ارسال سن و جنسیت چیست و چه مزایایی دارد؟

در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از انواع ارسال، با عنوان ارسال پیامک سن و جنسیت آشنا کنیم. معمولا بهترین تبلیغات آن دسته از تبلیغاتی هستند که به صورت دقیق انجام می‌شوند و بازار هدف را به درستی شناخته اند. انجام هر گونه تبلیغات بدون شناخت بازار هدف، تنها هدر دادن زمان و بودجه هر کسب وکار است. در تبلیغات پیامکی با استفاده از قابلیت ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت می‌توانید تبلیغات کارا تری را برای کسب‌وکار خود رقم بزنید.

اگر تبلیغات پیامکی خود را کاملا هدفمند ارسال کنید تاثیر آن را در کسب و کار خود مشاهده خواهید کرد. اما اگر تبلیغ شما بی هدف و به صورت کاملا رندوم ارسال شود، ممکن است اثربخشی لازم را نداشته باشد و علاوه بر هزینه های سنگین ، بازخوردی هم از آن دریافت نکنید و از تبلیغات پیامکی نا امید شوید.

ارسال پیامک انبوه به تفکیک سن و جنسیت

تبلیغات و ارسال پیامک انبوه را می توان بهینه سازی نمود. به این شکل که پیامک تبلیغاتی را مستقیما به مخاطب و بازار هدف ارسال کرد تا بازخورد بهتری از آن  داشته باشیم.

منظور از مخاطبان هدف دقیقا افراد و گروه هایی هستند که شما تصمیم دارید تا به واسطه ارسال پیامک بر آن ها تاثیر بگذارید و کسب وکار خود را معرفی نمایید.

در این مقاله به یکی از روش های بهینه سازی و نحوه‌ی انتخاب مخاطب هدف شما یعنی ارسال با قابلیت تفکیک سن و جنسیت خواهیم پرداخت.

ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت چیست؟

یکی از امکانات سامانه پیامکی که بسیار کاربردی می باشد، ارسال از طریق تفکیک سن و جنسیت است.

این ویژگی باعث می شود که شما بتوانید محصول خود را در بازاری که متقاضی آن محصول وجود دارد با توجه به سن و جنسیت، تبلیغ نمایید.

برای مثال شما به تازگی فروشگاه لباس مجلسی زنانه را افتتاح کردید. برای تبلیغات به وسیله پیامک به نظر می‌آید که ارسال پیامک انبوه بدون در نظر گرفتن فاکتورهای ارسال شاید انتخاب درست و دقیقی برای شما نباشد! چرا که در ارسال به صورت انبوه و بدون توجه به فاکتورهای ارسال مانند سن و جنسیت، پیامک تبلیغاتی شما به شماره تلفن آقایان نیز ارسال خواهد شد و آن چیزی نیست که شما به دنبال آن هستید.

با قابلیت تفکیک شماره ها به جنسیت و فیلتر کردن مخاطبین خود شما قادر خواهید بود تا تنها به بانوان پیامک ارسال نمایید تا دقیق تر در بازار هدف خود تبلیغات داشته باشید.

در این روش شما کاملا می دانید که اطلاع رسانی برای کدام رده سنی و چه جنسیتی می باشد.

اگر کالا یا خدمتی مختص آقایان باشد و یا کالایی مورد علاقه جوانان باشد شما به راحتی می توانید با فیلتر کردن سن و جنسیت مخاطبان خود در سامانه ارسال پیامک، تبلیغ خود را پیاده سازی کنید.

نکته: در این روش شما قادر خواهید بود تا تعداد پیامکی ارسالی خود را نیز مشخص نمایید.

کاربرد ارسال پیامک سن، جنسیت

در این روش ارسال اس ام اس ، شما قادر خواهید بود تا پیام تبلیغاتی خود را با توجه به این که مخاطبان هدفتان در چه سن و جنسیتی قرار دارند نگارش و ارسال کنید.

مطمعنا ادبیات شما در ارسال پیامک به افراد بالای 30 سال متفاوت تر از ادبیات شما با سنین پایین تر از آن خواهد بود و همین موضوع میتواند در جذاب مخاطبان و کشش آن ها به کسب‌وکار شما تاثیرداشته باشد.

ارسال سن و جنسیت در آموزشگاه ها

برای مثال تصور کنید که یک آموزشگاه کنکور تصمیم دارد برای افرادی که در سال آخر دبیرستان هستند پیامک ارسال کند و دوره های خود را به آن ها معرفی کند. از این رو اگر بخواهد که بر اساس بودجه خود مناسب ترین تبلیغات پیامکی را داشته باشد باید تبلیغات پیامکی خود را محدود به کسانی کند که در سال کنکور هستند.
این آموزشگاه با امکان تفکیک بر اساس سن قادر خواهد بود تا تبلیغات خود را به صورت دقیق و هدفمندتری مدیریت کند.
ارسال کلی بدون در نظر گرفتن سن و جنسیت برای یک آموزشگاه یک تبلیغ بی هدف و بدون فایده خواهد بود وهزینه و بودجه زیادی را در پی خواهد داشت. این موضوع همچنین ممکن است باعث ایجاد بی اعتمادی نسبت به نام تجاری آن نیز شود.

ارسال پیامک به تفکیک سن

تصور کنید مخاطبانی که پیام مربوط به کلاس های کنکور را دریافت میکنند در رنج سنی ۳۰ تا ۴۰ سال باشند! به طور حتم دریافت چنین متنی باعث ایجاد بی اعتمادی در این افراد نسبت به برند خواهد شد. این موضوع نشان دهنده‌ی حرفه‌ای نبودن آن در حوزه‌ کاری خود نیز خواهد بود.

ارسال سن و جنسیت در آرایشگاه ها

مثال دیگری که در این مورد صدق میکند آرایشگاه ها هستند.
تصور کنید شما صاحب یک آرایشگاه مردانه هستید و ترجیح میدهید که پیام تبلیغاتی خودتان را به دست آقایان جوان برسانید.
مطمانا ارسال پیامک تبلیغاتی آرایشگاه مردانه به بانوان یک تبلیغ کاملا منفی و ناکارآمد خواهد بود! و به طور حتم باعث ایجاد حس ناخوشایند در فرد دریافت کننده پیامک خواهد شد.
پس در قالب یک کسب و کار آرایشگاه مردانه، در ابتدا جنسیت افراد حائز اهمیت است. در مرحله بعدی رنج سنی افراد نیز میتواند دقت ارسال پیامک بیشتر کند. این موضوع سبب میشود که شما بر اساس سن مخاطبین نحوه‌نگارش جذاب تری را در قالب پیامک داشته باشید.

مزایا و معایب ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت

در هر نوع از تبلیغات مزایا و معایب زیادی وجود دارد. در این بخش از مقاله قصد داریم به بررسی مزایا و معایب سامانه ارسال پیامک انبوه و ارسال بر اساس سن وجنسیت بپردازیم.
بعضی از افراد شماره همراه خود را در لیست سیاه مخابرات قرار داده اند، از این رو در هنگام ارسال اس ام اس تبلیغاتی به این شماره ها پیامک به دست آن ها نخواهد رسید.
ارسال بر اساس سن و جنسیت در حال حاضر در ارسال پیامک از کدپستی جدید همراه اول فعال است. در این نوع ارسال محدودیتی برای سر شماره وجود ندارد و صاحبان پنل قادر خواهند بود تا با سرشماره دلخواه خود پیامک تبلیغاتی خود را ارسال نمایند.
یکی از مهمترین فاکتورهایی که همه افراد، امروزه درگیر آن هستند هزینه بالای تبلیغات می باشد. با توجه به نکاتی که در این مقاله گفته شد می توان نتیجه گرفت که:

ارسال اس ام اس انبوه برای تبلیغات در حجم بالا و یا حتی تعداد پایین یکی از کم هزینه ترین و بهترین روش ها می باشد.

سرعت ارسال بالا، در دسترس بودن همیشگی، اطمینان از خوانده شدن پیام ها و … از ویژگی های پنل اس ام اس و بکارگیری آن برای هر نوع کسب و کاری می‌باشد.
استفاده از پنل اس ام اس جزء کم هزینه ترین و پربازده ترین تبلیغات است که هر کسب و کاری میتواند از آن استفاده کند.
با استفاده از پنل پیامکی مدیانا شما قادر خواهید بود تا علاوه بر دسترسی به تمامی امکانات سامانه پیامکی از :

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • و عدم نیاز به تمدید سالیانه پنل استفاده نمایید

و نیازهای کسب‌وکار خود را در حوزه‌ی تبلیغات برطرف سازید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .