
گفتوگو با بهنام نیکدهقان در باب بازاریابی مستقیم و نحوه استفاده درست از آن در کسبوکار
بهنام نیکدهقان مدیر دیجیتال مارکتینگ برند اسنپ باکس در گفتوگویی با مدیانا از این میگوید که
بهنام نیکدهقان مدیر دیجیتال مارکتینگ برند اسنپ باکس در گفتوگویی با مدیانا از این میگوید که
بازاریابی پیامکی یعنی یک روش ساده و کارآمد برای معرفی و فروش لوازم خانگی. این یک
در دنیای پرسرعت امروز، ارتباط مؤثر با مشتریان یکی از کلیدهای موفقیت در فروش است. پیامک
در این مقاله، مزایای ارتباطات بازاریابی مستقیم از طریق نمایشگاهها و دلایل اهمیت این رویدادها را
پیامک همچنان یکی از مؤثرترین و در دسترسترین ابزارهای بازاریابی مستقیم محسوب میشود. اما دیگر دوران
بازاریابی مستقیم یا Direct Marketing یکی از ثمربخشترین روشهای تبلیغات و جذب مشتریست. در این روش
برگزاری مراسم عروسی یکی از خاطرهانگیزترین لحظات زندگی است و انتخاب تالار مناسب، نقش بسیار مهمی
امیر عبادی اصل مدیر ارشد توسعه هوشمند (Head of Growth Smart) در اسنپ مارکت، در گفتوگویی
برندها دیگر نمیتوانند تنها با تبلیغات عمومی و پیامهای یکسان برای همه مخاطبان، در ذهن مشتریان
مدیانا
مدیانا نسل جدید ابزارها و راهکارهای ارتباطی کسبوکارها با مشتریان است. پلتفرم جامع و یکپارچه از ابزارهای ارتباط مستقیم با مشتریان برای کسبوکارهای کوچک و متوسط جهت جذب، تبدیل و نگهداشت مشتریان در هر کانال، با پشتیبانی هوش مصنوعی که دستیار کسبوکار شما است.
مدیانا
تمامی حقوق محفوظ است.