پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

کاربرد پنل اس ام اس برای کارخانه و کارگاه تولیدی

پنل اس ام اس برای کارخانه و کارگاه تولیدی

کارخانجات و کارگاه های تولیدی جزء آن دسته از مراکزی هستند که مسئولیت و وظایف کاری بیشتری نسبت به سایر مشاغل دارند. تداوم این دسته از مراکز بیشتر از طریق مشتری های وفادار و تداوم قرارداد با آنها و اعطای نمایندگی به دست می‌آید از این رو راهی برای تعامل دائمی با مخاطبان، مشتریان وفادارتری را ایجاد خواهد کرد. جدا از تعامل با مشتریان سابق، نحوه‌ی تبلیغات و بازاریابی در این موسسات برای آگاهی از برند و اعتبارسازی جزء یکی از واجبات این کسب‌وکار می‌باشد. در این مقاله به یکی از ابزارهای کاربردی برای تعامل با مشتریان و تبلیغات خواهیم پرداخت؛ اینکه چگونه پنل اس ام اس برای کارخانه و کارگاه تولیدی می‌تواند نقش موثری در رضایتمندی مشتریان و آگاه سازی از برند ایجاد نماید. پس اگر شما از صاحبان کارخانجات و یا کارگاه های تولیدی هستید با ما در این مقاله همراه باشید.

پنل اس ام اس برای کارخانه و کارگاه تولیدی

فرقی ندارد که کارگاه تولیدی و یا کارخانه شما چه اندازه بزرگ و یا کوچک باشد، به طور حتم ترویج محصولات و خدمات، حفظ مشتریان، افزایش میزان فروش از اهداف شما در کسب‌وکارتان خواهد بود. رسیدن به این اهداف نیازمند برنامه ریزی، بودجه و به کارگیری استراتژی قوی است. یکی از روش‌هایی که می‌توان در پیشبرد تمامی این اهداف از آن بهره جست استفاده از اس ام اس مارکتینگ است. این روش تمامی اهداف شما را در بر خواهد گرفت و در مقایسه با سایر روش ها برای هر کدام از اهداف مقرون به صرفه تر خواهد بود.

اس ام اس مارکتینگ یکی از انواع تبلیغات مدرن به وسیله‌ی تلفن همراه ‌می باشد چراکه امروزه تلفن های همراه یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارتباطی در جهان هستند و همه افراد برای کوچکترین فعالیت های روزانه خود از آن استفاده می‌کنند از این رو بازاریابی و تبلیغات به واسطه‌ی این ابزار می‌تواند تاثیرگذاری بیشتری بر مخاطب بگذارد.

ارسال پیامک از سامانه پیامکی در جهت جلب رضایت مشتری و یا آگاه کردن افراد از برند و خدمات خود، یک شیوه‌ی موثر و مدرن در عصر حاضراست.

از پنل ارسال و دریافت پیامک می‌توان به منظور معرفی لیست قیمت ها، معرفی نمایندگان جدید به مشتریان، فراخوان مناقصات، قرعه کشی، نظرسنجی، اطلاع رسانی از برگزاری جلسات، ارسال پیامک تشکر و…. استفاده نمود. در ادامه به نحوه‌ی انتخاب پنل مناسب و کارایی آن در کارخانه و تولیدی‌ها خواهیم پرداخت.

نحوه انتخاب پنل اس ام اس مناسب کارخانه و کارگاه تولیدی

برای انتخاب پنل اس ام اس مناسب کارخانه و کارگاه های تولیدی ابتدا باید آشنایی نسبی با سازکار آن و مراکز ارائه دهنده‌ی سامانه پیامکی داشته باشید.

پنل اس ام اس، نرم‌افزاری در بستر اینترنت است، که امکان مدیریت مشتریان، بازاریابی و تبلیغات در طیف انبوه را برای صاحبان مشاغل فراهم می‌کند.

یک سامانه ارائه دهنده پیامکی خوب باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

  • یک سامانه پیامک حرفه ای، دارای یک تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته است
  • یک سامانه پیامکی تخصصی، دارای یک تیم فنی قدرتمند و اختصاصی است
  • امکانات و نرم افزارهای پنل به روز باشد
  • پوشش دهی تمام اپراتورهای مخابراتی از ملزومات یک پنل پیامک حرفه ای است
  • بهترین سامانه پیامکی دارای بانک شماره تلفن قدرتمند، بروز و قابل اعتماد است
  • گزارشگیری و نحوه‌ی استفاده از آن ساده است
  • سابقه فعالیت یک پنل پیامک می تواند نشانه تجربه کافی در مقابله با مشکلات باشد.
  • نیازی به تمدید سالانه نداشته باشد.
بازاریابی پیامکی را همین امروز شروع کنید.

