پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

با چت بات هوش مصنوعی تلگرام آشنا شوید

با چت بات هوش مصنوعی تلگرام آشنا شوید

تلگرام هم چت بات‌ هوش مصنوعی خود را معرفی کرد. این قابلیت می‌تواند برای کسب و کارهای فعال در تلگرام، بهترین خبر باشد؛ اما چت بات‌های هوش مصنوعی تلگرام کدامند؟ هر یک چه ویژگی‌ها و امکاناتی دارند؟ در این مقاله مدیانا، چند مورد از بهترین چت بات های هوش مصنوعی تلگرام را برای شما معرفی کرده‌ایم.

چت بات های هوش مصنوعی تلگرام

چت بات‌های تلگرام همانند چت جی پی تی (Chat GPT) می‌توانند پاسخ سؤالات شما را در حوزه‌های مختلف بدهند. در ادامه 10 مورد از بهترین ربات‌های هوش مصنوعی تلگرام را که مرتبط با پیام رسان‌ها هستند، معرفی کرده‌ایم:

Free Chatbot Bot

فری چت بات یک چت بات هوش مصنوعی بر پایه مکالمه است که طیف وسیعی از پرسش‌های مختلف را پاسخ می‌دهد. این چت بات به دلیل قابلیت درک بالای زبان طبیعی، می‌تواند گفت‌وگوی کامل و متفاوتی را با کاربران ایجاد کند تا در نهایت کاربران بتوانند پاسخ پرسش‌های خود را به دست آورند. مهم‌ترین موضوعاتی که در این چت بات پوشش داده می‌شوند شامل تاریخ، علم و فناوری و ادبیات است. از این رو می‌تواند یکی از ابزارهای کمک آموزشی مناسبی برای دانش آموزان و دانشجویان باشد.

Game AI Chatbot

گیم ای آی، یک چت باتی است که به کاربران امکان بازی آنلاین با دوستان خود را می‌دهد. بازی که کاربران را به چالش می‌کشاند. البته این چت بات فقط سه بازی را پوشش می‌دهد و باید برای شروع بازی، دوستان خود را دعوت کنید.

Weather Bot

چت بات هوش مصنوعی

از پرکاربردترین چت باتهای هوش مصنوعی تلگرام است که امکان پیش بینی دقیق آب و هوا را به صورت ساعتی یا بلندمدت می‌دهد. همچنین می‌توان به اطلاعات دیگری از جمله دما، بارش و سرعت باد دست پیدا کرد. تنها کار بعد از ورود به این چت بات، انتخاب موقعیتتان است.

Translate AI ChatBot

چت بات Translate، یک مترجم در دسترس و رایگان است. فقط کافیست تا متن مورد نظر خود را وارد کنید و بعد از انتخاب زبان مقصد، عملیات ترجمه آغاز شود. این چت بات از بیشتر زبان‌ها پشتیبانی می‌کند، از این رو می‌توان از آن برای اهداف تجاری، مسافرتی و شخصی نیز استفاده کرد.

CryptoBot

این چت بات AI تلگرام، آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به نرخ ارز دیجیتال و روند بازار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین کریپتو بات از چندین نرخ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تجزیه و تحلیل دقیقی از بازار را به دست آورد. برای آن‌هایی که در بازارهای دیجیتال فعالیت می‌کنند، کریپتو بات بهترین ابزار در دسترس برای اطلاع داشتن از روند تغییرات بازار است.

Fitness AI ChatBot

Fitness AI ChatBot چت باتی همانند مربی ورزشی در کنار شماست. شما از این چت بات می‌توانید توصیه‌های شخصی سازی شده تناسب اندام، برنامه‌های روتین تمرینی و نکات تغذیه‌ای را دریافت کنید. علاوه بر این، روند فعالیت شما را بررسی می‌کند و حتی می‌تواند فعالیت‌های مهم ورزشی را هم به شما یادآوری کند. از طرفی اگر به دنبال نزدیک‌ترین باشگاه هم هستید، به شما معرفی خواهد کرد.

RecipeBot

اگر به دنبال دریافت نکات جدید آشپزی هستید، این چت بات مناسب شماست. چت بات Recipe بر اساس علایق، محدودیت‌ها و مواد غذایی فعلی شما که از قبل وارد کرده‌اید، بهترین دستور آشپزی را می‌دهد.

MovieBot

اگر به دنبال فیلم‌های پیشنهادی، رتبه‌بندی فیلم‌ها، نقدشان و زمان نمایش هر یک در سینماهای نزدیک محلتان هستید، movie bot از بهترین نمونه چت بات‌های تلگرامی است. همچنین می‌توانید جست‌وجوی خود را بر اساس ژانر، تاریخ انتشار و بازیگران اختصاصی‌تر کنید. به عبارتی فهرست شخصی سازی شده داشته باشید.

ToDoBot

اگر در برنامه‌ریزی کار خود دچار مشکلات و چالش‌هایی هستید، این برنامه به شما کمک می‌کند تا فهرستی از وظایف خود را بنویسید و آن‌ها را سازماندهی کنید. بعد بر اساس تاریخ و ساعت ثبت شده، به شما اعلان‌هایی جهت یادآوری فعالیت‌ها ارسال خواهد کرد. ToDoBot یکی از بهترین چت بات‌های هوش مصنوعی تلگرام است که به مدیریت زمان مدیران و کارمندان کمک زیادی خواهد کرد.

Travel AI Bot

جست‌وجوی مقصد، قیمت هتل‌ها و پروازها و پیدا کردن اطلاعات کاربردی از قابلیت‌های این چت بات هوش مصنوعی است. علاوه بر این، این چت بات اطلاعات ناب و دسته اولی از مقصد سفر  به شما می‌دهد؛ در واقع همانند یک راهنمای گردشگری رفتار خواهد کرد.

جمع بندی

تعداد چت بات‌ های هوش مصنوعی تلگرام خیلی زیاد است؛ اما ما در این مقاله از مدیانا 10 مورد از پرکاربردترین آن‌ها را برای شما معرفی کردیم. شما می‌توانید از اطلاعاتی که در این چت بات‌ها به دست آورده‌اید، به عنوان مطالب پیامک‌های خود استفاده کنید. برای ارسال پیامک هم می‌توانید از پنل اس ام اس مدیانا استفاده کنید. با استفاده از پنل پیامکی مدیانا، می‌توانید کاربران را بر اساس اطلاعات مختلف آن‌ها از جمله سن، جنسیت و غیره تفکیک کنید. سپس متن پیامک را متناسب با گروه‌های تفکیک شده ارسال کنید. برای خرید فقط کافی است تا وارد صفحه پنل اس ام اس مدیانا شوید. برای مطالعه مطالب بیشتر درباره چت بات هوش مصنوعی، مقاله « با 10 چت بات هوش مصنوعی آشنا شوید » را مطالعه کنید.

 

 

 

 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .