پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

راهنمای استفاده از وب سرویس پیامک صوتی

راهنمای استفاده از وب سرویس پیامک صوتی

پیام صوتی یک راه فوق العاده برای ارائه خدمات بهتر و تبلیغات کسب و کار شماست.با وب سرویس پیامک صوتی، میتوانید در قالب تماس، پیام‌های خود را برای کاربران ارسال کنید. این نوع از پیام می تواند برای کسب و کار شما جنبه ی تبلیغات یا صرفا پیام رسانی داشته باشد. با پیام صوتی قادر خواهید بود تا خبرها، رویدادها و اطلاعات جدید را به راحتی از طریق صوت با کاربران خود به اشتراک بگذارید. سه روش برای ارسال پیام صوتی وجود دارد که یکی از این روش ها استفاده از وب سرویس است. برای آشنایی نحوه استفاده از وب سرویس پیامک صوتی با مدیانا همراه باشید. 

وب سرویس پیامک صوتی چیست؟

دوست دارید اخبار مربوط به تخفیف ها، شرایط ویژه فروش، رویدادها و…  را از طریق تماس به مشتریان خود اطلاع دهید؟ تماس گرفتن به دلیل برقراری ارتباط کلامی گزینه مناسبی برای ایجاد احساس فوریت و افزایش تمایل به خرید است. وب سرویس پیامک صوتی این امکان را برای شما فراهم می کند تا از طریق سایت یا اپلیکیشن خود به مشتریان پیامک صوتی ارسال کنید. 

کاربرد پیامک صوتی

در این بخش از مقاله به اختصار به کاربرد پیامک صوتی برای کسب و کار ها می پردازیم: 

برندسازی با صدای آشنا! 

ایجاد حس صمیمیت یکی از ویژگی های استفاده از پیامک صوتی است. با به کار بردن صدا یا موسیقی نام آشنا در پیامک صوتی می توانید تاثیر بیشتری بر مخاطبان خود بگذارید. 

یادآوری برند با تبریک!

مناسبت ها فرصت خوبی برای تحکیم ارتباط با مشتریان و یادآوری کسب و کار خود به آن ها است. برای مشتریان جالب خواهد بود که با لحن و صدای صاحبین کسب و کارها پیام تبریک دریافت کنند. 

احراز هویت 

Otp یکی از قابلیت های وب سرویس است که برای احراز هویت به کار می رود احراز هویت در سایت می تواند به صورت ارسال کد پیامکی یا با استفاده از وب سرویس پیامک صوتی به صورت تماس باشد. 

اطلاع رسانی 

ممکن است به دلیل مشغله افراد پیامک شما را در زمان و موعد مورد نظر باز نکند یا قشری از افراد سواد کافی برای مطالعه پیامک نداشته باشند، در چنین مواقعه ای ارسال پیامک صوتی بهترین گزینه برای کسب و کار شما خواهد بود.

تبلیغات 

رایج ترین کاربرد پیامک صوتی که افراد با آن آشنایی دارند، ارسال پیامک صوتی انبوه است. با این روش به طیف گسترده ای از مخاطبان به تفکیک سن و جنسیت، منطقه، کدپستی، مشاغل و… می توان پیام صوتی ارسال کرد.

مزایای استفاده از وب سرویس پیامک صوتی

با توجه به اینکه از پیامک صوتی می توان برای تبلیغات و همچنین اطلاع رسانی استفاده کرد این ابزار مزایای زیادی برای کسب و کار شما خواهد داشت. 

  • قابلیت ارسال پیامک از سایت و اپلیکیشن
  • قابلیت ارسال پیامک انبوه 
  • استفاده از بانک جامع و به روز 
  • ارسال پیام به تمامی مخاطبان 
  • شخصی سازی پیام با صدا و گویش شما 
  • رساندن درست پیام
  • هزینه پایین 
  • سرعت بالا
  • ایجاد حس فوریت 

در این بخش به مزایای وب سرویس پیامک صوتی پرداختیم حال بیاید با معایب این نوع از ارسال آشنا شویم: 

  1. بر عکس پیامک متنی که برای همیشه در تلفن مشتریان شما ذخیره می شوند در پیام صوتی چنین امکانی وجود ندارد. 
  2. در پیامک متنی، هزینه پیامک های نرسیده به گوشی، به پنل باز می گردد، در صورتی که در پیام صوتی اینگونه نیست. 
  3. هزینه ارسال پیامک صوتی بیشتر از هزینه ارسال پیامک به صورتی متنی است. 

چگونه از وب سرویس پیامک صوتی استفاده کنیم؟

مرحله اول برای استفاده از وب سرویس پیامک صوتی، خرید پنل پیامک است. پنل پیامک نرم افزاری بر بستر اینترنت است که امکان ارسال، دریافت و مدیریت پیام ها را در بستر اینترنت فراهم می کند. در سایت مدیانا پنل پیامکی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و بسته های متنوعی برای آن وجود دارد. بعد از انتخاب پنل، باید اطلاعات خود را کامل و خطوط را فعال کنید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری برای فعالسازی پنل دارید تیم پشتیبانی مدیانا به صورت 24 ساعته در کنار شما خواهد بود.

دریافت وب سرویس پیامک صوتی

برای پیاده سازی وب سرویس پیامک سایت یا اپلیکیشن دو روش وجود دارد: 

  • استفاده از افزونه پیامکی 
  • مستندات وب سرویس

وب سرویس پیامک صوتی – افزونه پیامکی 

در روش اول نیازی به دانش برنامه نویسی نیست. با استفاده از افزونه های پیامکی می توانید سایت خود را به پیامک مجهز کنید. با این روش بر اساس سیستم مدیریت محتوا سایت خود، مناسب ترین افزونه پیامکی را انتخاب کرده و آن را به راحتی در سایت خود پیاده سازی کنید. افزونه های پیامکی مختلفی مانند وردپرس، ووکامرس، جوملا، گرویتی فرم، اپن کارت و…. در سایت مدیانا به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. 

وب سرویس پیامک صوتی -مستندات وب سرویس  

روش دوم نیازمند دانش برنامه نویسی است. در صورتی که سایت شما به صورت اختصاصی برنامه نویسی شده با استفاده از مستندات وب سرویس می توانید وبسایت خود را به پنل اس ام اس متصل کنید. 

جمع بندی 

در این مقاله به کاربرد و مزایای وب سرویس پیامک صوتی پرداختیم و معایب آن را در ادامه عنوان کردیم. مزایای بیشمار این نوع از ارسال سبب شده که امروزه کسب و کارها بیش از پیش از این روش ارسال استقبال کنند. اگر هنوز برای خرید پنل و ارسال پیامک صوتی و متنی برای کسب و کار خود اقدام نکردید از طریق صفحه اصلی پنل رایگان مدیانا را دریافت کنید. 

در صورتی که از پیام صوتی برای کسب و کار خود استفاده می کنید، تجربه خود را با همراهان به اشتراک بگذارید. 

 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .