
استراتژیهای بازاریابی پیامکی برای مشتریان VIP
مشتریان ویژه یا VIP ارزش زیادی برای هر کسبوکار دارند و حفظ آنها یکی از اولویتهای اصلی بازاریابی است. استفاده

مشتریان ویژه یا VIP ارزش زیادی برای هر کسبوکار دارند و حفظ آنها یکی از اولویتهای اصلی بازاریابی است. استفاده

در دنیای پرسرعت دیجیتال، جلب توجه کاربران دیگر بهسادگی گذشته نیست. برندها باید بتوانند در لحظهای مناسب، پیامی دقیق و

ایمیل مارکتینگ در سال ۲۰۲۵ دیگر فقط ارسال یک پیام تبلیغاتی نیست؛ بلکه به بستری هوشمند، شخصیسازیشده و دادهمحور تبدیل

شبکههای اجتماعی تحولی عظیم در دنیای بازاریابی مستقیم ایجاد کردهاند. این پلتفرمها به کسبوکارها این امکان را میدهند که به

بازاریابی مستقیم یعنی کسبوکارها بتوانند بدون واسطه با مشتریان خود صحبت کنند. این روش کمک میکند تا پیامهای تبلیغاتی خیلی

در این مقاله، با بررسی استراتژیهای بازاریابی پیامکی برای کسبوکارهای کوچک میپردازیم، نشان میدهیم چگونه با این ابزار ساده میتوانید

مدتی است که کاربران شبکههای اجتماعی توجه خاصی به جشن عشق ایرانی نشان میدهند. این روز، با عنوان اسپندارمذگان (
راضیه تاجری، مدیر سابق دیجیتال مارکتینگ اسنپ تریپ و لیدر تیم پرفورمنس مارکتینگ Global Work & Travel ، در گفتگویی با

چرا برخی از تبلیغات بلافاصله شما را جذب میکنند و برخی دیگر بهسرعت فراموش میشوند؟ دلیل این تفاوت را میتوانید
مدیانا
مدیانا نسل جدید ابزارها و راهکارهای ارتباطی کسبوکارها با مشتریان است. پلتفرم جامع و یکپارچه از ابزارهای ارتباط مستقیم با مشتریان برای کسبوکارهای کوچک و متوسط جهت جذب، تبدیل و نگهداشت مشتریان در هر کانال، با پشتیبانی هوش مصنوعی که دستیار کسبوکار شما است.
مدیانا
تمامی حقوق محفوظ است.