آدرس ایمیل
mediana-awards@mediana.ir
در Mediana Awards شرکت کنید، تواناییهای خود را محک بزنید و یکی از برندههای
مدیانا باشید.
Mediana Awards، جشنوارهای سالیانه است که به نوآوریهای ارتباطی در کسبوکارها میپردازد.
در این رویداد، کانالها و روشهای مختلف ارتباطی در کسبوکارهای ایران بررسی میشود و در نهایت، از بهترین پیامهای سال بر اساس ارزیابی داوران و با رای عموم مردم تقدیر به عمل میآید.
تمرکز امسال جشنواره، بررسی ایمیلها و پیامکهای ارسالی از سوی کسبوکارها به مخاطبان در سال جاری و تقدیر از نویسندگان بهترین آثار است.
جوایز مدیانا در دو دستهبندی به فرستندگان برترین پیامها، اهدا میشود:
در این بخش، پیامکهای خلق شده در کسبوکارها ارزیابی میشود. تمرکز ویژه بر خلاقیت، تاثیرگذاری و نحوه جذب توجه مخاطب است.
در این بخش، ایمیلهای ارسالی کسبوکارها به مخاطبان بررسی میشوند. از جمله شاخصهای ارزیابی، محتوای موثر و استراتژیهای بهینهسازی ایمیلهاست. ایمیلهایی که از تکنیکهای شخصیسازی و ارتباط موثر با مخاطب استفاده کردهاند، در اولویت قرار میگیرند.
برای شرکت در بخش پیامک برتر، لطفا فرم زیر را کامل کنید.
پیامکهای دریافتشده
شرکتکنندهها
پیامکهای دریافتشده
شرکتکنندهها
برای شرکت در بخش ایمیل برتر، لطفا ایمیل خود را با شرایط زیر به آدرس ایمیل پایین ارسال کنید.
mediana-awards@mediana.ir
ایمیل های دریافتشده
21
شرکتکنندهها
7
ایمیل های دریافتشده
21
شرکتکنندهها
7
مدیر ارشد بازاریابی اسنپفود
مدیر ارشد اجرایی مدیانا
برندها باید نیازهای واقعی مشتریان را شناسایی کنند تا با آنها ارتباطی واقعی برقرار کنند؛ ارسال پیامهای فاقد ارزش افزوده برای مخاطبان، وفاداری آنها را کاهش داده و پیام را اسپم جلوه میدهد. برای موفقیت در بازاریابی پیامکی و ایمیلی، زمان مناسب ارسال، نوع پیام و گروه مخاطب را با دقت تعیین کرده و پیامها را هدفمند تنظیم کنید.
مشاور و مدرس UX Writing
بازاریابی پیامکی و ایمیلی زمانی تاثیرگذار است که پیام با قلابی جذاب شروع شود، کوتاه و خلاقانه باشد و با شفافیت، پیشنهاد خود را به روشنی منتقل کند. این پیامها باید محترمانه نوشته شوند تا حریم خصوصی مخاطب حفظ شود و در نهایت، فراخوان عمل مشخصی داشته باشند تا مخاطب بداند که در مرحله بعد، چه کاری باید انجام دهد.
مدیر توسعه کسبوکار راهکار
پیامک، هایکوی کسبوکارهاست؛ بیتغزل اما! در عجبم و نمیدانم چرا در یک هایکوی کسبوکاری کسی مرا باید با نام خودش صدا بزند! از مکافات ایمیل کسبوکارهای ایرانی که دیگر نگویم… واژگان و ساختار گفتوگو با مشتری در کسبوکارها باید سبکوسیاق منحصربهفرد برند را داشته باشد و تحت تاثیر زبان شبکههای اجتماعی نباشد.
اگر برای چند کسبوکار پیامک یا ایمیل نوشتهاید، میتوانید همه آثار مدنظرتان را به صورت جداگانه ارسال و در مسابقه شرکت کنید.
تا ۱۵ بهمن فرصت دارید پیامکها و ایمیلهای خود را برای ما ارسال کنید. آثار شما در دو مرحله بررسی میشوند:
مرحله اول: از ۱۶ بهمن تا ۲۳ بهمن آثار شما توسط داوران بررسی میشود.
مرحله دوم: از ۲۳ بهمن تا ۸ اسفند،۱۰ اثر منتخب داوران، در هر رشته، به نظرسنجی گذاشته میشود و لیست برندگان نهایی در تاریخ ۱۰ اسفند اعلام میشود.
بله. لازم است پیامکها و ایمیلهای شما، حتما برای مشتریان یک کسبوکار ارسال شده باشد. حتی اگر زمان ارسال آن روز پایانی مهلت ارسال یعنی 15 بهمن 1403 باشد. اگر ایمیل یا پیامک جذابی نوشتهاید و هنوز برای مشتریان نفرستادهاید، تا 15 بهمن فرصت دارید با ارسال آن در مسابقه شرکت کنید.
بله، میتوانید! مهم این است که اثر شما، امسال، توسط یک کسبوکار به مخاطبان ارسال شده باشد. حتی اگر الان با آنها همکاری نداشته باشید.