مشتری مداری یکی از واجبات هر کسب وکاری است که دوام آن را تضمین می کند. بدون شک می توان گفت کسب و کاری که برای مشتریان خود ارزش قائل است و به آن توجه می کنند بعد از مدتی تبدیل به برند بزرگی خواهد شد. وفادارسازی مشتریان مهم ترین عامل برند سازی است. یکی از راه های ایجاد وفاداری در مشتریان قدردانی و سپاسگزار بودن از حضور آن ها است.در این مقاله به نمونه متن پیامک تشکر از خرید پرداختیم تا با استفاده از آن وفاداری مشتریان خود را تضمین کنید.
آنچه در این مطلب میخوانید:
چرا ارسال پیامک تشکر از خرید مشتری اهمیت دارد؟
انتقال حس قدردانی یک راهکار عالی برای وفادار کردن مشتریان است. تشکر از خرید آن ها، نشان دهنده ی اهمیت دادن و نیاز شما به مشتریان است. انتقال حس مثبت در تجربه خرید باعث بازگشت مشتریان برای خرید مجدد می شود.
در کنار بازگشت مشتری بازاریابی دهان به دهان نیز اتفاق می افتد و مشتریان، شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی می کنند.
پیامک می تواند ارزش واقعی کسب و کار شما را نشان دهد،
به همین دلیل پنل پیامک مدیانا را برای شروع بازاریابی پیامکی به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده ایم.
پیامک تشکر راهی برای وفادارسازی مشتری
ارسال پیامک یکی از راه ها تشکر و قدرانی از مشتریان برای دریافت خدمات و محصولات شما است. با نوشتن متن پیامک تشکر از خرید و ارسال آن به مشتریان می توانید تجربه بهتری را برای آن ها رقم بزنید و روابط قوی تری را ایجاد کنید. ارسال پیامک تشکر کاربرد و ویژگی های بسیار زیادی دارد که به اختصار به هر کدام می پردازیم.
حفظ ارتباط با مشتریان
تداوم ارتباط با مشتریان لازمه هر کسب و کاری است. چراکه هزینه جذب مشتریان جدید 5 برابر حفظ مشتریان سابق شما است. با حفظ مشتریان و ترغیب آن ها برای دریافت مجدد خدمات و ایجاد وفاداری در آن ها می توانید فروش بیشتری را تجربه کنید و بودجه جذب مشتریان جدید را صرف سایر امور مهم کنید.
یادآوری
یادآوری کسب و کار خود در ذهن مشتری با ارسال پیامک قدردانی از حضور در مجموعه و کسب و کار شما روش مناسبی برای بازگشت و تثبیت کسب و کار شما در ذهن مشتریان است.
برندسازی
یادآوری و حفظ مشتریان دو عاملی است که در نهایت به برندسازی منتهی می شود. با تثبیت کردن کسب و کار خود در ذهن شما و حفظ ارتباط با آن می توانید برند شدن کسب و کار خود را تضمین کنید.
مطلب پیشنهادی: نقش پیامک در برندسازی
ارسال اطلاعات ضروری در قالب قدردانی
در دسترس قرار دادن شماره های تماس و راه های ارتباطی یکی از لازمه های اساسی در ارسال پیامک است. با ارسال پیامک تشکر و قرار دادن اطلاعات ضروری می توانید نرخ کلینک لینک ها، بازدید از سایت و صفحات اینستاگرام خود را افزایش دهید.
انواع پیامک تشکر
پیامک های تشکر در شرایط مختلفی به کاربران ارسال می شوند. برای درک بهتر هر کدام از شرایط و نکات لازم برای ارسال به انواع آن می پردازیم.
پیامک تشکر از ثبتنام
پس از ثبت نام کاربران در سایت، شما می توانید به مشتریان خود پیامک تشکر ارسال کنید. با ارسال پیامک تشکر پس از ثبت نام می توانید ظاهری حرفه ای تر به سایت خود ببخشید. در ادامه متن پیامک تشکر می توانید مواردی مانند نام کاربری، رمز عبور و یا حتی لینک کوتاه شبکه های مجازی خود را معرفی کنید. در صورتی که نیاز به راهنمای استفاده از محصول یا خدمات شما وجود دارد می توانید لینک راهنمای استفاده محصول را در انتهای پیامک تشکر برای مشتریان خود ارسال کنید.
پیامک تشکر از تکمیل فرمها
فرم های نظرسنجی، ثبت اطلاعات کاربر، ارتباط با ما، مشاوره و … از جمله مواردی هستند که برای انجام آن از سوی کاربران نیاز است تا از زمانی که برای شما اختصاص داده اند تشکر کنید. پس از پر کردن فرم، بلافاصله از طریق سایت پیامک تشکر کسب و کار خود را ارسال کنید.
پیامک تشکر از خرید
ارسال پیامک تشکر به نوعی نشاندهنده احترام شما به کاربران و مشتریان است. همانطور که پیشتر عنوان شد این کار باعث ساختن اعتبار در ذهن کاربران و وفادارسازی مشتریان می شود.
در صورت مراجعه حضوری با استفاده از دستگاه ثبت شماره و در خرید های آنلاین به وسیله وب سرویس پیامکی می توانید پیام تشکر خود را ارسال کنید.
ارسال پیامک تشکر از خرید با خط اختصاصی
ارسال پیامک در جهت تشکر و قدردانی ماهیت خدماتی دارد و در دسته بندی خطوط مرتبط با تبلیغاتی قرار نمی گیرد. معمولا ارسال در این دسته از پیامک ها باید با اجازه خود مشتری انجام شود. و آن ها با اجازه خود شماره همراه خود را در اختیار شما قرار دهند.
ارسال پیامک تشکر از طریق خطوط خدماتی اختصاصی ارسال می شود. برای مشاهده سر شماره ها و یا نحوه خدماتی کردن خط ها به صفحه خطوط مراجعه کنید.
نکات نگارش متن پیامک تشکر از خرید
برای تاثیرگذاری بیشتر باید در نگارش متن پیامک تشکر به نکات زیر توجه کنید. به یاد داشته باشید با رعایت نکات زیر به راحتی می توانید رضایت مشتریان خود را جلب کنید.
1. کوتاه و ساده بنویسید
معمولا مشتریان وقت و زمان کافی برای خواندن متون طولانی ندارند و اکثرا پیامک های طولانی را تا انتها نمی خوانند. برای مشاهده شدن پیامک تبریک کسب و کار خود کوتاه بنوسید و از قرار دادن جملات سخت پرهیز کنید.
2. قرار دادن کد تخفیف راه بازگشت مشتری
در نظرگرفتن تخفیف برای خرید بعدی، شارژ کیف پول و تخفیفات باشگاه مشتریان از روش های بازگشت مشتری (ریتنشن مارکتینگ) در پیامک تشکر است.
3. با نوشتن راه های ارتباطی مشتریان شما را گم نخواهند کرد
نوشتن راه های ارتباطی و اطلاعات کسب و کار شما در قالب پیامک حکم یک کارت ویزیت را ایفا می کند. با قرار دادن اطلاعات تماس در انتهای پیامک تشکر، همیشه در تلفن همراه مشتریانتان بمانید.
4. حس بهتر با شخصی سازی کردن متن پیامک
شخصی سازی کردن متن پیامک یک روش حرفه ای برای ایجاد حس نزدیکی و صمیمیت با مشتریان است. با شخص سازی کردن متن پیامک تشکر می توانید علاوه بر قدردانی احساس نزدیکی و صمیمیت بیشتری را بین کسب و کار و مشتریان خود ایجاد کنید. بهترین کار در ارسال پیامک تشکر استفاده از نام مشتری در ابتدای متن پیامک است تا باعث ایجاد حس نزدیکی مشتری با مجموعه شما شود.
چطور بهصورت خودکار، از طریق سایت پیامک بفرستم؟
برای ارسال پیامک تشکر باید مراحل زیر را طی کنید:
1.خرید پنل اس ام اس رایگان
اولین مرحله برای ارسال پیامک، انتخاب و خرید پنل اس ام اس است. بدون داشتن پنل اس ام اس ارسال پیامک برای شما امکان پذیر نخواهد بود. اگر با پنل اس ام اس آشنایی ندارید، پنل اس ام اس ابزاری در بستر اینترنت است که ارسال دریافت و مدیریت پیامک را برای صاحبان مشاغل فراهم می کند.
مدیانا یکی از قدیمی ترین سامانه پیامکی در کشور است که نمایندگان و زیر مجموعه های زیادی دارد.
برای خرید پنل اس ام اس در سامانه مدیانا نیازی به پرداخت هزینه نیست و سامانه پیامکی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.
2. وب سرویس پیامکی
وب سرویس پیامکی یکی از امکانات پنل اس ام اس است که درگاهی میان پنل اس ام اس و وب سایت شما خواهد بود و ارسال پیامک از وب سایت را برای شما فراهم می کند. با استفاده از افزونه های پیامکی نیز می توانید جزئیات بیشتری را برای ارسال پیام خود در سایت در نظر بگیرید.
3. تنظیمات نهایی و ارسال پیامک تشکر از خرید
متن پیامک تشکر خود را بنوسید آن را چند بار بخوانید و در تنظیمات پنل آن را یک بار برای همیشه وارد کنید تا به صورت خودکار پیامک های تشکر شما ارسال شود.
نمونه متن پیامک تشکر از خرید
با تشکر از خرید شما
در مراجعه بعدی شما می توانید 20 درصد روی نوشیدنی های طبیعی تخفیف بگیرید.
***
از خرید شما سپاسگزاریم.
از اینکه مشتری ارزشمند (نام شرکت) هستید متشکریم!
***
از اینکه ما را انتخاب کردید سپاسگزاریم.
کیف پول شما برای خرید بعدی 20% شارژ شد.
***
از اینکه ما را انتخاب کردید سپاسگزاریم.
داشتن مشتریانی مثل شما باعث افتخار ماست
***
از خرید شما سپاس گزاریم.
سفارش شما با موفقیت ثبت شد.
پیگیری لحظه ای:
***
باتشکر
کد پیگیری شما:187
شماره تماس:
سایت شب
***
منتظر دیدار مجددتان هستیم
نوین چرم- شعبه پارک وی
شماره تماس:
***
میهن بهترین مشتریان را دارد! از حمایت شما بسیار سپاسگزاریم.
***
… عزیز امیدواریم خرید خوبی را تجربه کرده باشید.
منتظر دیدار مجدد شما هستیم.
***
بابت خرید پکیج زبان انگلیسی از شما متشکریم.
راهنمای راه اندازی: …
***
از اینکه انتخاب شما هستیم خرسندیم.
***
از خریدتان از فارسی فود متشکریم.
***
خرید بلیط فیلم “دینامیت” از سینمای آنلاین فیلیمو با موفقیت انجام شد.
سانس شما برای تماشا از تاریخ ۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۸ شروع و تا ۸ ساعت آینده در تاریخ ۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۶:۰۸ به پایان میرسد. طوری تنظیم کنید که تماشای کاملِ فیلم، در همین مدت زمان سانس اتفاق بیفتد.
برای تماشای فیلم، روی لینک زیر بزنید.
***
ثبتنام شما با موفقیت انجام شد.
کارشناسان ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
مدیانا
***
…. عزیز درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
کارشناسان ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت
***
ما قدردان حضور شما هستیم.
کلینک دندانپزشکی طلایی
***
از اعتماد شما به مجموعه … متشکریم.
خدمات ما را چگونه ارزیابی می کنید؟
***
نام مشتری
به خودمان میبالیم از اینکه مشتری ما هستی. امیدواریم دوباره خیلی زود، ملاقاتت کنیم.
***
نام مشتری
از خرید شما متشکریم. آماده خدمترسانی مجدد به شما هستیم.
***
نام مشتری عزیز
دیدارت در ( نام فروشگاه) دلگرمی ماست. امیدواریم دوباره خیلی زود ملاقاتت کنیم.
***
نام مشتری جان
تو یکی از با ارزش ترین مشتریان ما هستیم.
***
نام کاربر
ما در ( نام مجموعه) عاشق این هستیم تا مشتریانی مثل شما تشکر کنیم.
***
نام مشتری عزیز
(نام مجموعه) بهترین مشتریان دنیا را دارد. از بودنتان صمیمانه سپاسگزاریم.
***
نام مشتری گرامی
از خریدتان متشکریم و امیدواریم به زودی مجددا شما را در مجموعه ( نام مجموعه) ببینیم.
***
گلناز عزیز
خیلی خوششانسیم که مشتری ما هستی
از این خرید تا تاریخ ( تاریخ) وقت داری از کد تخفیف 20% استفاده کنی
جمع بندی
در این مقاله به اهمیت ارسال پیامک تشکر، نکات نگارشی و انواع آن پرداختیم. اینکه حفظ احترام و قدردانی از مشتریان تاثیری مستقیمی بر برندسازی، وفادری و به طبع فروش کسب وکارها دارد. در ادامه به نکاتی که باید در ارسال پیامک به آن توجه کنید پرداتختیم و در انتها 30 نمونه متن تشکر از خرید را ارائه دادیم. متفاوت تر از رقبا عمل کنید و با متن زیباتری از مشتریها بابت خرید یا دریافت خدمات تشکر کنید، تا تاثیربیشتری بر آن بگذارید.
سوالات متداول
چه کسب و کارهایی می توانند پیامک تشکر از خرید ارسال کنند؟
هر کسب و کاری چه در فضای انلاین و چه در فضای افلاین که در ارتباط با مشتریان خود هستند می توانند برای وفادارسازی مشتریان خود پیامک تشکر ارسال کنند.
دستگاه ثبت شماره مشتریان چیست؟
دستگاه ثبت شماره ابزاری برای جمع آوری شماره مشتریان به سادگی و حفظ حریم خصوصی آن ها است
پیامک تشکر از خرید از چه خطوطی ارسال می شوند؟
پیامک تشکر از خرید به دلیل ماهیت ارسال، از خطوط خدماتی ارسال می شود تا با عبور از بلک لیست مخابراتی به دست تمامی مشتریان برسد.
خطوط خدماتی اختصاصی چیست؟
پیامکهای ارسالی با خطوط خدماتی دارای محتوای مشخصی هستند. ارسال کد فعالسازی، تایید شماره تلفن همراه و… . این نوع پیامک ها بیشتر ماهیت اطلاع رسانی دارند و می بایست به دست تمامی مشتریان برسد به همین دلیل قابلیت عبور از بلک لیست مخابراتی را دارد
در پیامک تشکر چه نکاتی را رعایت کنیم؟
- لزوم قدردانی از حضور مشتری
- نوشتن نام برند
- در نظر گرفتن تخفیف و پیشنهاد ویژه
- کال تو اکشن
- راه های ارتباطی
2 پاسخ
سلام و خسته نباشید خیلی مفید بود مقالتون
میشه درباره دستگاه ثبت شماره بیشتر توضیح بدید
سلام دوست عزیز
برای جمع آوری شماره تلفن مشتریانیانتان و حفظ حریم خصوصیشان می توانید از دستگاه ثبت شماره استفاده کنید
هزینه و نحوه سفارش هم در این صفحه موجود است :
https://mediana.ir/sms/register-device/