پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

ارسال پیامک از طریق دکل LBS همراه اول

ارسال پیامک LBS همراه اول، از صدها قابلیت‌ پنل پیامکی است که با ارسال پیامک لحظه‌ای و مبتنی بر مکان روند ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی را هدفمندتر می‌کند. در این روش، می‌توان به تمامی شماره‌های فعال مشترکین همراه اول و افرادی که در منطقه خاصی حضور دارند یا در حال تردد هستند؛ در لحظه و به صورت انبوه و منطقه‌ای پیام کوتاه تبلیغاتی ارسال کرد. در ادامه بیشتر به ارسال پیامک از طریق دکل LBS همراه اول، کاربرد و شیوه استفاده از آن می‌پردازیم. 

پیامک مکان محور چیست؟ 

تبلیغات مکان محور یکی از روش‌های بازاریابی است که روی یک محدوده جغرافیایی و ناحیه خاص تمرکز دارد. امروزه با گسترش ارتباطات دیجیتال روش‌های متفاوتی برای پیاده‌سازی این نوع از تبلیغات وجود دارد. پیامک مکان محور یکی از این روش‌هاست، همان طور که از نام آن مشخص است، روشی برای تبلیغات مکانی با استفاده از پیامک است. با استفاده از سرویس‌ پیامک مکان محور، می‌توانید به صورت مستقیم منطقه جغرافیایی، بازه سنی و حتی جنسیت افراد را مشخص و هدفگذاری نمایید.

ارسال پیامک زنده همراه اول با مدیانا

در سامانه پیامکی مدیانا، کاربران قادر هستند تا بر اساس موقعیت جغرافیایی مشترکین همراه اول به آن‌ها پیامک ارسال کنند. در واقع ارسال پیامک زنده همراه اول، یکی از جدیدترین و هوشمندانه‌ترین روش‌ها در ارسال پیامک انبوه است که به دلیل ارسال زنده و سرعت ارسال بالا بسیار نتیجه‌بخش است. 

سرویس ارسال پیامک زنده در شبکه همراه اول، روشی برای تبلیغات مبتنی بر مکان است که بدون نیاز به تجهیزات یا نرم افزارهای خاص، موقعیت مکانی لحظه‌ای مشترکین همراه اول را در تمام نقاط تحت پوشش شبکه، تشخیص می‌دهد و امکان ارسال پیامک را برای افراد حاضر در منطقه فراهم می‌کند. 

برای ارسال پیامک مبتنی بر مکان، نیازی به سخت افزار نیست، فقط با خرید سامانه پیامکی می‌توانید از سرویس ارسال پیامک lbs همراه اول استفاده کنید.

ارسال پیامک بر اساس لوکیشن (مکان محور) چگونه انجام می‌شود؟

فرض کنید شما صاحب یک رستوران در منطقه پر تردد اندرزگو هستید و قصد دارید کد تخفیفی برای خرید‌های حضوری آخر هفته خود ارسال کنید. یکی از روش‌های نتیجه بخش در ارسال پیامک برای شما، ارسال پیامک مکان محور (LBS) است. افرادی که در حال رد شدن در این خیابان در ساعت حدود 9 شب هستند، احتمالا شام را هم بیرون صرف خواهند کرد در نتیجه این افراد مشتریان بالقوه کسب‌وکار شما هستند که با ارسال پیامک کد تخفیف جذب کسب‌وکار شما می‌شوند. 

ارسال دکل lbs

جالب است بدانید ارسال پیامک زنده LBS محدود به تبلیغات نیست و می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای برندسازی و همچنین اطلاع رسانی به مخاطبان باشد. اما چگونه؟ تصور کنید که در نمایشگاه قطعات خودرو شرکت کرده‌اید و به محض ورود به نمایشگاه پیامک زیر را دریافت می کنید: 

شما دعوتید به بازدید از غرفه شرکت صبا باتری در نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو. 

سالن 27 غرفه صبا باتری 

در نگاه اول متوجه می‌شوید که صبا باتری به عنوان یک برند فعال در این نمایشگاه حضور دارد، همین موضوع در آگاهی از برند این شرکت تاثیر گذار است و با آدرس ارائه شده، شما به راحتی می توانید غرفه این مجموعه را در نمایشگاه بیابید. 

مزایای سرویس ارسال پیامک زنده 

  • تبلیغات
  •  عدم تاخیر زمانی
  • هدفمندسازی تبلیغات
  • افزایش توجه به کسب و کارها
  • هدفمندسازی اطلاع‌رسانی‌ها
  • خوش‌آمدگویی با ارسال پیامک
  • کاهش هزینه‌های بازاریابی پیامکی
  • ارسال به تمامی شهرهای ایران و قطر
  • جلوگیری از ارسال پیامک‌های اسپم غیرهدفمند
  • ارائه پیشنهادات هدفمند مبنی بر موقعیت مکان
  • گستردگی مخاطبین (اپراتور همراه اول بیشترین مشترکین را در کشور دارد)

موارد استفاده از پیامک مکان محور (LBS)

  • ارسال پیامک تبلیغاتی
  • ارسال پیامک اطلاع‌رسانی
  • ارسال پیامک به افراد حاضر در نمایشگاه
  • ارسال پیامک به افرادی که در حال تردد با مترو و بی آر تی هستند
  • ارسال پیامک به افرادی که در کشورهای مختلف حضور و خطوط همراه اول دارند 

ارسال به صورت live مناسب چه کسب و کارهایی است؟ 

 تبلیغات مبتنی بر مکان و ارسال پیامک به صورت live (ارسال پیامک زنده همراه اول) مناسب مشاغلی است که محصولات و خدمات خود را به صورت محلی ارائه می‌دهند. رستوران‌ها، کافه‌ها، مغازه‌ها، آموزشگاه‌ها، پیشخوان دولت، موسسات حقوقی، برندها، شرکت‌هایی که در نمایشگاه شرکت می کنند و… می توانند به راحتی از این نوع ارسال برای تبلیغات، اطلاع‌رسانی و هدف قرار دادن مخاطبان به صورت لحظه‌ای در منطقه‌ای خاص استفاده کنند. 

تفاوت سرویس ارسال پیامک LBS با ارسال پیامک BTS

تاکنون سرویس ارسال پیامک مبتنی بر مکان، تنها برای اپراتور ایرانسل با نام ارسال پیامک BTS ارائه شده است. اما امروزه این امکان برای ارسال به مشترکین همراه اول با ارسال LBS فراهم است. 

سرویس ارائه شده در بستر اپراتور ایرانسل (ارسال BTS)، زنده نیست و موقعیت مکانی مشترکین در آن به صورت هفته‌ای شناسایی می شود.

*درخواست‌های مربوط به این سرویس می‌بایست از 24 ساعت قبلی ثبت شود تا در روز مورد نظر شما در اختیارتان قرار گیرد.

در مقابل پیامک زنده همراه اول (ارسال پیامک LBS)، برای اولین بار این فرصت را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد که در لحظه نسبت به ارسال پیامک بر اساس موقعیت مکانی به مشترکین همراه اول اقدام کنند. 

تفاوت سرویس ارسال پیامک زنده با سرویس ارسال منطقه‌ای

ارسال پیامک زنده lbs همراه اول همانطور که عنوان شد یکی از انواع ارسال پیامک انبوه است اما با سرویس ارسال پیامک منطقه‌ای تفاوت‌های زیادی دارد.

در ارسال منطقه‌ای، بانک شماره‌ی مشترکین براساس کد پستی و آدرس خود ثبت شده است و جهت ارسال پیامک در سامانه پیامک قرار دارد. اما در ارسال lbs شماره‌ها به صورت زنده در یک محدوده‌ی مکانی ثبت و شناسایی می‌شود. 

نحوه سفارش تبلیغات هدفمند LBS در سامانه پیامکی مدیانا 

پس از اتمام توضیحات بهتر است از خود بپرسید که آیا انتخاب پیامک مکان محور برای شما مناسب است؟ پاسخ این سوال به استراتژی‌ بازاریابی بستگی دارد. اگر قصد دارید تا با ارسال پیامک خوش آمدگویی یا تبلیغات بر اساس موقعیت مکانی بر مخاطبان تاثیر بگذارید می توانید از سرویس ارسال پیامک زنده از طریق دکل LBS همراه اول استفاده کنید. بهتر است این آمارها را برای انتخاب این روش تبلیغاتی در نظر بگیرید: 

  • 60% از مخاطبان شما از تلفن همراه برای یافتن اطلاعات محصولات و خدمات محلی استفاده می‌کنند.
  • از هر 5 مصرف‌ كننده، 4 نفر به تبلیغاتی که نزدیک به محل زندگی یا کارشان باشد توجه می‌کنند.

 

برای ارسال تبلیغات هدفمند LBS پنل پیامکی مدیانا کافیست تا از طریق ارسال تیکت با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

جمع بندی 

در بازار پر از رقابت کسب‌وکارها، امروزه هرچقدر که بیشتر بتوانید خود را به مخاطبان معرفی کنید، برندسازی و فروش بیشتری را تجربه خواهید کرد. روش‌های متنوع برای شناسایی و هدف قرار دادن مخاطبان وجود دارد که در این مقاله به تبلیغات مکان محور و روش موثر آن یعنی ارسال پیامک LBS پرداختیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از تعرفه خدمات ارسال پیامک با در تماس باشید. 

 

3.7/5 - (27 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .