
تفاوت بازاریابی و فروش؛ بررسی مهمترین تفاوتها
صاحبان کسبوکار گاهی اوقات از کلمات بازاریابی و فروش به جای یکدیگر استفاده میکنند، در حالی که هر کدام نقشی

صاحبان کسبوکار گاهی اوقات از کلمات بازاریابی و فروش به جای یکدیگر استفاده میکنند، در حالی که هر کدام نقشی

بازاریابی برای هر نوع کسبوکاری ضروری است و صنعت طلا و جواهرات نیز از این قاعده مستثنی نیست. با افزایش

چه تازهکار باشید چه باتجربه، معرفی محصول به مشتریان کلید موفقیت هر کسبوکاری است. هر چقدر بیشتر بتوانید محصول خود

کد اعتبارسنجی و رمز یکبارمصرف امروزه جای خود را در میان کسبوکارهای اینترنتی و پلتفرمهای میزبان حساب و اکانتها باز

دایورت تماسهای دریافتی از یک سیمکارت به سیمکارتی دیگر روش شناختهشدهای است که عموم مردم با آن آشنا هستند و

واتساپ همچنان یکی از پرکاربردترین پیامرسانها در ایران است که به دلیل فضای ساده و راحتی استفاده از آن و

کافهها از عناصر جذاب در محیط اجتماعی ما هستند که مخاطبان خاص خود را دارند. در سالهای اخیر راهاندازی کافه

کسبوکارها از تبلیغات برای اهداف مختلفی استفاده میکنند. از آنجا که این کسبوکارها با هم تفاوت دارند و اولویتهایشان در

چه به تازگی یک آموزشگاه زبان را راهاندازی کرده باشید، چه بخواهید پذیرش در مدرسه زبان خود را افزایش دهید،
مدیانا
مدیانا نسل جدید ابزارها و راهکارهای ارتباطی کسبوکارها با مشتریان است. پلتفرم جامع و یکپارچه از ابزارهای ارتباط مستقیم با مشتریان برای کسبوکارهای کوچک و متوسط جهت جذب، تبدیل و نگهداشت مشتریان در هر کانال، با پشتیبانی هوش مصنوعی که دستیار کسبوکار شما است.
مدیانا
تمامی حقوق محفوظ است.