
گفتوگو با بهنام نیکدهقان در باب بازاریابی مستقیم و نحوه استفاده درست از آن در کسبوکار
بهنام نیکدهقان مدیر دیجیتال مارکتینگ برند اسنپ باکس در گفتوگویی با مدیانا از این میگوید که از لحاظ مارکتینگی، بیزینس

بهنام نیکدهقان مدیر دیجیتال مارکتینگ برند اسنپ باکس در گفتوگویی با مدیانا از این میگوید که از لحاظ مارکتینگی، بیزینس

در این مقاله، مزایای ارتباطات بازاریابی مستقیم از طریق نمایشگاهها و دلایل اهمیت این رویدادها را در استراتژی بازاریابی مستقیم

پیامک همچنان یکی از مؤثرترین و در دسترسترین ابزارهای بازاریابی مستقیم محسوب میشود. اما دیگر دوران ارسال پیامهای عمومی و

بازاریابی مستقیم یا Direct Marketing یکی از ثمربخشترین روشهای تبلیغات و جذب مشتریست. در این روش شما به طور مستقیم

امیر عبادی اصل مدیر ارشد توسعه هوشمند (Head of Growth Smart) در اسنپ مارکت، در گفتوگویی با مدیانا، در خصوص

برندها دیگر نمیتوانند تنها با تبلیغات عمومی و پیامهای یکسان برای همه مخاطبان، در ذهن مشتریان ماندگار شوند. بازاریابی مستقیم

نرخ کلیک در ایمیل یکی از معیارهای کلیدی موفقیت در بازاریابی ایمیلی است. اگر ایمیلهای شما واکنشگرا (تعاملی) نباشند، احتمال

انتخاب رویکرد مناسب در بازاریابی میتواند مسیر رشد یا رکود یک برند را رقم بزند. بازاریابی مستقیم و تبلیغات برندسازی،

هوش مصنوعی در نگارش ایمیل به شما کمک میکند که ایمیلهایی هوشمندتر و موثرتر ارسال کنید. این فناوری از طریق
مدیانا
مدیانا نسل جدید ابزارها و راهکارهای ارتباطی کسبوکارها با مشتریان است. پلتفرم جامع و یکپارچه از ابزارهای ارتباط مستقیم با مشتریان برای کسبوکارهای کوچک و متوسط جهت جذب، تبدیل و نگهداشت مشتریان در هر کانال، با پشتیبانی هوش مصنوعی که دستیار کسبوکار شما است.
مدیانا
تمامی حقوق محفوظ است.