جذب مشتری از طریق ارسال اس ام اس تخفیف برای سالن زیبایی چیزی نیست که به راحتی و آسان اتفاق بیفتد؛ برای اینکه بسیاری از رقبای شما هم سعی می کنند تا با تخفیف مشتریان را جذب کنند و دوم اینکه یک اشتباه در نگارش متن پیامک به راحتی میتواند نتیجه عکس داشته باشد. مسئلهای که ما بارها از زبان مدیران سالنهای زیبایی و آرایشگاهها شنیدهایم. اینکه تخفیف ارسال کردهاند؛ اما نتیجهای دریافت نکردند. باید گفت که هر چیزی راهکار و اصولی دارد.
پنل اس ام اس ابزاری حرفهای برای ارسال پیامکهای تبلیغاتی، اطلاعرسانی و تخفیفمحور است که به سالنهای زیبایی کمک میکند تا ارتباطی هدفمند با مشتریان خود برقرار کنند. با استفاده از این پنل، میتوان پیامها را زمانبندی کرد و به گروههای خاصی از مخاطبان فرستاد ما در ادامه این متن، نکات نگارش sms تخفیف و جشنواره برای سالن زیبایی به همراه چند نمونه را برای شما نوشتهایم.
بهترین زمان ارسال اس ام اس برای سالن زیبایی کی است؟
برای اجرای موفق کمپینهای تخفیف، انتخاب بهترین سامانه ارسال پیامک اهمیت زیادی دارد. سامانهای که سرعت، پایداری، گزارشگیری دقیق و پشتیبانی حرفهای داشته باشد، میتواند نرخ بازگشت مشتریان را بهطور چشمگیری افزایش دهد.
در حالت کلی، شما بهتر است که در چند بازه زمانی زیر، کد تخفیف را ارسال کنید:
- نزدیک مناسبتهای خاص مانند عید نوروز یا ماههایی که عروسی یا مهمانی در آن زیاد است.
- بعد از چند وقت (حداقل یک ماه) به مشتریان قبلی خود برای تشویق به استفاده از خدمات اس ام اس تخفیف ارسال کنید. البته این به شرطی است که شما اطلاعات مشتریان خود و همچنین آخرین زمان مراجعه آنها را ثبت کنید.
- زمانی که تخفیف ویژهای برای رویدادهایی مانند سالگرد افتتاحیه یا معرفی خدمات یا ابزار جدید دارید.
- تولد مشتری مورد نظرتان است و قصد دارید تا با در نظر گرفتن تخفیف ویژه، هدیهای به او بدهید.
مهمترین نکات نوشتن متن پیامک تخفیف برای سالن زیبایی و آرایشگاه ها
برای اینکه بتوانید یک متن جذاب تخفیف برای پیامک خود بنویسید، نکات زیر را باید در نظر بگیرید:
- متن را خشک ننویسید. نوشتن تخفیف ساده بدون هیچ گونه استفاده از المانهایی برای زیباتر کردن آن، کمترین تاثیر را روی گیرنده خواهد گذاشت. بهترین حالت استفاده از شکلکهای مختلف و کوچک است. در مقاله نکات استفاده از ایموجی در پیامک، چندین نکته طلایی را برای شما نوشتهایم.
- سالن زیبایی دارای خدمات متعددی است؛ اینکه تخفیف کلی بنویسید و بعد بخواهید در هنگام مراجعه، شرایط استفاده را بگویید؛ بیشتر از همه به برند شما آسیب خواهد رساند. اگر در همان اول بنویسید، مشتری شما بیشتر ترغیب به استفاده از خدماتتان خواهد شد.
- محدوده زمانی تخفیف را مشخص کنید؛ به ویژه برای روزهای پیک مانند نزدیک بودن به عید نوروز یا عید قربان
نکات ارسال sms تخفیف برای سالن زیبایی
ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه بهویژه در مناسبتهای خاص یا جشنوارههای فصلی، یکی از بهترین روشها برای اطلاعرسانی تخفیفهاست. با این روش میتوان پیام را به هزاران مخاطب در منطقه هدف ارسال کرد و بازدهی تبلیغات را افزایش داد. در هنگام ارسال پیامک تخفیف بهتر است که چند نکته زیر را هم در نظر بگیرید:
- برای اینکه بتوانید بهترین جواب را بدانید، اول از همه افراد ساکن نزدیک محدوده خود را مورد هدف قرار دهید. به این نوع، بازاریابی بر اساس موقعیت مکانی میگویند؛ یعنی پیامک شما به افرادی ارسال خواهد شد که در موقعیت مورد نظر قرار دارند. البته به تازگی خدمات پیامک مکان محور یا ارسال پیامک زنده همراه اول عرضه شده است. بر اساس این ویژگی، اس ام اس شما به دست افرادی خواهد رسید که در آن لحظه در موقعیت مکانی نزدیکتان هستند؛ حال ممکن است که ساکن آن منطقه باشند یا نباشند.
- سن و جنسیت را در نظر بگیرید. هر یک از خدمات شما ممکن است که برای گروه خاصی جذاب باشند؛ از این رو بهتر است که بر اساس ویژگی اشخاص، پیامک سفارشی سازی شده ارسال کنید. موردی که اغلب نادیده گرفته میشود.
- از یک پنل قدرتمند استفاده کنید. پنلی که به راحتی بتوانید بدون دغدغه، پیامک انبوه بدون مشکلاتی مانن قطعی وغیره را ارسال کنید. پنل پیامکی با خط خدماتی این امکان را فراهم میکند که پیامهای تخفیف حتی به شمارههایی که دریافت تبلیغات را مسدود کردهاند نیز ارسال شوند. این ویژگی برای سالنهایی که میخواهند اطلاعرسانی گستردهتری داشته باشند بسیار کاربردی است.
نمونه اس ام اس تخفیف و جشنواره برای سالن زیبایی
در ادامه چندین نمونه sms تخفیف و جشنواره برای سالن زیبایی را برای شما نوشتهایم. استفاده از این پیامک ها به شما در گرفتن الگو کمک زیادی خواهد کرد:
خودتو برای عید آماده کردی؟
وقت زیادی تا سال تحویل نمانده
ما منتظرت هستیم
آرایشگاه پاتریس
خیابان مطهری – نبش کوچه X
شماره تماس:
***
تغییر را از خودتان شروع کنید
۱۰% تخفیف میکاپ
۳۰% تخفیف رنگ و مش
نام آرایشگاه
شماره تماس:
***
تخفیف زیباتر شدن به مدت یک هفته
…..۲۰%…..
سالن زیبایی مریم
شماره تماس:
***
زیبایی تو با هیوا بیمه کن
جشنواره عید تا عید سالن زیبایی هیوا
۵۰% کد تخفیف شما:
پیج اینستاگرام:
شماره تماس:
***
***
امروز را آراسته تر باشید.
خدمات بهداشتی ویژه اقایان با ۲۰% تخفیف
آرایشگاه مهدی
شماره تماس:
پیج اینستاگرام
***
سالن زیبایی را به خانه بیاورید، بهترین آرایشگاه سیار غرب تهران
پیج اینستاگرام:
شماره تماس:
***
در جمع ها بدرخشید
سالن زیبایی گود گرلز
۱۰% تخفیف میکاپ
۳۰% تخفیف رنگ و مش
آدرس اینستاگرام:
***
برای مهمانی آماده باشید
۲۰% تخفیف پکیج ویژه آرایش
۳۰% تخفیف پکیج رنگ و لایت
سالن زیبایی لیدا هویدا
شماره تماس:
***
ظرافت در دستان توست
سالن تخصصی ناخن فرناز
پدیکور خیس با ۲۰% تخفیف
شماره تماس:
پیج اینستاگرام:
پنل پیامکی برای کسبوکارهای خدماتی مانند سالنهای زیبایی، یک ابزار ارتباطی مؤثر است. این پنلها امکان ارسال پیامکهای شخصیسازیشده، مدیریت مخاطبان و اجرای کمپینهای مناسبتی را فراهم میکنند و باعث افزایش تعامل با مشتریان میشوند. در مقاله نمونه متن پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی میتوانید چندین نمونه همراه با قالب و جزئیات بیشتر را مطالعه کنید.
ارسال پیامک از طریق وبسرویس به سالنهای زیبایی این امکان را میدهد که پیامهای تخفیف را مستقیماً از طریق سایت یا نرمافزار نوبتدهی خود برای مشتریان ارسال کنند. این روش باعث صرفهجویی در زمان و افزایش دقت در ارتباطات میشود.
جمعبندی
ارسال پیامک تخفیف برای سالن زیبایی و آرایشگاه ها اصول و نکات خود را دارد. با اینکه ساده هستند؛ اما رعایت همین موارد میتواند به راحتی نتیجه دلخواه را برای مجموعه به به وجود بیاورد. هر چند در کنار همه اینها، استفاده از یک پنل قدرتمند بازاریابی پیامکی کسبوکار شما را حرفهای تر میکند. مدیانا پکیج ویژه ای را تحت عنوان پنل پیامکی مخصوص سالن های زیبایی و آرایشگاه ها با توجه به نیازهای سالنهای زیبایی طراحی کردهاست. برای سفارش و خرید فقط کافی است تا وارد صفحه پنل پیامک سالنهای زیبایی شوید.
مدیانا با ارائه خدمات جامع ارتباطی، بستری کامل برای سالنهای زیبایی فراهم کرده است تا کمپینهای پیامکی خود را بهصورت حرفهای اجرا کنند. این سامانه با امکاناتی مانند پنل پیامکی اختصاصی، ارسال انبوه، خطوط خدماتی، وبسرویس و API، به شما کمک میکند تا پیامهای تخفیف را با هدفگیری دقیق، زمانبندی هوشمند و گزارشگیری کامل برای مخاطبان ارسال کرده و نرخ بازگشت مشتریان را افزایش دهید.