پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

مسابقه بزرگ بهترین پیامک سال

مسابقه بزرگ بهترین پیامک سال

از ۱ تا ۲۱ اسفند، مدیانا در یک اقدامی بی‌سابقه بزرگ‌ترین مسابقه پیامکی سال با نام «بهترین پیامک سال» را برگزار کرد. در این مسابقه نویسنده‌ها و کپی‌رایترها از ۱ تا ۱۰ اسفند فرصت داشتند که پیامک‌های جذابی که برای مشتریان یک کسب‌وکار فرستاده‌اند را در مسابقه شرکت دهند تا هیات داوران از میان آن‌ها ۱۵ پیامک را انتخاب کنند و پس از آن ۳ پیامک برتر با رای مردم مشخص شود. در این مسابقه به نفر اول ۱۰۰ میلیون تومان، به نفر دوم ۴۰ میلیون تومان و به نفر سوم ۱۰ میلیون تومان جایزه نقدی اهدا شد.

هدف از برگزاری این مسابقه چه بود؟

کپی‌رایتینگ یکی از مهم‌ترین عناصر بازاریابی پیامکی است. در حقیقت یک محتوای می‌تواند به کسب‌وکار کمک کند که تا پیام خود را شفاف‌تر، مخاطب‌پسند‌تر و موثرتر به دست مشتریانشان برسانند. همچنین یک متن خوب پیامکی می‌تواند به تقویت تصویر برند و اعتماد مشتریان، افزایش آگاهی از برند و افزایش نرخ تبدیل و فروش کمک کند.

در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع کپی‌رایتینگ در بازاریابی، «مدیانا» به عنوان لیدر بازار تبلیغات پیامکی در ایران، تصمیم به برگزاری کمپین «بهترین پیامک سال» گرفت.

چه تعداد پیامک و نویسنده در مسابقه شرکت کردند؟

کپی‌رایترها ۱۰ روز فرصت داشتند تا پیامک‌های خود را برای مدیانا ارسال کنند. در این مدت بیش از ۸۰۰ پیامک از ۳۶۴ نویسنده و ۲۵۵ برند از جمله برندهای مطرحی مانند اسنپ، فیلیمو، اسنپ فود، جاباما، علی بابا،  جاجیگا، دیوار، سفر مارکت، ازکی، بیمه دات کام، اقامت ۲۴، خانومی، شاواز، فلایتیو، اتاقک، آچاره، شب، دیجی‌کالا، بارجیل و اسنپ تریپ به دست مدیانا رسید و شاهد حضور طیف وسیعی از کپی‌رایترها در این مسابقه بودیم.

فرآیند انتخاب بهترین پیامک چه بود؟

بعد از دهم اسفندماه داوران مسابقه – خانم آیلار رزاقی و آقایان حسین وحدانی و حسین وجدانی-  ۴ روز فرصت داشتند که به شکل جداگانه به هر پیامک امتیاز دهند. متن هر پیامک بدون اسم نویسنده برای داوران ارسال شد و هر داور بر اساس شاخصه‌هایی که در ابتدای مقایسه اعلام کرده بود امتیاز خود را برای هر پیامک ثبت کرد. پس از آن در یک جلسه ۴ ساعته ۱۵ پیامک برتر با نظر مشترک هر سه داور انتخاب شد و در نهایت ۱۵ پیامک به رای مردم گذاشته شد.

از ۱۵ تا ۲۱ اسفند مخاطبان ۶ روز فرصت داشتند تا از میان پیامک‌های منتخب داوران ۳ پیامک برتر را برگزینند و برندگان مسابقه را تعیین کنند.

جوایز مسابقه بهترین پیامک سال چیست؟

مدیانا جوایز ویژه‌ای برای این مسابقه در نظر گرفته است. نویسنده ۳ پیامک برتر سال که توانستند در نظرسنجی مردمی بالاترین رای‌ها را به‌دست آورند، جوایز زیر را دریافت کردند:

  • نفر اول:‌ ۱۰۰ میلیون تومان
  • نفر دوم: ۴۰ میلیون تومان
  • نفر سوم: ۱۰ میلیون تومان

برندگان مسابقه چه کسانی هستند؟

پس از داوری پیامک‌ها و انتخاب ۱۵ پیامک برتر، از ۱۵ تا ۲۱ اسفند مردم و مخاطبان فرصت داشتند تا با ورود به صفحه بهترین پیامک سال به ۳ پیامک دلخواه خود رای دهند. نتایج این رای‌گیری در ۲۲ اسفند مشخص شد.

از مجموع ۴۴۶۲ رای‌ دریافتی، .خانم آرزو درزی با پیامکی از برند دیوار با ۱۲۲۴ رای نفر اول و برنده ۱۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی، آقای محمد فضل‌الله تبار با پیامکی از برند بانی‌مد با ۱۱۳۵ رای نفر دوم و برنده ۴۰ میلیون تومان جایزه نقدی و آقای سعید عباسی با پیامکی از شیرینی حاج خلیفه یزد با ۸۵۱ رای نفر سوم و برنده ۱۰ میلیون تومان جایزه نقدی شدند.

برندگان مسابقه بهترین پیامک سال

 برنامه آینده مدیانا برای مسابقه بهترین پیامک

مدیانا با هدف نشان دادن اهمیت پیامک‌های تبلیغاتی و افزایش توجه کسب‌وکارها به محتوای پیامک به عنوان یکی از مهم‌ترین مدیوم‌های جذب و نگهداشت مشتری، در نظر دارد هر ساله این رویداد را به شکل سالیانه و گسترده‌تر با نگاهی به محتوا در سایر کانال‌های جذب و نگهداشت مشتری برگزار کند.

مسابقه بهترین پیامک سال فرصتی برای شناخت نویسندگان برتر است و کمک می‌کند کسب‌وکارها بتوانند با شناخت این افراد از هنر و توانایی آن‌ها بهره‌مند شود. امیدواریم در سال‌های آینده مسابقه با حضور شرکت‌کنندگان و کپی‌رایترهای بیشتری برگزار شود تا علاوه بر ایجاد رقابت، اهمیت درج پیامک مناسب برای جذب مخاطب را  به کسب‌وکارها نشان دهد. اگر شما هم دستی بر نوشتن پیامک برای افراد و کسب‌وکارها دارید، منتظر این مسابقه در سال آینده باشید.

3/5 - (20 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .