پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

ارسال اس ام اس از روی نقشه گوگل چگونه انجام میشود؟

ارسال از روی نقشه به صورت هدفمند یکی از موارد بسیار مهم در زمینه ارسال پیامک است.

ممکن است هنگام ارسال اس ام اس تبلیغاتی به یک منطقه خاص، ندانستن کد پستی آن منطقه برای شما ایجاد دردسر کند.

با استفاده از امکان ارسال از روی نقشه، این مشکل برطرف شده و شما به راحتی می توانید بدون داشتن کدپستی یک منطقه، پیامک خود را ارسال کنید.

Google Maps یا همان نقشه گوگل بسیار دقیق بوده و فقط کافیست منطقه مورد نطرتان برای ارسال پیامک را انتخاب کنید.

نحوه ارسال از روی نقشه گوگل

ابتدا وارد سامانه پیامکی خود شوید و منوی صحیح را انتخاب کنید:

برای ارسال از روی نقشه به آدرس سامانه پیامکی خود مراجعه و نام کاربری و رمز عبورتان را در قسمت ورود، وارد کنید.

بعد از وارد شدن به پنل خود برای ارسال از روی نقشه از قسمت منوها، روی منوی ارسال پیامک کلیک کنید.

در اینجا باید زیر منوی ارسال از روی نقشه گوگل را انتخاب نمایید.

انتخاب مخاطب هدف

بعد از انتخاب این زیر منو صفحه جدیدی برای شما باز می شود، در بالای صفحه جدید باید شهر مورد نظرتان برای ارسال از روی نقشه را انتخاب کنید.

بعد از این که شهر مورد نظر خود را انتخاب کردید، آن شهر برای شما بارگذاری می شود.

شما با حرکت دادن و اسکرول کردن موس خود می توانید در محدوده و نقشه جا به جا شوید، تا به مکان مورد نظر خود برسید.

بعد از اینکه محدوده مورد نظر خود را برای ارسال از روی نقشه مشاهده و انتخاب کردید، آن منطقه به رنگ دیگری در می آید.

پس از آن کادری باز می شود که در آن کادر کل شماره های موجود در آن منطقه برای شما به نمایش در می آید.

شما نمی توانید بیشتر از تعداد شماره اعلام شده در آن محدوده، اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید. مثلا اگر به شما 1000 شماره نمایش داده شد، نمی توانید تعداد 1001 را انتخاب کنید.

مشخصات ارسال در نقشه

بعد از پر کردن کادرهای خالی صفحه ای که رو به روی شما باز شد، گزینه افزودن به لیست ارسال از روی نقشه را انتخاب کنید.

در این مرحله از ارسال از روی نقشه بعد از انتخاب گزینه مذکور رنگ منطقه انتخابی شما تغییر می کند. با تغییر رنگ در این مراحل می توانید متوجه شوید که انتخاب شما تایید شده است.

اگر می خواهید به چندین منطقه ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید می توانید بعد از تغییر رنگ منطقه انتخاب شده، به انتخاب منطقه بعدی خود بپردازید. برای انتخاب محدوده های بعدی هم همین روش را در پیش بگیرید.

بعد از مرحله انتخاب محدوده برای ارسال از روی نقشه تعداد مناطق و شماره ها به شما نمایش داده می شود، باید بعد از چک کردن و تایید آن ها مرحله بعد را انتخاب کنید تا وارد مراحل بعدی ارسال از روی نقشه شوید.

متن و زمان

دقت کنید که متن شما حتما باید خوانا باشد و از علائم نگارشی به درستی استفاده کنید. متن باید جذاب و گیرا باشد تا مخاطب را به خودش جذب کند.

در مرحله بعدی از ارسال از روی نقشه میتوانید سایر گیرندگان خود را وارد نمایید. مثلا اگر می خواهید در فرآیند ارسال از روی نقشه به جای شماره های روی نقشه شماره های انتخابی خود را هم وارد کنید، در کادر مربوطه این کار را انجام دهید.

در این بخش باید زمان ارسال پیامک انبوه را اعلام کنید. می توانید زمانی را به این کار اختصاص دهید یا اینکه روی “در همین زمان” کلیک کنید. برای انتخاب زمان بسیار دقت کنید. هر زمانی برای ارسال پیامک تبلیغاتی مناسب نمی باشد.

اگر شما در زمان نادرست پیام خود را ارسال کنید ممکن است نتیجه منفی داشته باشد. به طور کلی پیام ها باید در زمان های اداری و استراحت افراد ارسال نشود.

مرحله نهایی

در مرحله آخر از ارسال از روی نقشه اس ام اس تبلیغاتی باید شماره اختصاصی فرستنده را انتخاب و روی گزینه ادامه کلیک کنید. بعد از چک کردن و تایید این بخش ارسال نهایی را انتخاب می کنید تا پیامک شما مطابق مراحلی که گفته شد ارسال شود.

در مرحله آخر توضیحات درباره ارسال از روی نقشه، پس از طی مراحل بالا و تایید ارسال می توانید از پنل پیامک خود خارج شوید به این معنی که نیاز نیست تا پایان مراحل ارسال پیامک تبلیغاتی در پنل خود بمانید.

حالا شاید برای شما این سوال به وجود آمده باشد که ارسال از روی نقشه برای اپراتور ایرانسل یا همراه اول ممکن میباشد؟ جواب این است که در این نوع از ارسال پیامک انبوه به هر دو اپراتور می توان پیامک ارسال کرد.

به این شکل که در فرآینده ارسال از روی نقشه برای اپراتور همراه اول شما قادر به انتخاب منطقه ای و کشوری هستید و با اپراتور ایرانسل فقط قادر به انتخاب استان و شهر می باشید.

حتی این امکان برای شما وجود دارد که برای ارسال از روی نقشه می توانید انتخاب کنید که به شماره های موجود از هر اپراتور به چه تعدادشان پیامک ارسال شود.

5/5 - (1 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .