پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

متن برای مسافر خارج از کشور | متن خداحافظی برای بدرقه مسافر

خداحافظی همیشه دشوار است و یافتن کلمات مناسب برای خداحافظی کردن دشوارتر. این روزها بسیاری از ما در حال تجربه جدایی با عزیزان و دوستان‌مان هستیم که یا برای همیشه و یا به طور موقت باید با آن‌ها خداحافظی کنیم و سفر بخیر بگوییم. به همین دلیل است که این لیست از پیام‌های خداحافظی صمیمانه و معنادار را گرد آورده‌ایم تا به کسانی که در حال تجربه این شرایط دشوار هستند کمکی رسانده باشیم.

نکاتی درباره نوشتن یک پیام خداحافظی خوب برای مسافر

خداحافظی اغلب احساسی است و می‌تواند طاقت‌فرسا باشد، به خصوص زمانی که در فرودگاه یا ایستگاه انجام می‌شود. این نکات می‌تواند خداحافظی را آسان‌تر کند.

پیامک آرشیو است و پیام شما تا ندت‌ها در گوشی مسافر می‌ماند و شاید بارها برای به یادآوردن شما به پیام‌تان مراجعه کند. پس پیامی به‌یادماندنی بنویسید.

خداحافظی خود را تا آخرین لحظه نگذارید. اگر می‌خواهید آن را معنادار کنید، مطمئن شوید که زمان کافی برای گفتن همه چیزهایی که می‌خواهید بگویید اختصاص دهید.

سخنان‌تان امیدبخش باشد و حتی اگر از رفتن مسافرتان گله‌مند هستید با قطعی شدن سفر او دیگر جای گله نیست. او باید با خاطره‌ای خوب و جذاب از شما جدا شود.

هیچ‌کس بهتر از خود شما نمی‌تواند حس و حال‌تان را نسبت به یک نفر و نوع مکالمه‌تان را با او بیان کند. پس بهتر است قبل از کپی پیام‌های از پیش آماده، تلاش کنید چیزی بنویسید.

نکات یک پیام خداحافظی خوب برای مسافر خارجی

سفر تجربه‌ای است که زندگی را تغییر می‌دهد و خداحافظی شما با یک متن درست و منطقی می‌تواند بیانگر احساس شما نسبت به مسافر باشد.

از نقل‌قول‌های الهام‌بخش استفاده کنید و تأییدیه‌های سفر برای خانواده، دوستان یا افراد مهم زندگی‌تان را جدی بگیرد.

به یاد داشته باشید، شخصی که سفر می‌کند برای سفر پیش‌رو هیجان‌زده است. پس پیام‌تان بی‌تفاوت و بی‌روح نباشد.

به مسافر اطمینان دهید که به او فکر خواهید کرد. این آرزوهای سفر برای همین است که او بداند چه جایگاهی در زندگی شما دارد.

اگر نتوانسته‌اید مسافرتان را حضوری بدرقه کنید پیام‌تان باید در حد یک در آغوش گرفتن گرم یا یک دست روی شانه امیدبخش و معنادار باشد.

برای بسیاری از کسب‌وکارها که با مشتری و مخاطبانی از اقشار مختلف جامعه سروکار دارند سامانه ارسال پیام کوتاه یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی است که می‌تواند بدون حضور یک تیم یا شبکه تاثیر بسیاری در فروش بیشتر و رونق شغلی داشته باشد.

متن‌های خداحافظی و بدرقه مسافر برای پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی

برای نوشتن متن زیبا برای خداحافظی با مسافر در تلگرام، اینستاگرام، واتس‌اپ و سایر پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی انشا ننویسید. پیام‌تان نه کوتاه باشد و نه بلند. بهترین اندازه پنج تا هفت جمله است. جملات‌تان نسبت به شخصیت مسافر و نوع ارتباط شما با او باید مشخص شود. در زیر نمونه پنج پیام برای دوست، همکار، عضو خانواده، یک جوان فامیل و یک معشوق آمده است که می‌تواند مبنایی برای بهتر نوشتن پیام‌های خداحافظی باشد.

  • خداحافظ دوست عزیزم. خاطراتی که با هم ساختیم همیشه در قلب من جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت. مهربانی، سخاوت و شوخ‌طبعی‌هایت فراموش‌نشدنی است. دلم برای گفتگوها، ماجراجویی‌ها و لحظات خوبی که با هم داشتیم تنگ خواهد شد. برایت بهترین‌ها را در سفر جدیدت آرزو می‌کنم و امیدوارم در آینده نزدیک دوباره همدیگر را ببینیم.
  • دوست و همکار عزیزم، می‌خواهم بدانید که کمک‌های شما به تیم چقدر برای من ارزش داشته است. نگرش مثبت، کار سخت و فداکاری شما تاثیری ماندگار بر من و کل تیم گذاشته است. همه ما قدردان زحمات و حمایت‌های شما هستیم و در سفر پیش‌رو برایتان آرزوی سلامتی و بهروزی داریم.
  • خواهر/برادر عزیزم! می‌دانی که حضورت همیشه برای من بسیار ارزشمند بوده است. از همین حالا نبودت بسیار احساس می‌شود و مرا عمیقاً دلتنگ می‌کند. اما می‌دانم که سفرت، مرحله جدیدی از زندگی توست که باید آن را همچون همیشه به بهترین نحو بگذرانی. دعای همه ما پشت توست و آرزومند توفیق و سلامتی و شادمانی‌ات هستیم. سفر سلامت.
  • کشتی‌ها وقتی در بندر پهلو گرفته‌اند در امن‌ترین حالت خود هستند، اما این چیزی نیست که برای آن ساخته شده‌اند. زندگی ما نیز یا یک ماجراجویی جسورانه به سوی مقصد جدید است یا هیچ نیست. خوشحالم که خودت را در مسیر تازه زندگی انداخته‌ای. از توفان نترس و دل به دریا بسپار. به امید دیدار. سفرت بی‌خطر.
  • عزیزم! اگرچه قرار است بین ما کیلومترها فاصله باشد، اما ما هرگز از هم دور نیستیم، فاصله ما با قلب‌هایمان سنجیده می‌شود که کنار هم هستند. منتظرت می‌مانم و غم و دلتنگی را به امید و آرزوهای زیبایمان برای ساختن آینده پیوند می‌زنم تا بار دیگر هرچه زودتر تو را در آغوش بگیرم. سفرت بی‌خطر. مراقب خودت باش.

بسیاری از مشاغل آنلاین که با سایت فروش و خدمات کار می‌کنند نیاز به ارسال کد اعتبارسنجی دارند که از طریق سامانه پیامکی می‌توانند این قابلیت را با سایت و اپلیکیشن خود هم‌خوان کنند و از مزایای آن بهره ببرند.

متن‌های پیامکی برای خداحافظی با مسافران خارج کشور

هر فرهنگی روش‌ها و سخنان زیبا و حکیمانه خود را برای خداحافظی دارد. در زیر تنها تعدادی از این نقل‌قول‌ها گرد آمده است که می‌تواند به شما کمک کند تا احساسات خود را منتقل کنید و در عین حال آرزوی سفری امن برای عزیزتان داشته باشید. متن‌های پیامکی، یعنی پیام کوتاه و نهایتا تا سه جمله. پس اینجا حرف‌های خود را خلاصه کنید.

نمونه متن برای خداحافظی با مسافر خارجی

  • سفری امن و شاد برایت آرزو دارم. امید که آسمان در همه جا با تو مهربان باشد.
  • جهان منتظر توست. سفر سلامت.
  • آرزو می‌کنم با سری پر از داستان‌های بلند و لحظات کوچک زیبا برگردی. سفرت بی‌خطر.
  • وقت خداحافظی است، اما من ترجیح می‌دهم سلام کنم. سلام به فصلی تازه و یک ماجراجویی جدید. سفر سلامت.
  • هرجا رفتی با تمام وجودت برو و با تمام وجود مراقب خودت باش. سفر سلامت.
  • امیدوارم سفر برایت احساس شگفت‌انگیز غوطه‌ور شدن در ناشناخته‌ها باشد.
  • نمی‌دانستم این‌قدر خوش‌شانسم که کسی را در زندگی دارم که خداحافظی با او برایم این‌قدر دشوار است. سفرت بی‌خطر.
  • برای کسانی که با جان و دل عاشق هم هستند چیزی به نام خداحافظی وجود ندارد.
  • سفرت بخیر اما/ تو و دوستی خدا را/ چو ازین کویر وحشت/ به سلامتی گذشتی/ به شکوفه‌ها، به باران/ برسان سلام ما را!
  • خدا به همراهت مسافر زیبای من! تو را به خدایی می‌سپارم که می‌دانم تو را در سلامت کامل به مقصد می‌رساند.
  • به آبی‌های باران می‌سپارم دست‌هایت را. خدا به همراهت
  • کجا نشان قدم ناتمام خواهد ماند/ و بند کفش به انگشت‌های نرم فراغت/ گشوده خواهد شد؟
  • چه خوب یادم هست/ عبارتی که به ییلاق ذهن وارد شد:/ وسیع باش و تنها و سربه‌زیر و سخت.
  • تو لااقل بزن و دور شو، به خاطر من/ برو سفر به سلامت، برو مسافر من
  • خداحافظی پایان نیست. بلکه به این معنی است که تا زمانی که دوباره همدیگر را ببینیم فقط دلم برایت تنگ خواهد شد.

تبلیغات پیامکی یکی از کم‌هزینه‌ترین و در عین حال موثرترین کانال‌های بازاریابی است که صاحبان انواع کسب‌وکارهای خرد و کلان را به خود جذب کرده است. شما می‌توانید با تطبیق قیمت و تاثیر سایر تبلیغات با تعرفه اس ام اس و میزان نفوذ و تاثیر آن این تفاوت را در شغل خود بررسی کنید.

 

خداحافظی کردن با عزیزان همیشه دشوار، لبریز از احساسات و در عین حال دلنشین است. این یک لحظه ویژه در زندگی مسافر است که قرار است با امید و آرامش بدرقه شود. بنابراین در این لحظه واژه‌ها بسیار اهمیت پیدا می‌کنند. ما با به‌کارگیری واژه‌های درست و ارسال پیام مناسب می‌توانیم این لحظه را به‌یادماندنی کنیم و به عزیزان‌مان نشان دهیم که چقدر برای ما مهم و ارزشمندند. در این مطلب به بیان نکاتی برای نوشتن بهتر پیام خدافظی پرداختیم و نمونه‌ای از پیام‌هایی که می‌توانیم از آن‌ها برای بیان احساسات خود استفاده کنیم گرد آوردیم.

4/5 - (23 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .