پنل پیامک برای آژانس های تبلیغاتی

پنل-پیامک-برای-آژانس-های-تبلیغاتی

اینکه فکر کنید یک آژانس تبلیغاتی نیازی به استفاده از پنل اس ام اس ندارد یا نباید از آن استفاده کند، یک تصور نامناسب است. ارسال اس ام اس یک روش تبلیغاتی است و اینکه محدودیتی در خصوص استفاده از آن وجود ندارد. آژانس های تبلیغاتی هم به هر حال باید به دنبال یک راه برای تبلیغ خدمات و همچنین ارتباط با مشتریان خود باشند و ارسال اس ام اس می‌تواند یک راه برای آن‌ها باشد. البته چالش اصلی برای مدیران شرکت‌های تبلیغاتی، چگونگی استفاده و همچنین مزایای کاربرد آن است. چالشی که در ادامه این مطلب برای شما پاسخ داده‌ایم.

چرا استفاده از پنل پیامک برای آژانس های تبلیغاتی

استفاده از پنل اس ام اس می تواند مزایای زیر را برای یک آژانس تبلیغاتی داشته باشد:

پنل-پیامک-برای-آژانس-های-تبلیغاتی

  • برقراری ارتباط با مشتریان قدیمی
  • جذب مشتریان جدید در حوزه های خاص
  • ارسال اس ام اس از روند فعالیت تبلیغاتی
  • دریافت نظرات از مشتریان
  • صرفه‌جویی در هزینه تبلیغات با ارسال پیامک به گروه انتخاب شده
  • بررسی رفتار مشتریان نسبت به پیام‌های ارسال شده از طریق لینک ترکر 
  • ارسال پیامک زنده به افراد حاضر در یک منطقه 
  • درآمدزایی از طریق ارسال پیامک به مشتریان در زمان‌های خاص مانند تخفیف تبریک
  • ارسال پیامک بر اساس ویژگی ارسال پیامک زنده همراه اول

کاربردهای پنل اس ام اس برای آژانس های تبلیغاتی

پنل پیامک برای آژانس ها را می‌توان به چند دسته تقسیم کرد. یک آژانس تبلیغاتی می‌تواند از پنل پیامک برای اهداف زیر استفاده کند:

ارتباط با مشتریان و معرفی دیگر خدمات

وقتی شما یک شرکت تبلیغاتی هستید و بسیاری از خدمات تبلیغاتی را انجام می‌دهید، می‌توانید تمام خدمات را به یک مشتری پیشنهاد دهید؛ اما نمی‌توان در همان تماس اول، مشتری را مجبور به استفاده از تمامی روش‌های تبلیغاتی کرد. بلکه باید این روش قدم به قدم و به صورتی تشویقی باشد. برای مثال، اگر گروهی از مشتریان، تبلیغات چاپی را سفارش دادند، شما می‌توانید با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی، دیگر خدمات مرتبط مانند چاپ دفتر یا سررسید، آن‌ها را تشویق به همکاری کرد. به این صورت هم با مشتریان قدیمی خود ارتباط برقرار کرده‌اید.

دریافت نظرسنجی و بازخورد

 شما به عنوان یک شرکت تبلیغاتی باید همیشه بازخورد مشتریان خود را به دست بیاورید تا بتوانید کیفیت خدماتتان را بهبود ببخشید. بهترین راه ارسال اس ام اس نظرسنجی در خصوص همکاری است. البته برای اینکه بتوانید اطلاعات را دقیق‌تر ثبت کنید، می‌توانید از لینک ترکر استفاده کنید. لینک ترکر به شما این قابلیت را می‌‌دهد تا متوجه شوید که چه کسانی پیامک را باز کرده‌اند و همچنین نوع واکنششان به چه صورت بوده است.

اطلاع رسانی در خصوص روند فعالیت

وقتی شخصی به شرکت شما سفارش تبلیغات می‌دهد، به دنبال اطلاع یافتن از روند جریان تبلیغات است. اینکه چه زمانی اجرا شده، الآن در چه مرحله‌ای است و در آخر فاکتور فروش چگونه بوده است. در اینجا هر شرکت می‌تواند از پنل پیامکی استفاده کند. همچنین به محض اینکه تغییراتی در پنل مشتری به وجود بیاید، از طریق پیامک به او اطلاع داده خواهد شد.

افزایش فروش

شرکت تبلیغاتی فقط از پنل برای مدیریت ارسال پیامک خود استفاده نمی‌کند؛ بلکه می‌تواند از آن به عنوان روشی برای افزایش فروش خدمات از طریق ارسال به تعداد کاربران بیشتر هم استفاده کرد. یکی از به روزترین روش‌‌‌ها، استفاده از ویژگی ال بی اس یا پیامک زنده است. اینکه به محض ورود کاربر هدف مشتری به محدوده خاص، برای او پیامکی ارسال خواهد شد. این روشی است که می‌تواند به راحتی مشتریان جدیدی را به همراه بیاورد.

نکات استفاده از پنل پیامک برای آژانس تبلیغاتی

هر آژانس تبلیغاتی باید نکات مهم زیر را برای استفاده از پنل پیامک در نظر بگیرد:

  • یک آژانس تبلیغاتی بیشتر از اینکه به فکر افزایش شماره موجود در پنل خود باشد، باید چگونگی استفاده بهینه از همان شماره‌ها در نظر بگیرد.
  • آژانس های تبلیغاتی باید بیشتر از بقیه نسبت به متن و چگونگی ارسال آن توجه کنند. یک اشتباه کوچک به راحتی می‌تواند اعتبار آن‌ها را خدشه‌دار کند.
  • مدیر آژانس تبلیغاتی نباید به پیامک به عنوان یک ابزار ارسال پیامک نگاه کند؛ بلکه باید آن را به عنوان ابزاری ارتباطی نگاه کند.

آیا هر آژانس تبلیغاتی به پنل اس ام اس نیاز دارد؟

بله. اینکه آژانس تبلیغاتی شما کوچک یا بزرگ است یا خدمات محدودی را عرضه می‌کند، باعث نخواهد شد که شما پنل پیامک را انتخاب کنید. هر آژانس تبلیغاتی باید یک پنل پیامک داشته باشد؛ در واقع یک وسیله ضروری است.

جمع بندی

پنل پیامک برای آژانس تبلیغاتی فقط یک ابزار تبلیغاتی نیست؛ بلکه یک وسیله ضروری است که باید همراه خود داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن، مشتریان خود را مدیریت کند. علاوه بر این خود یک آژانس تبلیغاتی است و باید به صورتی توان و قدرت خود را نشان دهد؛ اما خیلی مهم است که از یک سامانه پیامکی قدرتمند استفاده شود. مدیانا سامانه پیامکی است که خدمات ویژه‌ای را برای شما مالک آژانس تبلیغاتی دارد. برای آشنایی با خدمات و محصولات فقط کافی است تا به صفحه هر خدمت مراجعه کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .