکنولوژی که سرعت زندگی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است، کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ تلاش می‌کنند تا با اطلاع‌رسانی به‌موقع خدمات، تخفیف‌ها و محصولات جدیدشان مشتریان بیشتری را به سمت خود بکشانند.

یکی از روش‌های سریع، آسان، در دسترس و در عین‌حال مقرون‌به‌صرفه برای این قبیل اطلاع‌رسانی‌ها ارسال پیامک است. در این شیوه، مزایای زیادی وجود دارد. از جمله می‌توان به قابل شخصی‌سازی بودن متن پیام‌ها، اطمینان از دریافت پیام توسط مخاطبان و همچنین امکان ارسال پیام‌ها براساس محل زندگی، جنسیت و… اشاره کرد.

برای ارسال اس ام اس به این‌صورت، لازم است از خدمات اپراتورهای پیامک استفاده کنیم. این خدمات، با کمک نرم‌افزارهای برخطی که به‌نام «پنل اس ام اس» یا «سامانه‌ی پیام کوتاه» شناخته می‌شوند ارائه می‌گردد.

پنل اس ام اس چیست؟

سامانه‌ی پیام کوتاه، یک نرم‌افزار تحت وب است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از آن، پیامک مدنظر خود را برای مخاطبان ارسال کرده یا از جانب آن‌ها پیامک دریافت کنند.

معمولاً هر پنل اس ام اس با یکی از اپراتورهای پیامک کار می‌کند. به‌همین دلیل انتخاب پنل اس ام اس از این جهت که به‌نوعی انتخاب اپراتور نیز محسوب می‌شود، دارای اهمیت زیادی است.

یکی از قدیمی‌ترین اپراتورهای پیامک کشور، اپراتور 50004 است که در این مطلب قصد داریم شما را با مهم‌ترین مواردی که باید در مورد آن بدانید آشنا کنیم.

 

مطلب پیشنهادی: آشنایی با انواع اپراتورهای پیامکی

اپراتور 50004 را بیشتر بشناسید

با-اپراتور-50004-آشنا-شویدارمغان-راه-طلایی

اپراتور 50004 یا ارمغان راه طلایی فعالیت خود را از سال 1375 آغاز کرده و به‌همین دلیل یکی از قدیمی‌ترین سرویس‌دهندگان اس ام اس انبوه در کشور محسوب می‌شود.

خطوط این اپراتور با سرشماره‌ی 50004 و به‌صورت 6 تا 14 رقمی ارائه می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی‌های خطوط پیامک ارمغان راه طلایی عبارتند از:

  • سرعت بالا: 

سرعت ارسال پیام در این اپراتور، به‌ویژه در مقایسه با اپراتور 021 و 3000 بالا است و این موضوع، یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های رقابتی آن محسوب می‌شود.

  •  پایین بودن تعرفه‌ی ارسال:

اپراتور 5004 دارای پایین‌ترین تعرفه‌ی ارسال پیام در مقایسه با دیگر اپراتورها می‌باشد. به‌همین دلیل استفاده از آن به‌ویژه هنگام ارسال پیامک به تعداد بالا مقرون‌به‌صرفه است.

  •  قیمت خط اختصاصی:

اپراتور 50004 یکی از مناسب‌ترین قیمت‌ها را برای خطوط اختصاصی خود درنظر گرفته است و کاربران با هزینه‌ای بسیار اندک قادر به خرید یک خط اختصاصی با شماره‌ی دلخواه خواهند بود.

  • گزارش‌دهی کامل از وضعیت پیام‌ها:

اگر مایلید پس از ارسال پیامک، گزارش کاملی از وضعیت پیام‌ها داشته باشید و بدانید چه تعداد از آن‌ها دریافت شده و چه تعدادشان به دست مخاطب نرسیده است، ما استفاده از اپراتور 50004 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

  •  امکان ارسال لینک:

بزرگ‌ترین مزیت اپراتور 50004، امکان ارسال لینک در پیام است. اخیراً به‌دلیل کلاهبرداری‌های متعددی که از طریق لینک موجود در پیام انجام می‌شد، ارسال لینک از این طریق برای اشخاص حقیقی ممنوع گردید. اما اپراتور ارمغان راه طلایی به کاربران حقیقی خود نیز اجازه‌ی ارسال لینک در متن پیام را می‌دهد.

چگونه با اپراتور 50004 پیامک ارسال کنیم؟

  1. خرید پنل پیامک
  2. خرید خط اختصاصی

ارسال پیامک با اپراتور 50004 از طریق خرید پنل پیامک نیز ممکن است. تنها کافی است شرکتی را انتخاب کنید که با این اپراتور کار می‌کند. البته باید توجه داشته باشید که سامانه‌های پیام کوتاه معمولاً تنها با یک اپراتور کار می‌کنند. این موضوع ممکن است سبب بروز مشکلاتی در ارسال پیام شود. برای مثال اگر اپراتور 50004 دچار اختلال شود ارسال پیامک کاربران نیز با مشکل مواجه خواهد شد.

بنابراین بهتر است از یک شرکت مولتی اپراتور مثل مدیانا استفاده شود. مدیانا در حقیقت تنها سامانه‌ی مولتی اپراتور کشور است و تفاوت اصلی آن با دیگر سامانه‌ها این است که به‌دلیل کار کردن با تمام اپراتورها، در صورت بروز اختلال در یکی از آن‌ها، ارسال پیام با مشکل مواجه نخواهد شد و سیستم در کسری از ثانیه روی اپراتور دیگری شیفت می‌کند و فرآیند ارسال را ادامه می‌دهد.

این موضوع سبب می‌شود که ارسال موفق پیام‌ها به حداکثر رسیده و درصد بازدهی تبلیغات یا اطلاع‌رسانی بالا برود.

سخن پایانی

در این مطلب، کوشیدیم تا شما را با اپراتور 50004 و ویژگی‌های آن آشنا کنیم. در صورتی که هنوز سؤالی در ذهن دارید، می‌توانید آن را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

1/5 - (1 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .