احتمالا بازار شلوغ شب عید را شما هم به عنوان صاحب یک کسبوکار در سالهای گذشته تجربه کرده اید! در این زمان از سال، همه افراد در تکاپوی خرید یا دریافت خدمات برای ورود به سال جدید هستند. عید نوروز، بزرگترین رویداد کشور است که فرصتی را برای کسبوکارها ایجاد میکند تا با اجرای کمپینهای تبلیغاتی، تحولی در کسب و کارهایشان به وجود آورند. اگر قصد دارید از نوروز 1402به عنوان فرصتی برای افزایش فروش و آگاهی از برندتان استفاده کنید، کم هزینهترین کمپین نوروزی برای شما، ارسال پیامک است. ارسال پیامک برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان در عید نوروز باید بر اساس اصولی صورت بگیرد تا جذابیت کمپین نوروزی شما را حفظ کند. پس اگر هنوز ایدهای برای کمپین پیامکی یا نمونه پیامک تبریک عید ندارید با ما در این مقاله همراه باشید.
آنچه در این مطلب میخوانید:
متن پیامک عید نوروز را کپی نکنید!
نزدیک سال تحویل تا تقریباَ پایان تعطیلات نوروز، بازههای زمانی هستند که شما پیامکهای تبریک زیادی را دریافت خواهید کرد. این پیامکها میتواند از طرف دوستان، خانواده و همچنین کسبوکارهای مختلف به شما باشد. مشکل اصلی پیامکهای موجود در اینباکس ما در نوروز این است که بسیاری از متن پیامهای کوتاه کپی هستند؛ شخصی متنی را از اینترنت پیدا میکند یا متن یکی از اس ام اس ها را تغییر داده و برای دیگران ارسال میکند. اما چرا ارسال پیامک تبلیغاتی کپی اشتباه است؟
- اولین دلیل این است که فقط شما نیستید که آن متن را کپی میکنید، بلکه شاید دیگران هم آن را کپی کنند. برای همین است که نصف متن اس ام اس های دریافتی تبریک عید شبیه هم هستند.
- اگر به دنبال اعتبار و خلاقیت هستید، کپی کردن میتواند نقض کننده این مسئله باشد.
راهنمای کمپین پیامکی عید نوروز
کمپین پیامکی عید شما میتوانند جذابترین کمپین سال باشد اما اگر با چاشنی خلاقیت همراه شود. به هیچ عنوان اس ام اس تبلیغاتی کمپینهایتان را از جایی کپی نکنید. پیامک تبریک عید نوروز مانند بقیه متنها ساختار خاص و مشخصی ندارد و بسته به حوزه فعالیت شما تغییر خواهد کرد؛ اما به کارگیری موارد زیر در متن پیامک میتواند روی فروش و موفقیت کمپین عید نوروز شما تاثیر بگذارد:
کوتاه و خلاقانه بنویسید
مهم ترین عامل تاثیرگذار در یک متن پیامک تبلیغاتی، خلاقانه و در عین حال کوتاه بودن آن است. نیازهای مخاطبان خود را شناسایی کنید، مشتریان شما پیش از عید نوروز در دوران تعطیلات چه نیازی به محصولات یا خدمات شما خواهند داشت؟ بسته به اینکه در چه حوزهای فعالیت میکنید، پرسونای خریدار شما چه کسانی هستند، چه پیشنهاداتی را برای آن ها در نظر گرفتهاید، اهمیت زمانبندی به هنگام ارسال را نشان میدهد.
از ایموجیها استفاده کنید 😍
مهمترین نکته در پیامک تبریک عید نوروز ایجاد حس، حال مثبت و القای آن به مشتریان است. از کلمات مثبت استفاده کنید و برای انتقال احساس خود، کوتاه کردن متن پیامک، از ایموجیها در متن پیامک استفاده کنید.
با تخفیف ویژه سالنو بیشتر بفروشید
بسیاری از مشاغل برای حراج آخر سال یا حتی فروش محصولات جدید، تخفیف های ویژهای در نظر میگیرند، برای ارسال کد تخفیف به مشتریانتان، چه زمانی بهتر از نوروز وجود دارد؟
اگر سایت یا اپلیکیشن دارید می توانید در کنار ارائه کد تخفیف در پیامک، لینک بازدید از محصولات حراجیتان را در اختیار مشتریان قرار دهید. لینک ارسالیتان را با قابلیت لینک ترکر به صورت شخصی سازی شده برای مشتریان ارسال کنید تا گزارش کاملی از افرادی که به روی لینک کلیک کردهاند یا نسبت به آن واکنشی نداشتهاند به دست آورید.
اگر بخواهید راجع به لینک ترکر بیشتر بدانید:
” ترکر قابلیتی است که به شما میزان ورودی به لینک را از طریق پیامک نشان میدهد. این ویژگی برای کسب وکارها بسیار ارزشمند است و کمک میکند تا کمپینهای بعدی آنها هدفمندتر صورت بگیرد. این قابلیت تنها در سامانه پیامکی مدیانا وجود دارد.”
معجزه هدیه نوروزی را دست کم نگیرید
در محتوای متن پیامک خود برای مشتریان وفادار خود هدیه نوروزی در نظر بگیرید، این بهترین راه برای قدردانی و بازگرداندن آنها به دریافت خدمات و محصولات شما است.
پیام صوتی ارسال کنید
متفاوت عمل کنید و به جای ارسال پیامک، با صدای خود و در قالب تماس، عید را با پیام صوتی به مشتریان خود تبریک بگویید. برای اطلاع از تعرفه ارسال پیامک صوتی یا نحوه ارسال به صفحه پیامک صوتی مراجعه کنید.
نمونه پیامک صوتی تبریک عید نوروز
سلام خوبی؟
زهرام آرایشگرت
یک سال دیگه هم داره از رفاقتمون میگذره و کم کم داریم وارد سال 1402 میشیم
خواستم اولین نفری باشم که عید رو بهت تبریک میگه
پیشاپیش عیدت مبارک
ساختار پیامک تبریک عید نوروز
- پیامک تبریک عید نوروز مانند بقیه متنها ساختار خاص و مشخصی ندارد؛ اما بهتر است که نکات زیر را رعایت کنید تا بیشترین نتیجهدهی را از کمپین پیامکی خود دریافت کنید:
- ساده و مختصر نویسی را در متن پیامک امتحان کنید.
- شخصیسازی متن پیامک میتواند تا میزان بسیار زیادی اثرگذاری پیامکهای تبلیغاتی شما را بیشتر کند. (مثل شروع متن با نام مخاطب و…)
- حتما نام شرکت یا برند خود را در متن پیامک ذکر کنید.
- مشتریان خود را بر اساس سلایق، رفتارهای پیشین، جنسیت و… دسته بندی کنید و برای هر دسته پیامکی متفاوت ارسال کنید.
چند نمونه پیامک تبریک عید نوروز
در ادامه چند متن پیام کوتاه را برای شما نوشتهایم. هرچند بهتر است که الگوبرداری کنید:
بر چهره گل نسیم نوروز خوش است
در صحن چمن روی دلافروز خوش است
از دی که گذشت هر چه گویی خوش نیست
خوش باش و ز دی مگو که امروز خوش است (خیام)
سال نو را بر شما و خانواده محترمان مبارک باد
ارادتمند
***
میخوای تا بعد عید کلی فرق کنی؟ همین حالا دوره های ……. خریداری کن
***
وقت آن شد که به گل حکم شکفتن بدهی
ای سرانگشت تو آغاز گل افشانی ها
با آروزی سالی خوش بر شما دوست عزیز
دوستدار شما
…
***
عیدیت یادم نمیره!
تا آخر اسفند با هر خرید یه هدیه از ….. بگیر.
[لینک سایت]
***
شاید امسال، سال برآوارده شدن آرزوهایت باشد
آخر بهار را دیدی چه سبزپوش تر از قبل شده باشد
عیدت مبارک
***
چه زیباست سالی که با تبسمت آغاز شود
پس بخند…
سال نو با لبخندت مبارک
***
نوروز چه روزی است؟
روزی که دیگر توی قبلی نیست…
نوروزت مبارک
***
علی عزیز
نوروز، این آیین زیبا ایرانی، بر شما و خانواده محترمتان مبارک
شرکت….
دست پر به استقبال بهار 1402 بروید
در این مقاله در کنار ارائه نمونه پیامک تبریک عید نوروز، نکاتی را که با استفاده از آن میتوانید جذابیت کمپین پیامکی خود را چندین برابر کنید عنوان کردیم. با اجرای درست کمپین میتوانید از فرصتی تبلیغات عید نوروز استفاده کنید و دست پر به استقبال بهار بروید. شما از کدام پیشنهاد کمپین پیامکی برای عید نوروز استفاده می کنید؟ تصمیم خود را در بخش نظرات با ما و همراهمان مدیانا به اشتراک بگذارید.
4 پاسخ
سلام
ممنون از مقالهی کاربردیتون. پیام صوتی چجوری میشه به همه فرستاد؟ راهنمایی میکنید لطفا؟
ستایش سلمانی گرامی،
سلام، خوشحالیم این مقاله را پسندید
شما میتوانید به لیست شماره مشتریانتان یا بانک شماره موجود در پنل به افراد پیام صوتی ارسال کنید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر از صفحه پیام صوتی دیدن کنید.
سلام در مقاله گفتین مشتریان خود را بر اساس سلایق دسته بندی کنید امکانش هست توضیح بدید چجوری میشه این کارو کرد؟
کاوه هدایت گرامی، برای این که سلایق مشتریانتان را شناسایی کنید میتوانید در طی کمپین هایتان از قابلیت لینک ترکر استفاده کنید تا ببینید که مشتریان شما بیشتر روی کدام تبلیغات یا افرها کلیک می کنند و بر اساس آن پیشنهادات جذاب و مرتبط تری را برای آن ها ارسال کنید و از این طریق شانس فروشتان را افزایش دهید