در Mediana Awards شرکت کنید، توانایی‌های خود را محک بزنید و یکی از برنده‌های

 جایزه نقدی ۲۰۰ میلیون تومانی

مدیانا باشید.

وضعیت دوره‌ی جاری

Mediana Awards چیست؟

Mediana Awards، جشنواره‌ای سالیانه است که به نوآوری‌های ارتباطی در کسب‌وکارها می‌پردازد.
در این رویداد، کانال‌ها و روش‌های مختلف ارتباطی در کسب‌وکارهای ایران بررسی می‌شود و در نهایت، از بهترین پیام‌های سال بر اساس ارزیابی داوران و با رای عموم مردم تقدیر به عمل می‌آید.
تمرکز امسال جشنواره، بررسی ایمیل‌ها و پیامک‌های ارسالی از سوی کسب‌وکارها به مخاطبان در سال جاری و تقدیر از نویسندگان بهترین آثار است.

بخش‌های جشنواره

جوایز مدیانا در دو دسته‌بندی به فرستندگان برترین پیام‌ها، اهدا می‌شود:

  • بهترین پیامک سال

         در این بخش، پیامک‌های خلق شده در کسب‌وکارها ارزیابی می‌شود. تمرکز ویژه بر خلاقیت، تاثیرگذاری و نحوه جذب توجه مخاطب است.

  •  بهترین ایمیل سال

         در این بخش، ایمیل‌های ارسالی کسب‌وکارها به مخاطبان بررسی می‌شوند. از جمله شاخص‌های ارزیابی، محتوای موثر و استراتژی‌های بهینه‌سازی ایمیل‌هاست. ایمیل‌هایی که از تکنیک‌های شخصی‌سازی و ارتباط موثر با مخاطب استفاده کرده‌اند، در اولویت قرار می‌گیرند.

شرکت در مسابقه

ارسال متن پیامک

برای شرکت در بخش پیامک برتر، لطفا فرم زیر را کامل کنید.

پیامک‌های دریافت‌شده

68

شرکت‌کننده‌ها

12

پیامک‌های دریافت‌شده

68

شرکت‌کننده‌ها

12

راهنمای ارسال ایمیل

برای شرکت در بخش ایمیل برتر، لطفا ایمیل خود را با شرایط زیر به آدرس ایمیل پایین ارسال کنید.

  • متن ایمیل در قالبی که توسط کسب‌وکار طراحی و ارسال شده، باشد.
  • نام، نام خانوادگی و شماره همراه‌ در عنوان ایمیل قید شده باشد.

آدرس ایمیل

mediana-awards@mediana.ir

ایمیل های دریافت‌شده

21

شرکت‌کننده‌ها

7

ایمیل های دریافت‌شده

21

شرکت‌کننده‌ها

7

گروه داوران

امیر مزینانی

متخصص ارتباطات و رسانه

  در میان انبوه استراتژی‌ها،‌ تکنیک‌ها، ابزارها و کانال‌های ارتباطی گم نشویم؛ هدف اصلی در ارتباطات بازاریابی مستقیم، ارتباط با یک «انسان» است و بس.    

سجاد بهجتی

استراتژیست محتوا

  بهترین پیامک یا ایمیل، پیامی است که مخاطب را صدا بزند، وقتی مخاطب برگشت حرفی متفاوت داشته باشد و با تعلیق مخاطب را به کلیک دعوت کند…       

مهدی حبیبی

مدیر ارشد بازاریابی اسنپ‌فود

  پیامک خوب، مختصر و مفید است، شروعی گیرا دارد، شخصی‌سازی شده و با فراخوان عملی مناسب به پایان می‌رسد. در یک ایمیل خوب باید به دنبال عنوان جذاب و تیترهای اصلی و فرعی درست بود. فراخوان عمل مناسب در ایمیل هم نقش مهمی دارد. همچنین، نباید اهمیت استفاده از تصاویر و طرح‌های جذاب را در ایمیل نادیده گرفت.

پیمان انوشه

مدیر ارشد اجرایی مدیانا

  برندها باید نیازهای واقعی مشتریان را شناسایی کنند تا با آن‌ها ارتباطی واقعی برقرار کنند؛ ارسال پیام‌های فاقد ارزش افزوده برای مخاطبان، وفاداری آن‌ها را کاهش داده و پیام را اسپم جلوه می‌دهد. برای موفقیت در بازاریابی پیامکی و ایمیلی، زمان مناسب ارسال، نوع پیام و گروه مخاطب را با دقت تعیین کرده و پیام‌ها را هدفمند تنظیم کنید.      

آیلار رزاقی

مشاور و مدرس UX Writing

  بازاریابی پیامکی و ایمیلی زمانی تاثیرگذار است که پیام‌ با قلابی جذاب شروع شود، کوتاه و خلاقانه باشد و با شفافیت، پیشنهاد خود را به روشنی منتقل کند. این پیام‌ها باید محترمانه نوشته شوند تا حریم خصوصی مخاطب حفظ شود و در نهایت، فراخوان عمل مشخصی داشته باشند تا مخاطب بداند که در مرحله بعد، چه کاری باید انجام دهد.      

رضا جمیلی

مدیر توسعه کسب‌وکار راه‌کار 

  پیامک، هایکوی کسب‌وکارهاست؛ بی‌تغزل اما! در عجبم و نمی‌دانم چرا در یک هایکوی کسب‌وکاری کسی مرا باید با نام خودش صدا بزند! از مکافات ایمیل کسب‌وکارهای ایرانی که دیگر نگویم… واژگان و ساختار گفت‌وگو با مشتری در کسب‌وکارها باید سبک‌وسیاق منحصربه‌فرد برند را داشته باشد و تحت تاثیر زبان شبکه‌های اجتماعی نباشد.  

تقویم رویدادها

جوایز مسابقه

بهترین پیامک سال

بهترین ایمیل سال

سوالات متداول

اگر برای چند کسب‌وکار پیامک یا ایمیل نوشته‌اید، می‌توانید همه آثار مدنظرتان را به صورت جداگانه ارسال و در مسابقه شرکت کنید.

برندگان دوره قبل

پلتفرم جامع ارسال پیامک، پیام صوتی و تلفن ابری مدیانا
مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .