
خطاهای رایج در بازاریابی مستقیم در گفتوگو با محمدحسین صیادینژاد
محمدحسین صیادینژاد، مدیر مارکتینگ جیبیت، در گفتوگویی با مدیانا درباره اهمیت تحلیل داده کاربر و شناخت خطاهای رایج در بازاریابی

محمدحسین صیادینژاد، مدیر مارکتینگ جیبیت، در گفتوگویی با مدیانا درباره اهمیت تحلیل داده کاربر و شناخت خطاهای رایج در بازاریابی

پیشبینی میشود بازاریابی مستقیم در سال ۲۰۲۵ با شخصیسازی بیشتر، استفاده از پنل پیامکی و تحلیل دادههای مشتری متحول شود.

در بازاریابی دیجیتال، ابزارهای مختلفی برای ایجاد تعامل و جذب مخاطب استفاده میشوند که یکی از مهمترین آنها لینکهای پیامکی

خبرنامههای پیامکی به شما امکان میدهد پیامهای خود را مستقیم و بدون تأخیر به مخاطبان هدف ارسال کنید. اگر شما

بازاریابی پیامکی به یکی از بهترین ابزارها برای ارتباط مستقیم با مشتریان تبدیل شده است. این روش ساده و شخصی

اگر کسبوکار کوچکی دارید و تا حالا از پیامک برای تبلیغات استفاده نکردهاید، حالا وقت مناسبی است. چرا؟ زیرا پیامک

ارسال پیامک به کارکنان از روشهای ارتباطی مؤثر در کسبوکارهای امروز است. شرکتها میتوانند اعلانهای مهم خود را از طریق

ارتباط با مخاطبان از طریق کانالهای مختلف، یکی از کلیدهای موفقیت است. در حالی که هر کانال ارتباطی مزایای خاص

ارتباط سریع و مستقیم با مشتریان یکی از کلیدهای موفقیت در بازاریابی است. پیامک بهعنوان ابزاری ساده اما قدرتمند، توانسته
مدیانا
مدیانا نسل جدید ابزارها و راهکارهای ارتباطی کسبوکارها با مشتریان است. پلتفرم جامع و یکپارچه از ابزارهای ارتباط مستقیم با مشتریان برای کسبوکارهای کوچک و متوسط جهت جذب، تبدیل و نگهداشت مشتریان در هر کانال، با پشتیبانی هوش مصنوعی که دستیار کسبوکار شما است.
مدیانا
تمامی حقوق محفوظ است.