پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

اس ام اس نظیر به نظیر، ارسال پیامک های متفاوت به افراد متفاوت!

یکی از کاربردی ترین امکانات سامانه پیامکی ارسال پیامک نظیر به نظیر است. این ارسال پیامک نظیر به نظیر است که شما را از ارسال متن های مختلف به شماره های متفاوت بی نیاز می کند. با استفاده از این قابلیت سامانه کار از ارسال تک به تک پیام هاتون بی نیاز میشید.

علاوه بر اینکه در وقت شما صرفه جویی میشه، می توانید متنی اختصاصی و منحصر به فرد برای مشتریتون ارسال کنید. فراموش نکنید که این روش ارسال، بهترین راه برای حفظ صمیمیت با مشتری هاتون هست و نتیجه خیلی خوبی در بازاریابی شما خواهد داشت، چون مشتری احساس نزدیکی بیشتری با شما میکنه و حتی میتونید با قابلیت دریافت پیامک این امکان رو به مشتری هاتون بدید که به پیامک شما پاسخ بدن و توی این ارتباطی که تشکیل دادین شریک باشن.

پیامک نظیر به نظیر چیست؟

احتمالاشما هم در کنار پیامک نظیر به نظیر اریال پیامک کلمات کلیدی را دیده اید این دو نوع ارسال بسیار بهم شبیه هستند که در ادامه به تفاوت و شباهت های آن نیز خواهیم پرداخت. اما پیش از آن بیاید تا با پیامک نظیر به نظیز بیشتر آشنا شویم.

شاید تصمیم داشته باشید برای هر یک از مشتریان یا مخاطبان کسب‌وکار خود متن منحصر به فرد ارسال نمایید نوشتن این پیام ها و ارسال آن به صورت تکی راه حلی منطقی به نظر نمی رسد. ارسال پیامک نظیر به نظیر یا ارسال پیامک متناظر دقیقا همان امکانی است که در سامانه پیامکی این نیاز شما را برطرف می‌کند.

در واقع ارسال پیامک نظیر به نظیر زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که شما قصد ارسال چندین متن پیامک کاملا متفاوت را به شماره های مختلف دارید.

ارسال پیامک نظیر به نظیر در پنل پیامکی چگونه انجام میشود؟

  1. از طریق فایل اکسل: که فقط کافیه متن ها و شماره های مخاطبین رو در ردیف های یک فایل اکسل وارد کنید و در پنل اس ام اس آپلود کنید.
  2. به صورت دستی از طریق پنل: فقط کافی است تعداد باکس های ورود اطلاعات را به تعداد شماره ها و متن ها انتخاب کنید، بعد از این مراحل کافیه دکمه ارسال رو بزنید تا متن ها به تفکیک و به صورت متناظر به شماره های مورد نظرتون ارسال بشن.

درضمن امکان ارسال یک متن به چند شماره نیز وجود دارد، فقط کافی است در باکس مقابل متن چند شماره را وارد کنید.

 

کدام مشاغل و کسب و کارها بیشتر به ارسال متناظر نیاز دارند:

  • بانک ها و موسسات مالی و بیمه که میخوان سررسید بدهی ها و اقساط رو یادآوری کنند و متن مختص مشتری خودشون رو ارسال کنند.
  • مدارس و مهد کودک برای ارتباط 2 طرفه و مستقیم بین والدین و معلم ها میتونن از این روش استفاده کنند و باهم در ارتباط باشند، مثلا مربیان میتونن نکاتی که برای هر دانش آموز وجود داره و نیاز هست که اولیا از اون با خبر بشن رو از طریق ارسال نظیر به نظیر اطلاع رسانی کنند.
  • شرکت ها و ادارات برای ارتباط با کارمندان میتونن از این روش استفاده کنن، به چه صورت؟ مثلا در شرکت ارزیابی برگزار شده و میخواید نتیجه ارزیابی رو به صورت شخصی برای هر فرد ارسال کنید، ارسال پیامک متناظر بهترین نوع ارسال پیامک برای شماست.
  • فروشگاه ها و نمایندگی هایی که لیستی از شماره ها و خریدهای مشتری هاشون دارن میتونن با استفاده از این روش موجودی جدید کالاهای مورد علاقه مشتری هاشون رو براشون ارسال کنند.

 

تفاوت ارسال نظیر به نظیر با ارسال کلمات کلیدی:

بر خلاف ارسال اس ام اس نظیر به نظیر که هر پیامک به صورت اختصاصی برای هر کاربر ارسال میشه، در ارسال پیامک با کلمات کلیدی شما یک متن کلی رو برای ارسال به کاربرانتون طراحی میکنید و فرمت کلی پیامک یکسانه اما کلمه هایی مثل نام و نام خانوادگی ، تاریخ ، میزان بدهی، مهلت پرداخت و … برای ارسال به هر مخاطب متغیر میشه. ممکنه خیلی از مواقع ارسال کلمات کلیدی خیلی کاربردی تر از ارسال نظیر به نظیر باشه براتون اما ما برای صرفه جویی در وقت شما برای ارسال پیام های تکی که ممکنه تعداش زیاد باشه این امکان رو به سامانه اضافه کردیم تا بتونید به راحتی از اون استفاده کنید.

سخن پایانی

در مقاله های قبل مفصل درباره ارسال پیامک با کلمات کلیدی نوشتیم و از مزایای این نوع پیام در کسب و کارهای متفاوت مثال زدیم. در این مقاله نیز به ارسال پیامک نظیر به نظیر و همچنین نحوه ارسال آن پرداختیم. اگر در مورد ارسال اس ام اس نظیر به نظیر سوالی دارید با ما در میون بذارید تا به سرعت به سوال شما پاسخ بدیم.

 

5/5 - (2 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .