پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

طریقه ایجاد تصویر برند موفق در صنعت پیامک

برندینگ در صنعت پیامک

از گذشته تا همین لحظه که مشغول تحقیق در مورد برندینگ در صنعت پیامک هستید، برندسازی مهم‌ترین اصل در هر کسب و کاری بوده است. پیشرفت تکنولوژی، باعث شده تا فرصت‌های زیادی برای تثبیت نام برند در ذهن مشتری به وجود آید. در این شرایط کسی موفق می‌شود که با موثرترین و بهترین ابزارها و فرصت‌ها آشنایی داشته و به بهترین نحو بتواند از آن‌ها استفاده کند. ما در این مقاله از مدیانا قصد داریم تا به بررسی برندینگ در صنعت پنل اس ام اس بپردازیم. با ما همراه باشید. 

نقش پیامک در برندسازی

گاهی اوقات برندسازی با پنل پیامکی دست‌کم گرفته می‌شود؛ در حالی که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی ایجاد کرده و یک تعامل مناسب بین شما و مشتری ایجاد کند. این موضوع به معنای یک فرصت خوب برای پیشی‌گرفتن از رقباست. پیامک یکی از روش‌های تبلیغاتی مدرن است که بیش‌ترین توجه را از شخص دریافت می‌کند؛ البته اگر طبق اصول انجام شود. در این‌جا سوالی مطرح می‌شود که طریقه ایجاد تصویر برند موفق در صنعت پیامک چیست؟ در ادامه به این موضوع می‌پردازیم. 

ایجاد تصویر برند موفق در صنعت پیامک

مخاطب شما باید متوجه شود تا چه اندازه حرفه‌ای هستید و همزمان برای خرید ترغیب شود. سختی ماجرا اینجاست که شما با یک متن کمتر از ۱٠٠ کلمه‌ای باید این کار را انجام دهید. این‌جا صحبت از تخصص بیشتر از قبل مطرح می‌شود و باید با نهایت دقت قدم بردارید. در این شرایط نیاز به یک راهنما بیشتر از قبل احساس می‌شود. نکاتی که در ادامه بررسی می‌کنیم برای برندینگ در صنعت پیامک بسیار مهم و تاثیرگذار هستند. 

از خوبی‌ها بگویید

ما می‌خواهیم مخاطب را جذب کسب‌وکار و برند کنیم اما با محدودیت مواجه هستیم؛ بنابراین باید به بهترین شکل از کلمات استفاده کنیم و در زمان مناسب پیامک را بفرستیم. برای این‌که روی ذهن مخاطب تاثیر بگذارید، باید روی نقاط قوتی که نسبت به رقبا دارید، تمرکز کنید. تا حد ممکن، خوبی‌های برند را خلاصه کنید و از کلماتی مثل بهترین، جدیدترین، کارآمدترین و غیره استفاده نکنید. این کلمات کلیشه‌ای هستند و تاثیر منفی روی دید مخاطب نسبت به برند شما دارند.

به‌جای تعریف، مدرک رو کنید

هیچ برند موفقی نمی‌گوید من موفق و محبوب هستم؛ بلکه این را به شما ثابت می‌کند. بیشتر مردم به محصول یا شرکتی که سابقه طولانی‌مدت دارد بیشتر اعتماد می‌کنند و در موردش کنجکاو می‌شوند. جشنواره‌ها و تخفیفات از مواردی هستند که مردم نسبت به آن علاقه زیادی نشان می‌دهند و آن‌ها را به عنوان یکی از ویژگی‌های برند موفق می‌شناسند. فرض کنید که چندین‌ سال در یک حوزه فعالیت داشته و موفق شده‌اید افراد خاصی را به مشتریان خود تبدیل کنید. اکنون تصمیم گرفته‌اید یک جشنواره تخفیف ویژه برای مشتریان خود در نظر بگیرید. یکی از بهترین ابزارهایی که می‌توانید برای اطلاع‌رسانی جشنواره به آن‌ها استفاده کنید، استفاده از اس ام اس و توضیح کوتاهی از تجربه مشتریان قبلی شما است.

مزاحم نباشید!

هیچ‌کس از پیامک تکراری خوشش نمی‌آید؛ مخصوصا اگر محتوای جذابی نداشته باشد. در حال حاضر تبلیغات همه‌جا را پر کردند و مردم توجه کم‌تری به یک متن تکراری نشان می‌دهند. با توجه به این موارد، پیشنهاد می‌شود تنها سه بار پیامک را ارسال کنید.

پیام اول برای معرفی محصول، پیامک دوم حدود پنج روز بعد برای یادآوری و پیامک آخر ده روز بعد برای تثبیت نام برند در ذهن مشتری ارسال می‌شود. متن هر کدام از این پیام‌ها باید متفاوت از دیگری باشد، اما به‌گونه‌ای نوشته شود که شخص با خواندنش SMS قبلی را به‌خاطر بیاورد. پیشنهاد می‌شود بعد از این سه مرحله، هر سی روز یک بار پیام یادآوری ارسال کنید. به یاد داشته باشید که هیچ برند موفقی پیامک اسپم نمی‌فرستد. 

جایزه در نظر بگیرید

شما می‌توانید برای یک سری از مخاطبین، به‌ صورت رندوم جایزه در نظر بگیرید و این موضوع را با ارسال پیامک اطلاع بدهید. با این کار، اولین آشنایی شخص با برند شما به‌واسطه یک هدیه اتفاق می‌افتد و این تصویر در ذهنش ماندگار می‌شود. نکته مهم این است که پیامک هدیه را تنها برای بخشی از مشتریان ارسال کنید و متن شبیه به تبلیغات قرعه‌کشی نباشد.

برندینگ در صنعت پنل اس ام اس

۳ مرحله برندینگ در صنعت پیامک

همان‌طور که گفته شد، پیامک باید با زمان‌بندی مشخص ارسال شود. از آن‌جایی که زمان‌بندی صحیح تاثیر زیادی بر دید مخاطب دارد، این بخش از مقاله را به بررسی سه مرحله برندینگ در صنعت پیامک اختصاص دادیم. 

معرفی برند

در مرحله اول، یک پیامک معرفی به مخاطبین ارسال می‌کنید. متن پیام باید با دقت نوشته شده باشد و تاثیرش بر مخاطب مورد بررسی قرار بگیرد. این مرحله برای معرفی خدمات یا محصول به جامعه هدف انجام می‌شود.

یادآوری خدمات یا محصول

بعد از چهار یا پنج روز، باید پیامک دوم را ارسال کنید. در این مرحله بازخورد مخاطب بررسی شده و متن جدیدی آماده کرده‌اید. این متن نباید به اندازه‌ای متفاوت باشد که مخاطب پیام قبلی را به یاد نیاورد؛ اما نباید دقیقا شبیه به پیام اول باشد. پیامک یادآوری مهم‌ترین بخش ایجاد تصویر برند در صنعت پیامک است؛ بنابراین باید به بهترین شکل نوشته شود.

تثبیت در ذهن مخاطب 

در مرحله سوم، یک پیام دیگر برای مخاطب ارسال می‌کنید. پیامک سوم با هدف تثبیت در ذهن مخاطب ارسال می‌شود؛ بنابراین باید طوری نوشته شود که شخص با خواندنش پیام‌های قبلی را به‌خاطر بیاورد. این پیام ۱٠ روز بعد از پیامک یادآوری ارسال می‌شود.

جمع بندی: برندینگ در صنعت پیامک

ایجاد یک تصویر برند موفق در صنعت پیامک نیازمند یک رویکرد استراتژیک است. برندینگ باید بر ایجاد اعتماد، تمایز و ارائه تجربیات استثنایی به مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه، تمرکز داشته باشد. نکاتی که در این زمینه می‌تواند برای شما مفید باشد:

  • پیام خود را با کمترین کلمات، به صورت مختصر، برسانید.
  • تا حد امکان، پیام‌ها را شخصی‌سازی کنید (برای مثال، استفاده از نام مخاطب در ابتدای پیام).
  • از ایموجی‌ها را برای احساس دادن به پیام خود استفاده کنید.

با پیروی از نکات بالا و همچنین مراحلی که در این مقاله بررسی کردیم، می‌توانید با مشتریان ارتباط خوبی برقرار کرده و کسب‌وکار خود را توسعه دهید.

پنل پیامکی مدیانا، امکانات پیشرفته‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. از جمله، مدیریت ارسال و دریافت، ارسال هدفمند، امکان گزارش گیری دقیق و غیره. اگر در این زمینه سوالی دارید. از ما بپرسید. کارشناسان آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .