اگر تلفن همراه دارید احتمالا روزانه پیامک های مختلفی را از دوستان یا برند های مختلف خود دریافت می کنید. احتمالا توجه کرده باشید که این پیامها در قالب چند سرشماره تکراری ولی مختلف برای شما ارسال میشود. یکی از این سرشمارهها با خط اپراتور ۱۰۰۰ برای افراد ارسال میشود. اگر کسب و کاری دارید قطعا لازم است بیشتر درباره بازاریابی پیامکی و انواع خطوط آن بدانید. در این مقاله میخواهیم در مورد اپراتور ۱۰۰۰ با شما صحبت کنیم و هر آنچه را که در مورد آن لازم است بدانید بگوییم.
پنل اساماس چیست؟
بازاریابی پیامکی یکی از روشهایی است که کسب و کارها برای حوزه تبلیغات خود در نظر میگیرند. از آنجایی که نرخ باز کردن پیامهای تبلیغاتی چیزی حدود ۸۰% است این روش در بین تمام بیزینسها از محبوبیت بالایی برخوردار است. فرض کنید که در نظر دارید که پیامهایی از قبیل:
- خوشآمدگویی
- اطلاعرسانی از تخفیفات
- موجود شدن یک محصول جدید
- تبریک یک مناسبت و…
را به مشتریانتان برسانید. منطقیترین راه برای این روش ارسال پیامک به مشتریانتان است. از طرفی ارسال گروهی پیامک در تلفن همراه با شماره اختصاصی خودتان دارای محدودیتهایی است. پنل پیامکی شرایطی را فراهم میکنند که به وسیله اعلام لیست مخاطبانتان از طریق اینترنت و با استفاده از یک سرشماره خاص به صورت گروهی یک پیام را برای مخاطبانتان ارسال کنید.
چرا بازاریابی پیامکی؟
تقریبا ۶۰ درصد از بازاریابان از بازاریابی پیامکی استفاده میکنند، بازاریابی پیامکی بسیار مقرونبهصرفه است.
بازاریابهایی که بازاریابی پیامکی استفاده میکنند، سرعت و توجه فوری مشتری را که از این طریق به دست میآورند دوست دارند.
با نیاز به انتخاب، اعتماد ایجاد کنید: ویژگی این روش این است قبل از ارسال پیامک برای مشتریان از آنها پرسیده میشود که آیا تمایلی برای دریافت پیامک از سوی شما را دارند یا خیر؟ این ویژگی باعث ایجاد اعتماد از سوی مشتری خواهد شد.
انعطاف پذیری بیشتر برای کسب و کار و مشتریان شما: ویژگی دیگر این روش امکان انتخاب متنی است که میخواهید پیام آن را به مشتری برسانید. خواه یک پیام خوشآمدگویی باشد یا یک لینک وبسایت برای جذب مشتری.
تعامل فوری با مشتری: تقریبا هر فرد در روز دهها بار تلفن همراه خود را چک میکند. این باعث میشود که مششتری در سریعترین زمان ممکن پیام مورد نظر شما را دریافت کند.
مقیاسپذیر و مقرونبهصرفه است: تبلیغات به طور کلی عملی گران قیمت است. این باعث میشود که کسب و کارها کمتر روی آن تمرکز کنند. اما بازاریابی پیامکی یکی از روشهای تبلیغات است که علاوه بر ارزان بودن، میتوانید مقدار بودجه خود را برای انجام تبلیغات تنظیم کنید.
تقسیمبندی قدرتمند: با انتخاب بازاریابی پیامکی به عنوان روش خود برای تبلیغات از تمایل مشتری برای آگاهی در مورد محصولات خود مطمئن خواهید بود. پیامهای پیامکی میتوانند مشتریان شما را به صفحات و پیشنهادات شخصیشده بر اساس اینکه چه کسی هستند و چگونه در گذشته با برند شما تعامل داشتهاند هدایت کند.

چرا باید اپراتور ۱۰۰۰ را برای پنل پیامکی خود انتخاب کنید؟
حال که با دلیل و چرایی انتخاب روش بازاریابی پیامکی آشنا شدیم، نوبت به این خواهد رسید که از کدام سرشماره برای پنل پیامکی خود استفاده کنیم؟
هر کدام از این سرشمارهها توسط شرکتی برای ارائه خدمات پشتیبانی میشود شرکت رهیاب رایانه گستر پشتیبانی سرشماره اپراتور ۱۰۰۰ را برعهده دارد.
این شرکت در سال ۱۳۷۴ به ثبت رسیده است. در سال ۱۳۸۴ برنده مزایده شرکت همراه اول شد و از آن زمان تا کنون ارائه خدمات با سرشماره ۱۰۰۰ را در فعالیتهای خود گنجانده است.
خرید خط اختصاصی پیامک از اپراتور ۱۰۰۰ رهیاب رایانه گستر یکی از مهمترین اقدامات برای حرفهایسازی ارتباطات پیامکی در کسبوکارهای حملونقل است. این خطوط اختصاصی امکان ارسال پیامک با شناسه برند شما را فراهم میکنند، بهطوریکه مشتریان هنگام دریافت پیامک، نام شرکت شما را مشاهده میکنند و نه یک شماره ناشناس. این ویژگی نهتنها اعتماد مخاطب را افزایش میدهد، بلکه احتمال خوانده شدن و تعامل با پیامک را نیز بالا میبرد. همچنین با خرید خط اختصاصی، میتوان پیامکهای دوطرفه دریافت کرد و از طریق پاسخهای مشتریان، فرآیند نظرسنجی، پشتیبانی یا تأیید سفارش را بهصورت هوشمند مدیریت کرد.
نحوه انتخاب شماره بعد از سرشاخه ۱۰۰۰
حالا که با سرشماره ۱۰۰۰ آشنا شدیم باید بدانیم آیا انتخاب و تعداد شمارههای بعد از ۱۰۰۰ دارای محدودیتی هست یا خیر؟ باید بدانید شما میتوانید بعد از انتخاب اپراتور ۱۰۰۰ هر شمارهای را از ۶ تا ۱۴ انتخاب کنید و بعد از درخواست فعالسازی بدهید.
مزایا و معایب انتخاب اپراتور ۱۰۰۰ برای پنل پیامکی خود
- اپراتور ۱۰۰۰ از قدیمیترین شرکتهای ارائه دهنده سرویسهای پیامکی است
- قیمت این ارپراتور بسیار منعطف است و دارای بستههای متنوعی است که بنا به بودجهای که دارید قابل تنظیم است
- امکان انتخاب شماره منتخب بعد از سرشاخه ۱۰۰۰
- امکان گزارشگیری وضعیت پیامکهای ارسال شده
- سرعت بالای ارسال پیامکها
- راحتی درخواست این سرشاخه
سرشماره ۱۰۰۰ را از کجا تهیه کنیم؟
شما برای اینکه بتوانید امکان ارسال پیامک انبوه را داشته باشید باید دارای یک پنل اساماسی باشید که میتوانید این پنل را از سامانههای پیامکی دریافت کنید. بعد از خرید پنل پیامکی از سامانه پیامکی امکان انتخاب اپراتور را خواهید داشت.
در نظر داشته باشید مدیانا تنها سامانه پیامکی است که از تمامی اپراتورها (رهیاب رایانه گستر: اپراتور۱۰۰۰، آتیه داده پرداز: اپراتور ۲۰۰۰، رهیاب پیام گستران: پیش شماره پیامکی ۵۰۰۰۱ و ۵۰۰۰۹ و راهکار سرزمین هوشمند: پیش شماره پیامکی ۵۰۰۰۲ و ۵۰۰۰۵) استفاده میکند و به شما خدمات ارائه میدهد.
مهمترین مزیت مولتی اپراتور بودن مدیانا این است که در صورت بروز هر گونه اختلال در اپراتورها امکان شیفت کردن و تغییر روی سایر اپراتورها رو در کسری از ثانیه فراهم میکند. در حالی که بسیاری از سامانههای پیامکی تنها با یکی از اپراتورها همکاری میکنند که در صورت اختلال امکان سرویسدهی ندارند.
سخن پایانی
در این مقاله با پنل پیامکی آشنا شدیم، از لزوم استفاده از تبیلغات پیامکی سخن گفتیم. با اپراتور ۱۰۰۰ آشنا شدیم و نحوه دریافت و تهیه آن را مورد بررسی قرار دادیم. مدیانا به عنوان یک سامانه پیامکی یکی از بهترین انتخابها برای شما میباشد چرا که مولتی اپراتور است. سامانههایی که تک اپراتور هستند ترافیک و حجم ارسال را روی یک اپراتور تنظیم میکنند و از این طریق سود بیشتری را دریافت خواهند کرد. ما در سامانه مدیانا از دریافت سود بیشتر چشمپوشی کردیم و رضایت مشتریان را در اولیت قرار دادیم.