نحوه استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل

چکیده

با توجه به گسترش روز افزون اینترنت، اطلاع از حجم باقی مانده اینترنت، برای تمامی افراد لازم و ضروری است. بسیاری از بسته های اینترنتی دارای محدودیت زمانی و حجمی هستند و لازم است افراد از کم و کیف آن اطلاع پیدا کنند. استعلام باقی مانده حجم اینترنت در هر اپراتور روش متفاوتی دارد، در این مقاله منحصرا به روش استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل می پردازیم. با ما در این مقاله همراه باشید.

چگونه از باقیمانده حجم اینترنت ایرانسل مطلع شویم؟

اگر یکی از کاربران اپراتور ایرانسل هستید به طور حتم با این پیامک مواجه شده اید:

بسته اینترنت شما رو به تمام است

اپراتور ایرانسل اتمام بسته‌های اینترنتی را به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری خود، از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی می کند، اما باقی مانده حجم اینترنت را در اختیار کاربران قرار نمی دهد. پنل اس‌ام‌اس یکی از ابزارهای کاربردی برای اطلاع‌رسانی سریع و هدفمند به کاربران است. اپراتورهایی مانند ایرانسل از این پنل‌ها برای ارسال پیام‌های سیستمی مانند هشدار اتمام بسته اینترنت استفاده می‌کنند. همچنین کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از پنل اس‌ام‌اس، پیام‌های خدماتی یا تبلیغاتی را به صورت انبوه برای مشتریان خود ارسال کنند. برای اطلاع از حجم باقي مانده اينترنت خود باید یکی از روش های زیر را اجرا کنید:

کد USSD

یکی از ساده ترین روش ها برای استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل، شماره گیری #۴*۱*۵۵۵* است. پس از شماره گیری صفحه ای را  با عنوان جزئیات بسته با دو گزینه ی ١.اینترنت ٢. مکالمه و پیامک مشاهده می کنید. عدد ۱ یعنی گزینه اینترنت را انتخاب كنيد و روی گزینه ارسال کلیک کنید. جواب به صورت پیامی به روی تلفن همراه شما نمایش داده می شود و حجم مصرفی و تاریخ اعتبار را نشان مي دهد.

کاربرانی که از بسته پیشنهادی یا هدیه استفاده می کنند، برای مشاهده حجم اینترنت باقی مانده خود می توانند از کد دستوری #۴۴۴۴*۱۴۱*  استفاده کنند.

انواع کد های دستوری برای استعلام حجم اینترنت:

کد دستوری #۴*۱*۵۵۵* – مشترکین دائمی و اعتباری

کد دستوری #۱۰*۱۴۱* –  مشترکین اعتباری

اپلیکیشن ایرانسل من

دومین روش برای استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل، استفاده از اپلیکیشن خود اپراتور، یعنی ایرانسل من است.

این اپلیکشن را به راحتی می توانید از سایت رسمی ایرانسل دانلود و روی تلفن خود (اندروید و  ios) نصب کنید.

پس از ثبت نام با گزینه اطلاع از باقی مانده اینترنت ایرانسل می توانید حجم بسته خود را مشاهده کنید.

اگر چند بسته را به صورت همزمان برای سيم کارت خود خریداری کرده اید، می‌توانید مجموع آن ها را بر حسب درصد مشاهده کنید. برای مشاهده هر کدوم به صورت جداگانه کافی است به روی هر کدام از بسته ها کلیک کنید.

سایت ایرانسل من

به جای استفاده از خود اپلیکیشن، شما می‌توانید از نسخه وب ایرانسل من برای استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل خود استفاده کنید. برای این کار کافی است تا مراحل زیر را طی کنید:

وارد سایت اپراتور ایرانسل شوید و نسخه وب اپ را در تلفن همراه خود فعال کنید.

با زدن به روی دکمه ورود، کد پیش فرض ۴ رقمی برای شما ارسال می شود تا به عنوان پسورد وارد کنید. در صورتی که به تلفن همراه خود دسترسی ندارید، با استفاده از رمز عبور وارد شوید.

ایرانسل من

پس از ورود می توانید گزارش کامل بسته اینترنت خریداری شده خود را به همراه میزان حجم مصرفی و همچنین باقیمانده حجم اینترنت خود را مشاهده کنید.

تلفن گویا برای استعلام باقیمانده بسته اینترنت ایرانسل

در صورتی كه به هر دلیل نمی توانید از یکی از روش های فوق استفاده کنید،  می‌توانید از طریق تلفن گویا، اقدام به استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل خود کنید. برای این کار کافی است تا شماره ۷۰۰ را شماره گیری نمایید.

از تلفن گویا علاوه بر استعلام باقی مانده اینترنت ایرانسل مي توانيد برای خرید شارژ، ثبت نام مودم، دریافت پیکر بندی گوشی و.. استفاده کنید.

یکی از نکات مثبت استعلام باقیمانده بسته اینترنت با تلفن گویا این است که نیازی به اتصال به اینترنت و یا کافی بودن میزان شارژ شما ندارد.
ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه یکی از روش‌های مؤثر برای جذب مخاطب در حوزه دیجیتال مارکتینگ است. بسیاری از شرکت‌ها از این روش برای معرفی بسته‌های اینترنتی جدید، تخفیف‌های ویژه یا اطلاع‌رسانی درباره خدمات خود استفاده می‌کنند. این نوع پیامک‌ها معمولاً از طریق پنل‌های پیامکی ارسال می‌شوند و نرخ دیده‌شدن بالایی دارند.

سخن آخر

در وبلاگ مدیانا به انواع روش های استعلام باقی مانده اینترنت ایرانسل پرداختیم؛ کد دستوری USSD، تلفن گویا،سایت و اپلیکیشن ایرانسل من از انواع روش های موجود برای اطلاع از حجم باقی مانده ی اینترنت در اپراتور ايرانسل است. مدیانا ابزار جامعی برای کسب و کارها است که نیاز آن ها برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید فراهم می کند.
در میان سامانه‌های ارسال پیامک، آن‌هایی که امکاناتی مانند گزارش‌گیری دقیق، زمان‌بندی ارسال، شخصی‌سازی محتوا و اتصال به وب‌سرویس دارند، محبوبیت بیشتری دارند. بهترین سامانه ارسال پیامک باید بتواند نیازهای ارتباطی کاربران را در حوزه اطلاع‌رسانی، خدمات مشتری و تبلیغات پوشش دهد. برای کسب و  دریافت اطلاعات بیشتر  لطفاً وارد صفحه پنل اس ام اس  شوید. برای مشاهده  سایر ابزارها هم می‌توانید به صفحه اصلی مدیانا نگاهی بیندازید.
برایمان بنويسيد که از کدام روش برای استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل همراه خود استفاده می‌کنید؟

 

نظرات کاربران

  1. فاطمه یوسفی

    سلام با ایرانسل من تلفن خودمون حتما باید وارد شیم با گوشی شخص دیگه نمیشه؟

    1. پریا مریخی

      سلام دوست عزیز اگر رمز خودتون رو بلدید یا امکان دریافت رمز دوم از تلفن همراه خودتون را دارید با وارد شدن به حساب کاربریتون از طریق تلفن همراه شخص دیگر امکان استعلام گرفتن یا انجام هر خدمات دیگه ای وجود دارد

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست عنوان‌ها

آخرین مطالب در این دسته

خدمات مدیانا