پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

نحوه خروجی گرفتن شماره موبایل کاربران وردپرس (جهت ارسال پیامک به همه مشتریان) 

13-mehr-نحوه-خروجی-گرفتن-شماره-موبایل-کاربران-وردپرس

اگر به دنبال روشی برای دریافت شماره تمامی کاربران سایت خود هستید تا به آن ها پیامک ارسال کنید با ما در این مقاله همراه باشید. در ادامه چند روش مختلف برای خروجی گرفتن شماره موبایل کاربران وردپرس به شما همراهان همیشگی مدیانا ارائه می دهیم. 

خروجی شماره موبایل کاربران سایت با افزونه Export User Data

ساده ترین روش برای خروجی گرفتن شماره موبایل کاربران، استفاده از افزونه Export User Data است که از مخزن وردپرس پیشخوان سایت (افزودن افزونه) قابل دانلود و نصب می‌باشد.

 

 افزونه Export User Data با فیلترهای مختلفی که دارد این امکان را فراهم می کند تا اطلاعات همه یا بخشی از مشتریان به صورت اکسل یا csv خروجی گرفته شود. 

برای خروجی گرفتن از شماره موبایل در افزونه دیجیتس از فیلد digits_phone و برای شماره موبایل صورتحساب ها از billing_phone استفاده نمایید. هرچند که به طور کلی نیازی به آشنایی با این اطلاعات فنی نیست وشما می توانید کل اطلاعات کاربر را خروجی بگیرید. در ادامه دو ستون شماره موبایل و نام کاربران در اختیار شما قرار می گیرد. بعد از اتمام خروجی شما می توانید با ارسال از طریق اکسل پیام کسب و کار خود را ارسال کنید یا شماره های کاربران در دفترچه تلفن پنل خود ذخیره کنید. 

با توجه به امکان گرفتن خروجی با نام و نام خانوادگی کاربران شما می توانید از طریق ارسال پیامک کلمات کلیدی با مشتریان ارتباط برقرار کنید و پیامک های شخصی سازی شده ارسال کنید. 

 

در این افزونه شما می توانید به تفکیک وضعیت سفارشات برای مثال افرادی که سفارش خود را تحویل گرفته اند، سفارشات لغو یا تکمیل شده و… دسته بندی و خروجی داشته باشید. 

ارسال پیامک به تمامی مشتریان سایت

پس از جمع آوری شماره موبایل مشتری اگر می خواهید که به تمامی لیست خود پیامک ارسال کنید باید از خطوطی استفاده کنید که پیامک را به دست تمامی آن ها برسانند چراکه برخی از مشتریان خطوط خود را در لیست سیاه مخابرات قرار داده اند و پیامک های ارسالی از خطوط تبلیغاتی به دست مشتریان بلک لیست نخواهد رسید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که حتما از خطوط خدماتی برای ارسال پیامک استفاده کنید.

جمع بندی 

در این مقاله به نحوه جمع آوری شماره تمامی مشتریان پرداختیم و انواع روش های ارسال پیامک برای این مدل ارسال را به شما عنوان کردیم. اگر هنوز پنل پیامکی خود را خریداری نکردید می توانید به سادگی، پنل پیامکی رایگان مدیانا را دریافت کنید. 

در صورتی که برای گرفتن خروجی از سایت وردپرسی خود دچار مشکل شدید می توانید با پشتیبانی مدیانا از طریق تیکت و تماس تلفنی در هر ساعت از شبانه روز در ار تباط باشید. 

3.5/5 - (8 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

یک پاسخ

  1. با سلام
    من یک مشکل داشتم اگر ممکنه و یا بلدین همراهی کنید
    مشکل من وقتی مشتری ثبت نام میکنه چه در صورتحساب مشتری چه پیشخوان خودم + 98 اول شماره میاد میخوام نشون داده نشه
    بشه 0912 یا 912

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .