پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

نمونه متن تبلیغ لیزر موهای زائد + نکات مهم در جذب مشتری!

تبلیغ مرکز لیزر

در دنیای شلوغ و پر سر و صدای امروز، دیده و شنیده شدن برای هر کسب‌و‌کاری دشوار است. این موضوع برای کلینیک‌های رفع موهای زائد هم صادق است که اغلب در رقابت شدیدی برای جذب مراجع کننده قرار دارند. در این مقاله قصد داریم آموزش نحوه نگارش نمونه متن تبلیغ لیزر موهای زائد، نکات مهم برای جذب مشتری را به شما آموزش دهیم. 

متن تبلیغ لیزر موهای زائد: جذب مشتری و جلب نظر مخاطب

نوشتن متن تبلیغاتی جذاب برای لیزر موهای زائد می‌تواند به جذب مشتریان جدید و افزایش دریافت محصولات کلینیک شما کمک کند. با این حال، نوشتن متنی که موثر و قانع‌کننده باشد، کار آسانی نیست. برای نوشتن یک متن تبلیغ لیزر موهای زائد جذاب و موثر، باید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

مخاطب خود را بشناسید

اولین کاری که پیش از تبلیغات و نگارش متن خود باید انجام دهید، شناسایی مخاطبان و انواع مشتریان کسب‌وکار شما است. شاید بپرسید دانستن این اطلاعات چه کمکی می‌کند؟ یا آیا داشتن این اطلاعات الزامی است؟ باید پاسخ دهیم بله. با آشنا شدن با مخاطبان کسب‌وکارتان که چه جنسیتی دارند؟ در چه گروه سنی قرار دارند؟ میزان درآمد آن‌ها چقدر است؟ چرا به خدمات شما نیاز دارند؟ می‌توانید تبلیغات و متن برای تبلیغ لیزر موهای زائد را با دقت بیشتر و بر اساس نیاز مخاطبان خود بنویسید که باعث اثرگذاری بیشتر بر مخاطبانتان می‌شود.

مزایای لیزر را بیان کنید

مزایای لیزر موهای زائد را برجسته کنید

پس از آشنایی با انواع مخاطبان کسب‌وکارتان، یک لیست از مزایای لیزر موهای زائد، دستگاه‌ها و مزایای رقابتی خود نسبت به سایر کلینیک ها بنویسید تا در ادامه در متن تبلیغ لیزر موهای زائد از آن استفاده کنید. برای دید بهتر شما، ما برخی از مزایای لیزر موهای زائد و مزایای رقابتی کلینک‌ها را آوردیم تا شما با الهام از آن لیست مخصوص به خود را نگارش کنید. اگر نیاز به نمونه‌های بیشتری دارید بلاگ متن تبلیغاتی برای جذب مشتری را مطالعه کنید: 

  • دائمی بودن
  • بدون درد
  • سریع
  • مقرون به صرفه
  • مناسب برای انواع پوست
  • بدون نیاز به ریکاوری
  • مناسب پوست‌های آفتاب گرفته 
  • جدید‌ترین دستگاه‌های لیزر 
  • تضمینی 
  • تحت نظارت پزشک
  • تنها در 7 جلسه 
  • همراه با کولیینگ 

 

از یک عنوان جذاب و گیرا استفاده کنید

عنوان باید توجه مخاطب را جلب کند و او را به خواندن ادامه متن ترغیب کند. به زبان ساده ابتدای تبلیغات شما باید به گونه‌ای باشد که مخاطب ترغیب شود تا انتها آن را مطالعه کند. می‌توانید از عناوینی مانند “خداحافظی با موهای زائد برای همیشه”، “لیزر موهای زائد، راهی برای داشتن پوستی صاف و زیبا” یا “بهترین روش از بین بردن موهای زائد” استفاده کنید.

دانستن نیاز و آرزوی مخاطبان برای آمدن به لیزر می‌تواند کمک کند تا کاری کنید که متن شما کاملا خوانده شود. این شیوه بخشی از روانشناسی فروش است. برای مثال: 

  • خداحافظی از تیغ و حمام طولانی 
  • پوست سفید و صاف با لیزر
  • ساده‌ترین و سریع‌ترین راه رفع موهای زائد

 

از لحنی متقاعد کننده و تشویقی استفاده کنید

برای تاثیرگذاری بیشتر متن خود، به مخاطب بگویید که چرا باید لیزر موهای زائد را امتحان کند. از ضمانت‌ها و تخفیف‌های مجموعه خود صحبت کنید. به مخاطب اطمینان دهید که در کلینیک شما از بهترین دستگاه‌ها و تجهیزات استفاده می‌شود و توسط متخصصان مجرب انجام می‌شود.

استفاده از تصاویربا کیفیت مناسب

از تصاویر و ویدئوهای با کیفیت استفاده کنید

کانال‌‌های زیادی برای تبلیغات لیزر موهای زائد وجود دارد مانند تبلیغات در شبکه‌های مجازی، پخش تراکت، ارسال پیامک و… با توجه به حضور مخاطبان خود می‌توانید تمامی این کانال‌ها یا یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. تصاویر و ویدئوها می‌توانند به شما کمک کنند تا پیام خود را به طور موثرتری به مخاطب برسانید. از تصاویری از افراد با پوست‌های صاف و بدون موهای زائد استفاده کنید. می‌توانید از ویدئوهایی قبل و بعد از لیزر موهای زائد استفاده کنید تا تاثیر آن را نشان دهید.

 

یک فراخوان به اقدام واضح داشته باشید

به مخاطب بگویید که بعد از خواندن متن تبلیغ چه کاری باید انجام دهد. می‌توانید از آن‌ها بخواهید که برای مشاوره رایگان تماس بگیرند یا از وب سایت شما دیدن کنند. در انتها نمونه هایی از فراخوان واضح را برای شما آورده‌ایم.

 

نمونه متن تبلیغ لیزر موهای زائد

 

  1. خداحافظی با موهای زائد برای همیشه!
    از شر موهای زائد ناخواسته خود خلاص شوید و با لیزر موهای زائد، پوستی صاف و زیبا داشته باشید. لیزر موهای زائد روشی دائمی، بدون درد و سریع برای از بین بردن موهای زائد است که برای انواع پوست مناسب است. در کلینیک ما از بهترین دستگاه‌ها و تجهیزات استفاده می‌شود و توسط متخصصان مجرب انجام می‌شود.
    همین امروز برای مشاوره رایگان تماس بگیرید!
  2. لیزر موهای زائد، راهی برای داشتن پوستی صاف و زیبا
    آیا از موهای زائد خود خسته شده‌اید؟ لیزر موهای زائد می‌تواند به شما کمک کند تا از شر موهای زائد ناخواسته خود خلاص شوید و پوستی صاف و زیبا داشته باشید. لیزر موهای زائد روشی مقرون به صرفه و بدون نیاز به ریکاوری است که می‌تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.
    از وب سایت ما دیدن کنید یا با ما تماس بگیرید تا از تخفیف‌های ویژه ما مطلع شوید.
  3. بهترین روش از بین بردن موهای زائد
    لیزر موهای زائد بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد به طور دائمی است. این روش بدون درد، سریع و مقرون به صرفه است و برای انواع پوست مناسب است. در کلینیک ما از بهترین دستگاه‌ها و تجهیزات استفاده می‌شود و توسط متخصصان مجرب انجام می‌شود.
    همین امروز برای رزرو وقت خود تماس بگیرید!
  4. خداحافظی با تیغ برای همیشه!
    همین امروز وقت لیزر تو بگیر و سریعا از موهای زائد رها شو!
    شماره تماس: …..
  5. جدیدترین دستگاه لیزر ایران بدون درد در کلینیک …..
    برای مشاهده نمونه کارها و رضایت مشتریان کلینک …. به پیج اینستاگرام زیر مراجعه کنید:
    لینک
  6. اگه آفتاب گرفتی هم میتونی لیزر کنی!
    دستگاه ….. در کلینیک …. که جدیدترین دستگاه لیزر موجود در بازاره اجازه میده پوستت رو با هر رنگی لیزر کنی و بهترین نتیجه رو از آن بگیری برای دریافت وقت تماس بگیرید.
    شماره تماس: ….

پیامک ارزان و ساده ترین روش تبلیغات است

بازاریابی پیامکی ساده و ارزان‌ترین شیوه تبلیغات 

گفتیم روش‌ها و کانال‌های مختلفی برای تبلیغ لیزر موهای زائد وجود دارد و بسته به حضور مخاطبان شما در آن کانال و پلتفرم می‌تواند تاثیرگذار باشد اما یکی از ساده و ارزان‌ترین شیوه تبلیغات که تمامی مخاطبان شما را مورد هدف قرار می‌دهد استفاده از پنل پیامکی است. شاید فکر کنید تنها قابلیت در این شیوه ارسال پیامک به طیف گستره‌ای از افراد است اما مهم‌ترین دلیل استفاده از پیامک به عنوان ابزار تبلیغاتی می‌تواند امکاناتی باشد که در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از پنل پیامک شما می‌توانید مخاطبان خود را به دسته های متفاوتی تقسیم کنید، این دقیقا همان چیزی است که در سایر روش‌های تبلیغات وجود ندارد. شما می‌توانید برای مثال تبلیغات ارسالی خود را تنها برای بانوان یا آقایان در بازه سنی 20 تا 35 سال ارسال کنید یا بر اساس منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنند پیامک ارسال کنید. این کار باعث می‌شود تا مطابق با نیازهای مخاطبان پیامک ارسال کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های ارسال پیامک ارسال پیامک lbs است. پیامک lbs چیست?  با این روش ارسال پیامک، شما می‌توانید به افرادی که در این ساعت در یک منطقه یا لوکیشنی خاص مانند نزدیکی محل کلینیک شما، مناطق بالا یا وسط شهر و… قرار دارند پیامک ارسال کنید. 

 

جمع‌بندی 

در این مقاله به نکاتی که برای متن تبلیغ لیزر موهای زائد باید در نظر داشته باشید اشاره کردیم. کانال‌ها و انواع روش‌های تبلیغات برای کلینک‌ها را عنوان کردیم و در انتها ساده‌ترین و تاثیرگذارترین روش موجود را به شما آموزش دادیم. مدیانا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و جامع‌ترین پنل‌های پیامکی در کشور در تلاش است تا با ارائه آموزش‌های لازم برای نگارش متن تبلیغاتی به شما کمک کند تا تجربه بهتری را در تبلیغات به دست آورید. اگر نیاز به پنل پیامکی دارید می‌توانید با مقایسه امکانات مدیانا و هزینه پنل اس ام اس در مقایسه با سایر سامانه‌های پیامکی بهترین نتیجه را از بازاریابی پیامکی داشته باشید. 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .