اگر تلفن همراه دارید احتمالا روزانه پیامک های مختلفی را از دوستان یا برند های مختلف خود دریافت می کنید. احتمالا توجه کرده باشید که این پیامها در قالب چند سرشماره تکراری ولی مختلف برای شما ارسال میشود. یکی از این سرشمارهها با خط اپراتور 1000 برای افراد ارسال میشود. اگر کسب و کاری دارید قطعا لازم است بیشتر درباره بازاریابی پیامکی و انواع خطوط آن بدانید. در این مقاله میخواهیم در مورد اپراتور 1000 با شما صحبت کنیم و هر آنچه را که در مورد آن لازم است بدانید بگوییم.
آنچه در این مطلب میخوانید:
پنل اساماس چیست؟
بازاریابی پیامکی یکی از روشهایی است که کسب و کارها برای حوزه تبلیغات خود در نظر میگیرند. از آنجایی که نرخ باز کردن پیامهای تبلیغاتی چیزی حدود 80% است این روش در بین تمام بیزینسها از محبوبیت بالایی برخوردار است. فرض کنید که در نظر دارید که پیامهایی از قبیل:
- خوشآمدگویی
- اطلاعرسانی از تخفیفات
- موجود شدن یک محصول جدید
- تبریک یک مناسبت و…
را به مشتریانتان برسانید. منطقیترین راه برای این روش ارسال پیامک به مشتریانتان است. از طرفی ارسال گروهی پیامک در تلفن همراه با شماره اختصاصی خودتان دارای محدودیتهایی است. پنل پیامکی شرایطی را فراهم میکنند که به وسیله اعلام لیست مخاطبانتان از طریق اینترنت و با استفاده از یک سرشماره خاص به صورت گروهی یک پیام را برای مخاطبانتان ارسال کنید.
چرا بازاریابی پیامکی؟
تقریبا 60 درصد از بازاریابان از بازاریابی پیامکی استفاده میکنند، بازاریابی پیامکی بسیار مقرونبهصرفه است.
بازاریابهایی که بازاریابی پیامکی استفاده میکنند، سرعت و توجه فوری مشتری را که از این طریق به دست میآورند دوست دارند.
با نیاز به انتخاب، اعتماد ایجاد کنید: ویژگی این روش این است قبل از ارسال پیامک برای مشتریان از آنها پرسیده میشود که آیا تمایلی برای دریافت پیامک از سوی شما را دارند یا خیر؟ این ویژگی باعث ایجاد اعتماد از سوی مشتری خواهد شد.
انعطاف پذیری بیشتر برای کسب و کار و مشتریان شما: ویژگی دیگر این روش امکان انتخاب متنی است که میخواهید پیام آن را به مشتری برسانید. خواه یک پیام خوشآمدگویی باشد یا یک لینک وبسایت برای جذب مشتری.
تعامل فوری با مشتری: تقریبا هر فرد در روز دهها بار تلفن همراه خود را چک میکند. این باعث میشود که مششتری در سریعترین زمان ممکن پیام مورد نظر شما را دریافت کند.
مقیاسپذیر و مقرونبهصرفه است: تبلیغات به طور کلی عملی گران قیمت است. این باعث میشود که کسب و کارها کمتر روی آن تمرکز کنند. اما بازاریابی پیامکی یکی از روشهای تبلیغات است که علاوه بر ارزان بودن، میتوانید مقدار بودجه خود را برای انجام تبلیغات تنظیم کنید.
تقسیمبندی قدرتمند: با انتخاب بازاریابی پیامکی به عنوان روش خود برای تبلیغات از تمایل مشتری برای آگاهی در مورد محصولات خود مطمئن خواهید بود. پیامهای پیامکی میتوانند مشتریان شما را به صفحات و پیشنهادات شخصیشده بر اساس اینکه چه کسی هستند و چگونه در گذشته با برند شما تعامل داشتهاند هدایت کند.
چرا باید اپراتور 1000 را برای پنل پیامکی خود انتخاب کنید؟
حال که با دلیل و چرایی انتخاب روش بازاریابی پیامکی آشنا شدیم، نوبت به این خواهد رسید که از کدام سرشماره برای پنل پیامکی خود استفاده کنیم؟
هر کدام از این سرشمارهها توسط شرکتی برای ارائه خدمات پشتیبانی میشود شرکت رهیاب رایانه گستر پشتیبانی سرشماره اپراتور 1000 را برعهده دارد.
این شرکت در سال 1374 به ثبت رسیده است. در سال 1384 برنده مزایده شرکت همراه اول شد و از آن زمان تا کنون ارائه خدمات با سرشماره 1000 را در فعالیتهای خود گنجانده است.
مطلب پیشنهادی: لیست اپراتورهای پیامکی
نحوه انتخاب شماره بعد از سرشاخه 1000
حالا که با سرشماره 1000 آشنا شدیم باید بدانیم آیا انتخاب و تعداد شمارههای بعد از 1000 دارای محدودیتی هست یا خیر؟ باید بدانید شما میتوانید بعد از انتخاب اپراتور 1000 هر شمارهای را از 6 تا 14 انتخاب کنید و بعد از درخواست فعالسازی بدهید.
مزایا و معایب انتخاب اپراتور 1000 برای پنل پیامکی خود
- اپراتور 1000 از قدیمیترین شرکتهای ارائه دهنده سرویسهای پیامکی است
- قیمت این ارپراتور بسیار منعطف است و دارای بستههای متنوعی است که بنا به بودجهای که دارید قابل تنظیم است
- امکان انتخاب شماره منتخب بعد از سرشاخه 1000
- امکان گزارشگیری وضعیت پیامکهای ارسال شده
- سرعت بالای ارسال پیامکها
- راحتی درخواست این سرشاخه
سرشماره 1000 را از کجا تهیه کنیم؟
شما برای اینکه بتوانید امکان ارسال پیامک انبوه را داشته باشید باید دارای یک پنل اساماسی باشید که میتوانید این پنل را از سامانههای پیامکی دریافت کنید. بعد از خرید پنل پیامکی از سامانه پیامکی امکان انتخاب ارپاتور را خواهید داشت.
در نظر داشته باشید مدیانا تنها سامانه پیامکی است که از تمامی اپراتورها (رهیاب رایانه گستر: اپراتور1000، آتیه داده پرداز: اپراتور 2000، رهیاب پیام گستران: پیش شماره پیامکی 50001 و 50009 و راهکار سرزمین هوشمند: پیش شماره پیامکی 50002 و 50005) استفاده میکند و به شما خدمات ارائه میدهد.
مهمترین مزیت مولتی اپراتور بودن مدیانا این است که در صورت بروز هر گونه اختلال در اپراتورها امکان شیفت کردن و تغییر روی سایر اپراتورها رو در کسری از ثانیه فراهم میکند. در حالی که بسیاری از سامانههای پیامکی تنها با یکی از اپراتورها همکاری میکنند که در صورت اختلال امکان سرویسدهی ندارند.
سخن پایانی
در این مقاله با پنل پیامکی آشنا شدیم، از لزوم استفاده از تبیلغات پیامکی سخن گفتیم. با اپراتور 1000 آشنا شدیم و نحوه دریافت و تهیه آن را مورد بررسی قرار دادیم. مدیانا به عنوان یک سامانه پیامکی یکی از بهترین انتخابها برای شما میباشد چرا که مولتی اپراتور است. سامانههایی که تک اپراتور هستند ترافیک و حجم ارسال را روی یک اپراتور تنظیم میکنند و از این طریق سود بیشتری را دریافت خواهند کرد. ما در سامانه مدیانا از دریافت سود بیشتر چشمپوشی کردیم و رضایت مشتریان را در اولیت قرار دادیم.