پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

استفاده از اس ام اس پنل، چه مزایایی برای هتل ها دارد؟

شاید برای تان جالب باشد بدانید یکی دیگر از کاربرد های اس ام اس پنل، در هتل ها، مراکز اقامتی توریستی و تفریحی می باشد.

پیش از این گفتیم که کاربردی های اس ام اس پنل یا همان پنل ارسال پیامک تنها به فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی مستقیم خلاصه نمی شود.

چطور اعتماد مشتری را به دست بیاوریم؟

یک سامانه پیامکی، کاربرد های گوناگونی پیش روی تان قرار می دهد تا بتوانید کاملا هوشمندانه در ذهن مخاطبتان ایجاد محبوبیت کنید، که به ایجاد اعتماد به برند ختم شود.

بعد از این که مخاطب به برند شما اعتماد پیدا کرد، مطمانا میتوانید به عنوان مشتری بالقوه روی آن ها حساب کنید.

نکته ای که در این بین می تواند بسیار حائز اهمیت واقع شود این است که معمولا مردم از سفر هایشان خاطرات خوشی به خاطر دارند و محل اقامت شان در طول سفر نیز برای شان جایی دلپذیر و مملو از آرامش محسوب می شود.

بنابراین به شما خواهیم گفت که چرا استفاده از اس ام اس پنل در هتل ها می تواند حرکتی بسیار هوشمندانه و خلاقانه در راستای محبوبیت و جلب توجه بیشتر هتل ها برای گردشگران باشد.

استفاده از اس ام اس پنل برای ارسال اس ام اس انبوه به عموم مشتریان هتل، میان شما به عنوان یک مرکز اقامتی توریستی، با مخاطب ارتباطی مثبت و موثر ایجاد خواهد کرد.

این ارتباط با ایجاد حس سیمپاتی در مخاطبان، آنها را به مشتری های دائم شما تبدیل خواهد کرد و یا دست کم شما را به عنوان یک شرکت که برای مخاطب ارزش قائل میشود در نظر خواهد داشت.

بنابراین استفاده از اس ام اس پنل می تواند تا حد قابل توجهی در جلب مشتری و در نتیجه فعال کردن روند اقتصادی هتل ها و مراکز اقامتی موثر و مثبت واقع شود.

در ادامه شما را با کاربرد های گوناگون و خلاقانه ای که هتلداران می توانند با استفاده از اس ام اس پنل آن ها را اجرا کنند، اشاره می کنیم.

کاربرد های اس ام اس پنل برای هتل ها و مراکز اقامتی تفریحی

1. معرفی هتل و تبلیغات موثر به کمک ارسال پیامک

2. معرفی امکانات هتل با ارسال اس ام اس

3. ارسال پیامک خوش آمد گویی به مسافران

4. ارسال پیامک از طریق اس ام اس پنل برای یاد آوری شماره اتاق رزرو شده

5. ارسال پیامک به مسافرین جهت یاد آوری تاریخ شروع و پایان اقامت در هتل

6. اطلاع رسانی در خصوص اعلام آفرهای ویژه و تخفیفات در تور ها

7. معرفی تور های خاص برای ایام خاص یا فصول مختلف و امکانات شان

8. هماهنگی با مسافرین برای بروز هر گونه تغییر و خلل در برنامه تور یا هتل با ارسال پیامک

10. برگزاری مسابقات و نظر سنجی ها برای جلب رضایت هر چه بیشتر مشتری

11. ارسال پیامک انبوه در ایام و مناسبت های خاص برای مسافرین

12. ارسال اس ام اس به مسافرین در روز تولد شان

همانطوری که در موارد بالا ملاحظه نمودید کاربرد اس ام اس پنل جنبه های جذابی برای هتل ها و مراکز اقامتی توریستی در بر خواهد داشت که به کمکم آنها می توان به سود دهی بیشتری نیز در کنار محبوبیت دست یافت.

ارتباط با مشتری از طریق اس ام اس پنل

ارتباط با مشتری برای کسب و کارها، از اساسی ترین مواردی است که باید همیشه در نظر گرفته شود.

اما برای هتلداران این امر از بقیه کسب و کارها مهم تر است.

با توجه به این که اکثرا مشتریان به صورت خانوادگی به هتل ها مراجعه میکنند، از لحاظ احساسی، بسیار حساس تر میشوند.

پس بهتر است که امنیت خاطر مورد نیز مشتری از هر روشی که امکان دارد تامین شود.

یکی از بهترین روش های اطمینان خاطر دادن به مشتری در مورد مواردی مانند، تاریخ و شرایط اقامت، یا در صورت بروز مشکل اعلام مشکل میباشد.

اس ام اس پنل این امکان را به شما میدهد که خیال مشتری را راحت نگه دارید، تا مشتری با خاطره ای خوشایند اقامتش را سپری کند.

مطمان باشید مشتری که خاطره خوبی با شما داشه باشد، خاطره اش را برای دوستان و آشنایان نیز به اشتراک خواهد گذاشت و ناخودآگاه برای برند شما تبلیغات دهان به دهان میکند.

5/5 - (1 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .