برای کسب و کار خود نیاز به خطوط تلفن دارید؟
تلفن ابری، سرویس ویژه ای برای شما است که امکان برقراری
تماس های ورودی و خروجی را با خطوط ثابت، بدون نیاز به
محیط کار و یا حتی نیاز به اینترنت فراهم میکند.
تعرفه و امکانات بستههای مختلف تلفن ابری مدیانا را با هم مقایسه و مناسب ترین بسته را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.
سرویس تلفن ابری، شامل امکانات پیشرفته و کاربردی است که راهاندازی کسب و کار و مدیریت ارتباطات تلفنی شما را ساده تر می کند. با استفاده از این سرویس، کاهش قابل توجهی را در هزینههای اداری، تجهیزات و نیروی انسانی خود مشاهده کنید.
HI
هزینه تاسیس یک دفتر بسیار پر هزینه است؛ اما شما
با فعالسازی سامانه تماس ابری مدیانا میتوانید از
پرداخت بخش زیادی از این هزینهها بینیاز شوید.
با کمک مشاوران مدیانا، بهترین نتیجه را از بازاریابی پیامکی بگیرید.
کافیست اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.
با کمک مشاوران مدیانا، بهترین نتیجه را از بازاریابی پیامکی بگیرید. کافیست اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.
سرویس تلفن ثابت ابری مدیانا بر بستر میزبانی اختصاصی ارائه میشود. کاربران بدون نیاز به سختافزار سانترال تحت شبکه یا حتی نرمافزارهایی مانند استریسک می توانند به تمام امکانات مرکز تلفن به صورت ابری دسترسی پیدا کنند.
خط تلفن ثابت ابری بدون محدودیت جغرافیایی، با امکانات و کیفیت صدای بالاتر در دسترس شماست. این خطوط در مدیانا با پیششماره تمام شهرهای ایران و پوشش سراسری ارائه می شود و برای استفاده از آن نیازی به سخت افزار نیست.
در چند سال اخیر با توجه به افزایش ارتباطات به وسیله اینترنت و پیشرفت تکنولوژی ، بسیاری از روش های ارتباطی و به طور کلی سبک زندگی افراد تغییر کرده است. خدمات سنتی جای خود را به خدمات نوین و بر پایه اینترنت داده است؛ تلفن ثابت ابری نیز یکی از این سرویس های نوین و پرکاربرد است. این سرویس که جایگزینی برای خطوط تلفن ثابت است امکان مدیریت تماس های تلفنی را به سادگی و در هر ساعتی از شبانه روز بدون نیاز به حضور در دفتر فراهم می کند.
خطوط تلفن ثابت، همانطور که از نامشان مشخص است محدود به مکان ونیازمند محیط ثابت است. در مقابل خطوط ثابت، امروزه خطوط ابری قرار دارند. این خطوط با فراهم کردن بستر تماس بر سرویس ابری ( اینترنت) امکان برقراری ارتباط را در هر نقطه ای و به صورت نامحدود فراهم می کند. عدم نیاز به محیط کار فیزیکی، سخت افزارهای گران، از مهم ترین مزایای تلفن ابری در مقابل سرویس های آنالوگ، ویپ و… است که در ادامه به تفاوت های آن می پردازیم.
بزرگترین عاملی که بین هزینه ی سرویس ابری و تلفن ثابت اختلاف ایجاد می کند، عدم نیاز سرویس ابری به سخت افزار است. اگر قصد دارید به تازگی دفتر کار خود را راه اندازی کنید و با کمبود بودجه مواجه هستید، با سرویس تلفن ابری بدون نیاز به پرداخت هزینه سخت افزار یا تجهیزات می توانید خطوط خود را راه اندازی کنید.
عدم نیاز به سخت افزار یکی از راه های سرعت بخشیدن به سیستم پاسخگویی و راه اندازی آن است. برای راه اندازی این دسته از خطوط نیازی به کابل کشی و یا سخت افزار نیست؛ در نتیجه این دسته از خطوط به سرعت راه اندازی می شوند و در مقایسه با خطوط ثابت از هزینه پایین تری برخوردار هستند. توجه داشته باشید که جدا از خرید تجهیزات و سخت افزارها که یک بار اتفاق می افتد، خرابی، ارتقا و بروزرسانی و نگهداری از هزینه های جانبی خطوط ثابت است. برقراری تماس بر بستر ابری (اینترنت) تنها هزینه شارژ اینترنت را به همراه خواهد داشت و نیازی به پرداخت بر اساس دقیقه مانند تلفن ثابت را نخواهد داشت.
در صورتی که کارکنان شما دورکار باشند یا در ساعات خارج از کار می توانید بدون نیاز به حضور در دفتر کار با مشتریان خود از طریق تماس در ارتباط باشید. با تلفن ابری هیچ یک از تماس های کسب و کار شما بی پاسخ نخواهد ماند. می خواهید در کل کشور شعب متفاوت داشته باشید؟! برای داشتن شعب مختلف نیازی به اجاره دفتر نیست. با دریافت خطوط ثابت ابری و پیش شماره شهر مورد نظر می توانید دفترکاری مجازی داشته باشید.
یکی از مهم ترین نکات خطوط تلفن ابری، مادام العمر بودن خطوط است. با این سرویس در صورت جا به جایی خطوط شما تغییر نمی کند و مشتریان خود را با جابه جایی محیط کسب و کار خود از دست نخواهید داد. قابلیت پاسخگویی به تماس های بی شمار یکی از امکانات ویژه تماس ابری است. با این روش مشتریان پشت خطوط اشغال نخواهند ماند و می توان از پاسخگویی به تمامی تماس ها اطمینان حاصل کرد. پایداری، کیفیت صدای بالا و عدم قطعی از ویژگی های سرویس ابری در مقایسه با تلفن های ثابت است.
امروزه شرکت ها و برندهای بزرگی از سرویس ابری به جای خطوط ثابت استفاده می کنند. اما این سرویس چگونه کار می کند؟ تلفن ابری یک سرویس مرکز تلفن Cloud PBX و سیستم تلفن میزبان است. این سرویس از طریق یک شبکه IP مبتنی بر ابر و کاملا در بستر اینترنت در اختیار کاربران خود قرار می گیرد.
همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم مرکز تلفن ابری به روی یک دیتا سنتر، میزبانی می شود و خدمات و امکانات آن تحت بستر اینترنت در دسترس قرار می گیرد. در واقع می توان گفت که مرکز تلفن ابری همان تلفن ابری است و بدون توجه به موقعیت جغرافیای شما امکان برقراری مکالمه را بر بستر اینترنت فراهم می کند.
تلفن ثابت ابری یا همان تلفن اینترنتی یکی از روش های نوین ارتباطی است که امکان برقراری تماس را برای صاحبین کسب و کارها راحت تر و آن ها را از داشتن محیط کار بی نیاز می کند. در این قسمت از مقاله به سایر مزایای تلفن ثابت ابری می پردازیم.
کاهش نیروی انسانی
کاهش نیروی انسانی و دورکاری یکی از مهم ترین مزایای استفاده از تلفن ثابت ابری برای شما است که در کنار بی نیاز کردن شما به حضور در دفتر کار می تواند در کاهش نیاز به منشی یا نیروهای پاسخگو در شرکت موثر باشد.
مدیریت تماس و یکپارچگی
امکان مدیریت تماس ها و هدایت به بخش های مختلف در عین ارائه یک خط به مشتریان یک ویژگی عالی برای شرکت های بزرگ با بخش های مختلف است. قابلیت ضبط صدا، تلفن گویا و … ویژگی های مرکز تماس ابری است که ارتباط با مشتریان و مدیریت آن ها را راحت تر می کند.
به روز رسانی
انطباق با روش های نوین ارتباط و اتصال به اینترنت نشان دهنده ی قابلیت به روزرسانی این سرویس و انطباق آن با روش های جدید ارتباط است.
هزینه تاسیس یک دفتر بسیار پر هزینه است و شامل موارد بسیاری از جمله هزینه ملک، تجهیزات، منابع انسانی و … می باشد. با فعالسازی سامانه تماس ابری مدیانا، از پرداخت بخش اعظمی از این هزینهها بینیاز خواهید شد.
بله با استفاده از وب سرویس پیامکی و ماهیت این سرویس که برای اطاع رسانی به مشتریان است، شما قادر خواهید بود به تمامی کاربران خود حتی افرادی که شماره همراه خود را در لیست سیاه مخابرات قرار داده اند پیامک ارسال کنید
ارسال به لیست سیاه فقط در صورت خدماتی بودن خطوط امکان پذیر است و خطوط اختصاصی تبلیغاتی امکان ارسال به بلک لیست ندارند.
بله، هیچ محدودیتی برای خرید و استفاده همزمان از چند خط وجود ندارد.