پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

پنل اس ام اس برای کلینیک لیزر

پنل اس ام اس کلینیک لیزر

پنل اس ام اس که به عنوان یک روش بازاریابی موثر شناخته می‌شود، فرصت بسیار خوبی را در اختیار کلینیک‌ها و مراکز لیزر قرار می‌دهد تا بتوانند تبلیغات خود را مدیریت کرده و مشتریان زیادی جذب کنند. پنل اس ام اس برای کلینیک لیزر یک روش سریع، کاربردی و ارزان قیمت برای ارتباط با مشتریان هدف است. امروزه بسیاری از بانوان و حتی آقایان، برای انجام لیزر موهای زائد به مراکز خدماتی مراجعه می‌کنند.

اکثریت حوزه‌های مربوط به مسائل زیبایی مانند عمل بینی، کاشت مو و غیره به قدری با تقاضای بالا همراه هستند که باعث شده تا این حوزه به صنعتی بسیار پول ساز تبدیل شود. بنابراین، کلینیک‌های لیزر می‌توانند از این فرصت عالی برای جذب مشتریان و درآمدزایی بالا استفاده کنند؛ اما چرا پنل اس ام اس بهترین روش بازاریابی است؟ در این مطلب به این پرسش پاسخ می‌دهیم.

مزایای پنل اس ام اس برای کلینیک لیزر

این واقعیت که 98 درصد از پیامک‌ها خوانده می‌شوند، گویای ارزش این کانال بازاریابی برای کلینیک‌های لیزر است. میانگین نرخ کلیک روی پیامک‌ها 36 درصد و نرخ تبدیل پیامک‌ها حدود 45 درصد است. نرخ کلیک به معنای کلیک کردن روی لینک داخل پیامک است. نرخ تبدیل نیز به معنای تبدیل کاربر عادی به مشتری است. به علاوه، متوسط زمان پاسخ ‌دهی برای یک پیام متنی 90 ثانیه است. نرخ باز شدن بالا و تعامل قوی دو مزیت عمده پنل اس ام اس برای کلینیک‌ها است. این آمارهای نشان می دهد که استفاده از پنل SMS راهی موثر و کاربردی برای جذب مشتریان علاقه‌مند به خدمات لیزر است.

ارسال پیام از طریق پنل پیامکی می‌تواند مزایای دیگری به شرح زیر را ارائه دهد:

  • افزایش رزرو جلسات و درآمد کلینیک
  • افزایش آگاهی از برند و بهبود برندسازی
  • کاهش موارد کنسلی و تاخیر در مراجعه
  • برقراری ارتباطات شخصی و دو طرفه
  • عدم نیاز به اینترنت و دسترسی راحت
  • راحتی و سرعت بالا در خواندن پیامک
  • ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به مشتریان
  • دسترسی به مشتریان در هر زمان و هر مکان
  • هزینه کمتر نسبت روش‌های دیگر بازاریاب
  • امکان ارسال پیامک برای یادآوری، نوبت دهی و غیره
  • امکان ارسال پیامک براساس کد شهری، جنسبت و غیره

کاربردهای پنل اس ام اس برای کلینیک لیزر

تبلیغات کلینیک لیزر

کلینیک‌های لیزر از پنل پیامک تبلیغاتی به روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. یک مرکز لیزر که تازه راه اندازی شده است، معمولاً از پنل برای تبلیغات یا ارائه پیشنهاد هیجان انگیز به مشتری استفاده کند، در حالی که یک کلینیک معتبر اغلب به دنبال یادآوری جلسات لیزر، نوبت دهی و حفظ مشتریان فعلی است. با این حال، تبلیغات و جذب مشتریان را باید مهمترین استفاده از پنل اس ام اس در نظر گرفت. مشتریان اغلب با چند جلسه لیزر کارشان تمام می‌شود و کلینیک باید به جذب مشتریان بیشتر فکر کند.

یک نمونه پیامک تبلیغاتی برای کلینیک‌های لیزر به مانند زیر است:

«سلام مرجان عزیز،

کلینیک … 20 درصد لیزر فول بادی رو برای مدت یک ماه برای تو در نظر گرفته.

با رزرو جلسه لیزر از طریق لینک زیر می‌تونی از این تخفیف استفاده کنی.

شماره تماس…»

ناگفته نماند، برخی از کلینیک‌های لیزر به طور تخصصی روی لیزر موهای زائد فعالیت می‌کنند و برخی از کلینیک‌های لیزر خدماتی اضافی دیگری مانند درمان‌های پوستی و کاشت مو را نیز ارائه می‌دهند. از کاربردهای دیگر پنل اس ام اس برای کلینیک لیزر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

یادآوری جلسات

یادآورهای خودکار را پنل تنظیم کنید تا مطمئن شوید که مشتریان شما هرگز قرار ملاقاتی را از دست نمی‌دهند. یادآوری کردن جلسات چند مزیت بالقوه دارد، اول اینکه به مشتریان احترام و ارزش قائل می‌شوید و دوم اینکه به آنها یادآوری می‌شوید که جلسه مهمی دارند.

«سلام آزیتای عزیز،

شما برای روزی دوشنبه هفته جاری ساعت … با کلینیک … وقت ملاقات لیزر داری.

خوشحال میشم شما را ببینیم.

شماره تماس …»

دریافت بازخورد

بازخورد بخش مهمی از هر نوع روش بازاریابی است. با ارسال پیامک نظرسنجی از مشتریان خود بخواهید که نسبت به خدمات کلینیک نظرشان را بیان کنند. این کار به بهبود خدمات و شناسایی مشکلات و نقاط ضعف کمک می‌کند.

«سلام پریای عزیز،

با شرکت در نظرسنجی ما نسبت به خدمات لیزر کلینیک …، 20 درصد تخفیف برای جوانسازی پوست برای شما در نظر گرفتیم.

شماره تماس …»

نوبت دهی

لینک وبسایت خود را در محتوای پیامک قرار دهد و از مشتریان بخواهید خودشان نوبت جلسات لیزر را تعیین کنند. این کار باعث می‌شود تا مشتریان وقتشان بابت تماس گرفتن تلف نشود و کارکنان شما نیز مدام جوابگوی تماس های مکرر نباشید.

«مشتری عزیز کلینیک …،

از این به بعد می‌تونید برای رزرو جلسات براساس روز و ساعت روی لینک زیر کلیک کنید.

شماره تماس برای اطلاعات …»

نکات آموزشی

لازم نیست بازاریابی پیامکی تماماً مربوط به خدمات باشد. شما با به اشتراک گذاشتن نکات و آموزش‌های زیبایی در حوزه لیزر می‌توانید به مشتریان خود اطلاعات مفیدی را ارائه دهید. این کار باعث می‌شود تا مشتریان فکر کنند که شما در حوزه کار خود متخصص هستید.

«آیا لیزر برای نواحی تناسلی مضر است؟

با کلیک روی لینک زیر می‌تونی پاسخ خودت رو پیدا کنی.

کلینیک …»

ارتباط با کارکنان

یکی از کاربردهای پنل اس ام اس برای کلینیک لیزر که اغلب نادیده گرفته می‌شود، ارتباطات درون سازمانی است. شما می‌توانید برای برگزاری جلسات کلینیک، ارتباط سریع با کارکنان و اطلاع رسانی از پیامک به جای تماس یا ایمیل استفاده کنید.

«اطلاع رسانی فوری!

کلینیک در روز جمعه تاریخ … از ساعت 9 صبح تا 2 ظهر باز است.

از کارکنان درخواست می‌شود در کلینیک حضور داشته باشند.

مدیریت کلینیک …»

قابلیت‌های پنل اس ام اس برای کلینیک لیزر

مزیت مهم پنل پیامکی نسبت به دیگر روش‌های بازاریابی، انعطاف پذیری و وجود قابلیت‌های بی‌شمار است. برای مثال، شما این امکان را دارید تا پیامک خود را براساس کد شهری، پیش شماره و کد پستی به هر یک از اپراتورهای تلفن همراه از جمله همراه اول، ایرانسل و رایتل ارسال کنید.

شما می‌توانید براساس مناطق شهرداری به مشتریان خود پیام بدهید. به خصوص که کلینیک‌های لیزر از مشاغل محلی محسوب می‌شوند و بیشتر مشتریان ترجیح می‌دهند تا به نزدیک‌ترین کلینیک به محل زندگی خود مراجعه کنند. اگر کلینیک شما در منطقه 2 تهران است، بهتر است ابتدا اهالی این منطقه را هدف قرار دهید.

یکی از ویژگی‌های اساسی پنل اس ام اس برای کلینیک لیزر این است که می‌توانید از آنها گزارش بگیرید. بدین معنا شما امکان دریافت اطلاعات از کمپین‌های بازاریابی پیامکی را خواهید داشت. شما می‌توانید در مورد اینکه چند نفر پیامک را باز کرده‌اند، چند نفر روی لینک کلیک کرده‌اند و سایر موارد را آنالیز کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های بعدی خود را بهینه کنید.

شما این امکان را دارید تا براساس جنسیت به مشتریان خود پیامک بدهید. به ویژه برای خدمات لیزر، پیام‌هایی که برای خانم‌ها ارسال می‌شود، اغلب متفاوت از آقایان است. همچنین ارسال پیامک از نظر سنی نیز امکان پذیر است. شما می‌توانید دختران 23 سال را خطاب قرار دهید یا به آقایان 34 ساله پیامک ارسال کنید.

اگر هم مشتریان خدمات پیامکی خود را بسته باشند، با خطوط اختصاصی می‌توانید همچنان به آنها SMS ارسال کنید. این خطوط همان شماره‌هایی هستند که هنگام دریافت انواع مختلف پیامک روی تلفن همراه خود مشاهده می‌کنید. این خطوط اغلب رند هستند (200 یا 5000) و به دلیل اطمینان بالا برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی استفاده می‌شوند.

کلام آخر

استفاده از پنل اس ام اس برای کلینیک لیزر یکی از روش‌های پربازده و ارزان قیمت برای تبلیغات و جذب مشتریان جدید است. شما می‌توانید از قابلیت‌های پنل برای بهینه کردن کمپین‌های بازاریابی خود استفاده کنید تا مشتریان زیادی جذب کسب و کار شما شوند. «پنل اس ام اس مدیانا» همه ویژگی‌ها و مشخصات لازم برای مدیریت و بررسی کمپین‌های بازاریابی پیامکی را به شما ارائه می‌دهد. بنابراین این امکان را دارید تا صرف هزینه کم، ارتباطات قوی را با مشتریان خود ایجاد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم مشاوران ما تماس بگیرید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .