در دنیای دیجیتال امروز، ارتباط مؤثر با مشتریان یکی از مهمترین عوامل موفقیت هر کسبوکار آنلاین است. اگر صاحب یک سایت وردپرسی هستید و به دنبال راهی برای ارسال پیامکهای اطلاعرسانی، تبلیغاتی یا شخصیسازیشده به کاربران خود هستید، اولین قدم جمعآوری شماره موبایل آنهاست. در این مقاله از مدیانا، روشهای مختلف خروجی گرفتن شماره موبایل کاربران وردپرس را بررسی میکنیم و راهکارهایی برای ارسال پیامک به لیست مخاطبان ارائه میدهیم.
اگر به دنبال روشی برای دریافت شماره تمامی کاربران سایت خود هستید تا به آن ها پیامک ارسال کنید با ما در این مقاله همراه باشید. در ادامه چند روش مختلف برای خروجی گرفتن شماره موبایل کاربران وردپرس به شما همراهان همیشگی مدیانا ارائه می دهیم.
خروجی شماره موبایل کاربران سایت با افزونه Export User Data
ساده ترین روش برای خروجی گرفتن شماره موبایل کاربران، استفاده از افزونه Export User Data است که از مخزن وردپرس پیشخوان سایت (افزودن افزونه) قابل دانلود و نصب میباشد. افزونه Export User Data با فیلترهای مختلفی که دارد این امکان را فراهم می کند تا اطلاعات همه یا بخشی از مشتریان به صورت اکسل یا csv خروجی گرفته شود.
برای خروجی گرفتن از شماره موبایل در افزونه دیجیتس از فیلد digits_phone و برای شماره موبایل صورتحساب ها از billing_phone استفاده نمایید. هرچند که به طور کلی نیازی به آشنایی با این اطلاعات فنی نیست وشما می توانید کل اطلاعات کاربر را خروجی بگیرید. در ادامه دو ستون شماره موبایل و نام کاربران در اختیار شما قرار می گیرد. بعد از اتمام خروجی شما می توانید با ارسال از طریق اکسل پیام کسب و کار خود را ارسال کنید یا شماره های کاربران در دفترچه تلفن پنل خود ذخیره کنید. با توجه به امکان گرفتن خروجی با نام و نام خانوادگی کاربران، شما می توانید از طریق ارسال پیامک کلمات کلیدی با مشتریان ارتباط برقرار کنید و پیامکهای شخصی سازی شده ارسال کنید. در این افزونه شما می توانید به تفکیک وضعیت سفارشات برای مثال افرادی که سفارش خود را تحویل گرفته اند، سفارشات لغو یا تکمیل شده و موار دیگر، دستهبندی و خروجی داشته باشید.
ارسال پیامک به تمامی مشتریان سایت
پس از جمع آوری شماره موبایل مشتری اگر می خواهید که به تمامی لیست خود پیامک ارسال کنید باید از خطوطی استفاده کنید که پیامک را به دست تمامی آن ها برسانند چراکه برخی از مشتریان خطوط خود را در لیست سیاه مخابرات قرار داده اند و پیامک های ارسالی از خطوط تبلیغاتی به دست مشتریان بلک لیست نخواهد رسید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که حتما از خطوط خدماتی برای ارسال پیامک استفاده کنید. پنل اس ام اس مدیانا ابزاری حرفهای برای ارسال پیامکهای تبلیغاتی، اطلاعرسانی و شخصیسازیشده به مشتریان سایت است. با استفاده از این پنل، میتوانید شمارههای خروجی گرفتهشده را بهراحتی وارد کرده و کمپینهای پیامکی خود را با سرعت و دقت بالا اجرا کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی به کاربران سایت وردپرسی، یکی از مؤثرترین روشها برای اطلاعرسانی درباره تخفیفها، جشنوارهها یا خدمات جدید است. با استفاده از شمارههای خروجی گرفتهشده، میتوانید پیامهایی هدفمند و جذاب برای افزایش تعامل و فروش ارسال کنید. پنل پیامکی با خط خدماتی این امکان را فراهم میکند که پیامکهای شما حتی به مخاطبانی که دریافت پیامهای تبلیغاتی را مسدود کردهاند نیز ارسال شود. این قابلیت برای ارسال پیامک به لیست کامل کاربران سایت، بهویژه در کمپینهای اطلاعرسانی یا مناسبتی، بسیار حیاتی است.
جمعبندی
جمعآوری شماره موبایل کاربران سایت وردپرسی و ارسال پیامک به آنها، یکی از مؤثرترین روشها برای حفظ ارتباط، اطلاعرسانی و افزایش فروش است. با استفاده از افزونههایی مانند Export User Data، میتوانید بهراحتی اطلاعات کاربران را دستهبندی و خروجی بگیرید. همچنین با بهرهگیری از خطوط خدماتی، پیامکهای شما حتی به مخاطبان بلکلیست نیز ارسال خواهد شد.
در این مقاله به نحوه جمع آوری شماره تمامی مشتریان پرداختیم و انواع روش های ارسال پیامک برای این مدل ارسال را به شما عنوان کردیم. اگر هنوز پنل پیامکی خود را خریداری نکردید می توانید به سادگی، پنل پیامکی رایگان مدیانا را دریافت کنید.
در صورتی که برای گرفتن خروجی از سایت وردپرسی خود دچار مشکل شدید می توانید با پشتیبانی مدیانا از طریق تیکت و تماس تلفنی در هر ساعت از شبانه روز در ار تباط باشید. بهترین سامانه ارسال پیامک باید امکاناتی مانند ارسال به شمارههای بلکلیست، زمانبندی هوشمند، گزارشگیری دقیق و اتصال به افزونههای وردپرسی را داشته باشد. مدیانا با ارائه چنین زیرساختهایی، انتخابی مطمئن برای کسبوکارهایی است که به دنبال ارتباط مؤثر با کاربران سایت خود هستند.
برای اجرای این فرآیند به یک پنل پیامکی قدرتمند نیاز دارید. مدیانا با ارائه پنل پیامکی رایگان، خط خدماتی، ارسال از طریق اکسل، و پشتیبانی ۲۴ ساعته، بستری کامل برای مدیریت ارتباطات پیامکی کسبوکار شما فراهم کرده است. اگر در هر مرحله نیاز به راهنمایی داشتید، کارشناسان مدیانا آماده پاسخگویی به شما هستند.
نظرات کاربران
اوسی
با سلام
من یک مشکل داشتم اگر ممکنه و یا بلدین همراهی کنید
مشکل من وقتی مشتری ثبت نام میکنه چه در صورتحساب مشتری چه پیشخوان خودم + ۹۸ اول شماره میاد میخوام نشون داده نشه
بشه ۰۹۱۲ یا ۹۱۲