تبدیل بازدیدکننده به مشتری تنها با تبلیغات هدفمند امکانپذیر است. با ابزار لینکترکر مدیانا، میتوانید با ارسال لینک به ازای هر مشتری در متن پیامک، تعداد افرادی که روی لینک پیامک ارسالی شما کلیک کردهاند را شناسایی کنید. این ابزار کمک میکند تا اقدامات بعدی و کمپینهای پیامکی خود را با هدفمندی بیشتری اجرا کنید.
آیا می دانستید 20 درصد از خانمهای بالای 20 سال، به کلمهی تخفیف در متن پیامک واکنش نشان میدهند؟
یکی از بهترین روشهایی که برای بررسی و صحتسنجی ورودی پیامک استفاده میشود، ترک کردن لینک داخل پیامک است. لینک ترکر کمک میکند بفهمیم کدام گروه از مشتریان کسبوکارمان روی لینک داخل متن پیامک کلیک کردهاند. در اختیار داشتن این اطلاعات، کمک بزرگی به مدیران و دیجیتالمارکترها میکند. چرا که به خوبی متوجه میشوند تبلیغات پیامکی آنها چه نتیجهای داشته، چه مواردی را باید اصلاح یا تکرار کنند و برای چه افرادی بیشتر تبلیغ کنند. در واقع میتوانند نقشه بازاریابی پیامکی خود را براساس آن ترسیم کنند.
ردیابی لینک
Link Tracker به معنای ردیابی لینک است؛ این امکان تنها توسط سامانه پیامکی مدیانا ارائه میشود. با استفاده از لینکترکر میتوانید تعداد کلیک روی لینک موجود در پیامک ارسالی را بررسی و رفتار مخاطبان را تحلیل کنید. تحلیل رفتار مشتریان امکان دستهبندی مشتریان و اجرای کمپین های مارکتینگی را فراهم میکند. با استفاده از شمارنده کلیک می توانید در کمپینهای پیامکی بعدی خود، تبلیغاتتان را تنها برای افرادی که روی لینک پیامک اول کلیک کردهاند ارسال کنید؛ این کار موجب کاهش هزینه و افزایش اثربخشی تبلیغات میشود.
برای مثال:
فرض کنید یک فروشگاه لوازم تحریر دارید و برای ماه مهر کمپین پیامکی اجرا کرده اید؛ طبق گزارش کمپین، 30 درصد از کاربرها روی لینک کرده اند اما 70 درصد کلیک نکردهاند.
راهکار:
در کمپین دوم خود حتماً به آن 30 درصد پیامک بزنید، اما با تغییر نوع محتوا، درصد تخفیف و… پیامتان را مجدد برای 70 درصدی که کلیک نکرده بودند ارسال کنید و بررسی کنید چه رفتاری نشان می دهند؟
Link Tracker به معنای ردیابی لینک است؛ این امکان تنها توسط سامانه پیامکی مدیانا ارائه میشود. با استفاده از لینکترکر میتوانید تعداد کلیک روی لینک موجود در پیامک ارسالی را بررسی و رفتار مخاطبان را تحلیل کنید. تحلیل رفتار مشتریان امکان دستهبندی مشتریان و اجرای کمپین های مارکتینگی را فراهم میکند. با استفاده از شمارنده کلیک می توانید در کمپینهای پیامکی بعدی خود، تبلیغاتتان را تنها برای افرادی که روی لینک پیامک اول کلیک کردهاند ارسال کنید؛ این کار موجب کاهش هزینه و افزایش اثربخشی تبلیغات میشود.
برای مثال:
فرض کنید یک فروشگاه لوازم تحریر دارید و برای ماه مهر کمپین پیامکی اجرا کرده اید؛ طبق گزارش کمپین، 30 درصد از کاربرها روی لینک کرده اند اما 70 درصد کلیک نکردهاند.
راهکار:
در کمپین دوم خود حتماً به آن 30 درصد پیامک بزنید، اما با تغییر نوع محتوا، درصد تخفیف و … پیامتان را مجدد برای 70 درصدی که کلیک نکرده بودند ارسال کنید و بررسی کنید چه رفتاری نشان می دهند؟
یکی از مهمترین دلایل استفاده از پنل پیامکی کنار سایر روشهای تبلیغاتی این است که به راحتی و بدون نیاز به اینترنت به تمامی کاربران ارسال میشود و نیازی به تلفن هوشمند ندارد. علاوه بر آن، نرخ دیده شدن و باز شدن پیامک نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی بسیار بالاتر است. همین حالا تبلیغات پیامکی خود را با چند کلیک آغاز کنید و از امکان لینک ترکر بهرهمند شوید.
تعرفه پنل پیامکی + لینک ترکر
%30 تخفیف
%30 تخفیف
%30 تخفیف
با کمک تیم اختصاصی مشاوران مدیانا، بهترین نتیجه را از بازاریابی پیامکی بگیرید.
کافیست اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.
با کمک مشاوران مدیانا، بهترین نتیجه را از بازاریابی پیامکی بگیرید. کافیست اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.