اهمیت انتخاب مدیانا برای دریافت خدمات

از دلایل اهمیت انتخاب پنل اس ام اس مدیانا برای دریافت خدمات پیامکی می‌توان به موارد زیل اشاره کرد:

  1. پشتیبانی 24 بدون تعطیلی
  2. بانک کامل شماره اصناف
  3. ۳۰ روز گارانتی عودت وجه
  4. فعالسازی سریع سامانه پیامک
  5. ارسال پیامک هدفمند
  6. گزارش گیری دقیق و راحت

یکی از مهم ترین ویژگی های انتخاب پنل اس ام اس مدیانا، خط خدماتی موجود در پکیج ها می‌باشد. با بکارگیری خط خدماتی شما به راحتی می‌توانید به شماره موبایل های مسدود و بلک لیست پیامک ارسال کنید.  در کنار ارسال پیامک های اطلاع رسانی شما همچنین می‌توانید تبلیغات پیامکی داشته باشید. تبلیغات پیامکی شما می‌تواند از لیست مراجعین و یا استفاده از بانک شماره تلفن مدیانا و یا انواع ارسال ها‌ صورت گیرد.

با پنل اس ام اس مدیانا شما قادر خواهید بود تا مخاطبان خود را به صورت هدفمندتری انتخاب کنید. ارسال انبوه به کدپستی، دسترسی به بانک شماره‌های اصناف، ارسال براساس سن، جنسیت و همچنین ارسال از دکل BTS ایرانسل از امکانات ارسال پیامک انبوه برای شما است.

برای خرید پنل اس ام اس و انتخاب مناسب ترین گزینه بر اساس نیاز خود، فرم مشاوره رایگان را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گیرند.

نحوه‌ی بکارگیری پنل اس ام اس کارخانه و کارگاه تولیدی

معرفی لیست قیمت ها

دسترسی به لیست قیمت‌ها یکی از نیازهای همیشگی مشتریان است. کسب‌وکارهای ارائه دهنده خدمات و محصولات باید به آن توجه ویژه نمایند و در جهت دسترسی آسان به آن بکوشند. استفاده از پنل اس ام اس برای معرفی لیست قیمت، روشی ساده اما کاربردی برای کسب‌وکار شماست. به وسیله ماژول منشی پیامکی مشتریان قادر خواهند بود تا با ارسال عدد و یا عبارت پیش فرضی که برای دسترسی به لیست قیمت ها در نظر گرفته‌اید با ارسال پیامک به سامانه پیامکی شما به آن به صورت پیامک دسترسی پیدا کنند.

معرفی نمایندگی های جدید به مشتریان

معرفی نمایندگان و شعبات راهی موثر برای برندسازی و آگاهی بخشی از برند شما است. شناساندن نمایندگان و شعبات می‌تواند از سوء استفاده از نام و برند شما جلوگیری کند و ظاهر حرفه‌ای تر به کسب‌وکار شما بخشد.

فراخوان مناقصات

فراخوان مناقصات معمولا از تریبون روزنامه‌ها و تلوزیون به مخاطبین اطلاع‌رسانی می‌شود معمولا هزینه اطلاع‌رسانی این فراخوان ها به واسطه این تریبون نیازمند صرف هزینه‌ی بالا می‌باشد به واسطه ارسال پیامک می‌توان مخاطبان خود را با هدفمندی بیشتری انتخاب کرده و به آن ها اطلاع‌رسانی نمود.

اطلاع رسانی برگزاری جلسات و تعامل با کارکنان مجموعه

با توجه به وسعت کاری و مجموعه از پنل اس ام اس می‌توان برای یادآوری جلسات و تعامل با کارکنان مجموعه استفاده نمود، علاوه بر آن از بی نظم و مشکلات برگزاری جلسات و اطلاع رسانی به وسیله تماس تلفنی و هزینه های زیاد آن جلوگیری نمود. در ادامه مقاله به نمونه متن ارسالی برای یادآوری برگزاری جلسات و تعامل با کارکنان به وسیله‌ی اس ام اس خواهیم پرداخت.

ارسال پیام های مناسبتی

ارسال پیامک های مناسبتی یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای تعامل با مشتریان و همچنین کارکنان مراکز می‌باشد. با ارسال پیامک مناسبتی از جمله تبریک تولد می‌توانید به مشتریان و کارکنان خود نشان دهید که به چه اندازه حضور آن ها برای شما مهم است و از این طریق کارکنان و مشتریان وفادارتری را برای خود بسازید.

معرفی محصولات جدید

معمولا هدف اصلی کارگاه های تولیدی و کارخانه‌ها عرضه محصولات و فروش آن‌ها می‌باشد. شناسایی بازار هدف برای عرضه کالا از استراتژی های اصلی فروش است که باید به صورت دقیق صورت گیرد. کارخانه ها و کارگاه های تولیدی می‌توانند برای معرفی محصولات و همچنین ارسال پیامک های هدفمند( به طیف وگروه خاصی) از سامانه پیامکی استفاده کنند.

برگزاری مسابقه و قرعه کشی

امروزه شاهد مسابقه و قرعه کشی‌های زیادی از کارخانجات بزرگی مانند میهن و کاله هستیم اما چرا این کارخانه‌های بزرگ برای جذب مشتریان بیشتر و یا ترغیب به خرید مجدد، از مسابقات و قرعه کشی‌استفاده می‌کنند؟ موضوعی است که در مقاله های آتی به آن خواهیم پرداخت. با برگزاری مسابقه و قرعه‌کشی از میدان رقابت جا نخواهید ماند.

دریافت نظرات مشتریان

نظرسنجی و دریافت انتقادات و پیشنهادات از الزامات هر کسب‌وکاری برای بهبود عملکرد، محصولات و خدمات است. به واسطه این نظرسنجی و انتقادات به راحتی می‌توان نیازهای مخاطبان و توقعات آن ها از کسب‌وکار خود را شناسایی و در جهت نزدیک کردن سرویس‌ها و خدمات خود با توقعات مشتریان گام برداشت.

برگزاری پرسش و پاسخ به منظور پشتیبانی پس از فروش

پشتیبانی و ارائه راهی سریع برای پاسخگویی به سوالات رایج مخاطبان می‌تواند اعتبار بیشتری را برای شما ایجاد کند. با استفاده از سامانه ارسال و دریافت پیامک مشتریان شما قادر خواهند بود تا در هر ساعتی از شبانه روز سوالات خود را با ارسال به سامانه شما مطرح و به صورت آنی پاسخ سوالات پیش فرض خود را دریافت نمایند.

ارسال پیامک تشکر از خرید مشتریان

این مشتریان هستند که به کسب‌وکار شما هویت بخشیده‌اند از این رو آن‌ها باید در الویت اول کسب‌وکار شما قرار بگیرند. ایجاد حس تعلق و اهمیت از سوی کسب‌وکارشما به مخاطبان باعث وفادارتر شدن مشتریان شما خواهد شد. ارسال پیامک تشکر از حسن سلیقه آن ها در انتخاب شما به عنوان سرویس و ارائه دهنده‌ی خدمات می‌تواند حس رضایت‌مندی بیشتری در مخاطبان ایجاد کند.

همکاری با سایر اصناف

یکی از نیازهای کارخانجات و تولیدی هایی که عرضه کالا در آن به صورت مستقیم رخ نمی‌دهد ارتباط با اصناف مختلف برای اعطای نمایندگی و یا عرضه محصولات می‌باشد. با دسترسی به بانک شماره تلفن اصناف مختلف و ارسال پیامک و اعلام همکاری با آن ها می‌توان آگاهی از برند و همچنین فروش محصولات خود را افزایش داد.

تبلیغات

معمولا مشاغل و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ برای تبلیغات سرمایه های زیادی را در نظر می‌گیرند و روش‌های مختلفی را برای تبلیغات خود امتحان می‌کنند. تبلیغات برای هر کسب‌وکار، پر از آزمون و خطاست! یک اشتباه کوچک می‌تواند مشاغل را در زمینه‌ی تبلیغات با شکست مواجه کند. استفاده از پنل اس ام اس در جهت تعامل با تبلیغات روشی مقرون به صرفه در مقابل سایر روش ها است. مهم‌ترین مزایای استفاده از پنل اس ام اس جدا از تعامل با مشتریان تبلیغات هدفمند و ارسال پیامک به صورت انبوه است. با استفاده از انواع ارسال کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ قادر خواهند بود تا بازار هدف خود را انتخاب و آن ها را ترغیب به دریافت خدمات از خود کنند. ارسال پیامک به بانک شماره مشاغل، ارسال پیامک کدپستی، ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال بر اساس سن و جنسیت و…. از امکانات ارسال پیامک انبوه در پنل اس ام اس مدیانا برای شما خواهد بود.

 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .