برای ایجاد بازاریابی پیامکی برای باشگاه که طرفداران بیشتری را جذب میکند، میتوانید از بهترین نمونههای بازاریابی ورزشی استفاده کنید. تبلیغات پیامکی برای باشگاه به یک امر ضروی تبدیل شده است و بیشتر افرادی که در حوزههای مختلف ورزشی فعالیت میکنند میدانند که رقابت در این عرصه روز بهروز سخت شده است. زیرا دستگاههای مختلف، رشتههای ورزشی متنوع و شرایط دیگر باعث شده تا افراد بخواهند بهترین خدمات را دریافت کنند. برای اینکه با نمونه متن تبلیغ ورزشی بیشتر آشنا شوید تا انتهای متن همراه مدیانا باشید.
آنچه در این مطلب میخوانید:
چرا از بازاریابی پیامکی برای باشگاه استفاده کنیم؟
سوالی که برخی از افراد میپرسند این است که چرا باید از تبلیغات پیامکی برای جذب ورزشکار در باشگاه استفاده کنیم؟ خب مشخص است که دلایل مهمی وجود دارد که هر یک میتواند به رشد باشگاه و ارائه خدمات بهتر کمک کنند. مهمترین دلایل استفاده از بازاریابی پیامکی در باشگاه به شرح زیر هستند:
- ارسال پیامک سریع و انبوه است.
- قیمت تبلیغات پیامکی به صرفه است.
- نرخ تبدیل بالایی دارد.
- شرایط جذب مشتریهای بیشتر را فراهم میکند.
- نرخ باز شدن پیامکها حدود 90 در صد است.
- صرفه جویی در وقت و هزینه رخ میدهد.
- مخاطبهای بیشتری از شرایط باشگااه اطلاع خواهند داشت.
- پیامک با سرعت زیادی به دست مخاطب میرسد.
همچنین میتوان از طریق ارسال پیامک به کانالهای ارتباطی دیگری هم لینک شد.
کاربرد بازاریابی پیامکی برای باشگاه ورزشی
باشگاههای ورزشی ممکن است در رشتههای مختلفی فعالیت داشته باشند که در برخی از مواقع تغییراتی در برنامههای ورزشی ممکن است رخ دهد. شما علاوه بر اینکه میتوانید از بازاریابی پیامکی برای جذب مخاطب استفاده کنید، شرایط اطلاعرسانی هم خواهید داشت. در حقیقت میتوان کاربرد بازاریابی پیامکی برای باشگاه ورزشی را در موارد مختلف بررسی کرد که این موارد به شرح زیر خواهند بود.
اعلام برنامههای آموزشی ورزشی
ممکن است که تغییرات مختلفی در برنامههای آموزشی در حال اجرای باشگاهها رخ دهد که نیاز به اطلاعرسانی داشته باشند. شما از طریق پیامک میتوانید تغییرات، جابهجایی کلاسها و حتی شروع مجدد کلاسهای جدید را به اطلاع ورزشکارهای فعلی باشگاه برسانید.
اطلاعرسانی از وضعیت باشگاه
با توجه به اینکه مسئولهای باشگاه در برابر هزینه و زمان ورزشکارها متعهد هستند، نیاز است که از طریق تبلیغات پیامکی برای باشگاه، شرایط و وضعیت شهریه ماه جدید، تعطیلات پیشرو و هرگونه تغییرات را اطلاعرسانی کنند.
پیامکهای تبلیغاتی و تخفیفها
استفاده از پیامکهای تبلیغاتی و تخفیفها در بازاریابی پیامکی برای باشگاه یک امر ضروری است. شما میتوانید به راحتی از تبلیغات پیامکی برای جذب ورزشکارهای مختلف استفاده کنید. تخفیفها میتواند میزان جذب ورزشکارها را بیشتر کند. این پیامکها برای جذب کلاسهای جدید ورزشی یا تخفیف رشتههای مختلف ورزشی مناسب هستند.
اطلاعرسانی از رویدادهای ورزشی
باشگاه شما ممکن است که میزبان رویدادهای خاص ورزشی باشد. از اینرو بهتر است که برای اطلاعرسانی از این رویدادهای ورزشی از تبلیغات پیامکی استفاده کنید. با ارسال پیامکهای تبلیغاتی میتوانید از افراد مختلف درخواست کنید تا به رویدادهای ورزشی شما مراجعه کند.
بازاریابی پیامکی برای باشگاههای بدنسازی
باشگاههای بدنسازی یکی از باشگاههای پر رفت وآمد هستند که بیشتر افراد حتی ورزشکارهای مبتدی را هم به خود جذب میکنند. با توجه به اینکه باشگاههای بدنسازی روز بهروز بیشتر میشوند، در نتیجه مهم است که برای جذب ورزشکار از تبلیغات پیامکی برای باشگاه استفاده کرد. به طور کلی میتوان مزیتهای بازاریابی پیامکی برای باشگاههای بدنسازی را دستهبندی کرد که این موارد عبارتند از:
- برقراری ارتباط موثر با ورزشکارها
- ایجاد صمیمیت با ورزشکارهای مبتدی و حرفهای
- ایجاد انگیزه برای شروع ورزش
- پیادهسازی استراتژیهای بازاریابی
- هزینه ارزان و مقرون بهصرفه
- گسترش کسب و کار و رویکرد عالی در باشگاههای بدنسازی
تبلیغات پیامکی برای باشگاههای بدنسازی
در باشگاههای بدنسازی میتوان از تبلیغات پیامکی و ارسال اس ام اس استفاده کرد تا علاوه بر جذب ورزشکار شرایط بهتری را هم فراهم کرد. به طور مثال شما با ارسال پیامک میتوانید روند برندسازی باشگاه خود را انجام دهید و با معرفی خدمات و بهروزترین دستگاهها، نام باشگاه خود را در ذهن افراد ماندگار کنید. همچنین شرایط ارسال پیامک در بازاریابی پیامکی برای گروه سنی مختلف فراهم شده است تا شما به راحتی بتوانید بازار هدف مشخصتری داشته باشید.
در حقیقت میتوان گفت که کاربرد بازاریابی پیامکی برای باشگاه بدنسازی یا هر باشگاه ورزشی دیگر به دستهبندیهای زیر تقسیم خواهند شد:
- برندسازی
- ارسال پیامک اطلاعرسانی
- انجام تبلیغات برای گروههای سنی مختلف
- معرفی خدمات باشگاه
- تخصیص کد تخفیف
همچنین میتوانید برای اینکه احساس بهتری به ورزشکار خود دهید و احساس صمیمت را بیشتر کنید، برای تولد ورزشکار اس ام اس تبریک تولد ارسال کنید. همچنین اطلاعرسانیهای مختلف شروع کلاسها با مربی خصوص را ارائه دهید.
تکنیکهای بازاریابی پیامکی برای باشگاهها + نمونه متن تبلیغ ورزشی
تا به اینجای متن درباره اهمیت ارسال پیامک تبلیغاتی برای باشگاههای ورزشی و بدنسازی را بررسی کردهایم. اما مهم است که نمونه متنهای تبلیغاتی برای ارسال پیامک داشته باشید تا بتوانید با ایدهپردازیهای مختلف و شخصیسازی، بهترین پیامک را ارسال کنید. در این بخش نمونه متنهای تبلیغ ورزشی را با توجه به استراتژیهای بازاریابی عنوان خواهیم کرد.
نمونه متن خوش آمدگویی به اعضای جدید باشگاه
هنگامی که یک عضو جدید به باشگاه ورزشی شما اضافه میشود، بهتر است که احساس صمیمت را ایجاد کنید و ورزشکار متوجه شود که حضور او در باشگاه مهم است. از اینرو توصیه میکنیم که پیامک خوش آمدگویی برای او ارسال کنید. نمونه متن خوش آمدگویی ورزشکار به شرح زیر هستند.
باران عزیز به باشگاه الف خوش آمدی!
خوشحالیم که باشگاه ما را انتخاب کردی در صورت هرگونه سوال با مسئول پذیرش در ارتباط باش. مجموعه ورزشی الف |
به باشگاه الف خوش آمدی!
ما در کنار شما هستیم تا به اهداف ورزشی خود برسد. برای دریافت برنامه رایگان با پذیرش در ارتباط باشید.
|
تمدید عضویت باشگاه ورزشی
تمدید باشگاه ورزشی یکی از مهمترین مسائلی است که باید به موقع انجام شود. از اینرو کافی است که از تبلیغات پیامکی برای باشگاه استفاده کرد و از طریق پنل پیامکی خود، زمان تمدید عضویت را یادآوری کرد. نمونه متن تمدید عضویت باشگاه به شرح زیر هستند.
رضا جان! عضویت ماهانه شما در تاریخ 20 مرداد به پایان میرسد.
همین امروز تمدید عضویت انجام بده تا مشمول 20 درصد تخفیف باشی! |
عضویت سالانه با 15 درصد تخفیف در باشگاه الف
کد تخفیف: gjjppop15 مهلت اعتبار تا 20 اردیبهشت |
نظرسنجی باشگاه ورزشی
برای اینکه بتوانید رضایت بیشتری از ورزشکارهای خود داشته باشید، کافی است که از تبلیغات پیامکی برای نظرسنجی استفاده کنید. شما با دریافت نظرات ورزشکارهای خود میتوانید در بهبود عملکرد باشگاه اقداماتی را انجام دهید و در نهایت تعداد ورزشکار بیشتری را جذب کنید. نمونه متنهای پیامک تبلیغاتی برای نظرسنجی باشگاههای به شرح زیر هستند.
از اینکه در کلاس trx شرکت کردی ممنونیم!
برای اینکه خدمات بهتری دریافت کنید لطفا بر روی لینک زیر کلیک کنید و نظر خود را ثبت کنید. لینک: link.vnjs/p |
تجربه خود را از استفاده دستگاههای بدنسازی جدید با ما درمیان بگذارید!
لینک: link.vnjs/p |
اطلاعرسانیهای عمومی باشگاه ورزشی
همانطور که در قسمتهای قبل هم توضیح داده شد، ممکن است که اطلاعات عمومی از برگزاری رویدادهای ورزشی یا حتی تغییرات ساعت کاری باشگاههای ورزشی رخ دهد. خب مشخص است که این موارد را باید به اطلاع ورزشکارها رساند. نمونه متنهای تبلیغاتی برای اطلاعرسانی عمومی باشگاه به شرح زیر هستند.
در تاریخ 20 و 21 مرداد ماه، باشگاه الف میزبان مسابقات کاراته استان تهران است.
تمامی کلاسهای ورزشی در این تاریخ تعطیل خواهد بود. روابط عمومی باشگاه الف |
باشگاه الف در تاریخ 10 بهمن ماه به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.
باشگاه بدنسازی الف |
تکنیکهای بازاریابی که برای بخشهای مختلف بازاریابی پیامکی باشگاهها گفته شد، مهم هستند و باید به درستی انجام شوند. کافی است که شما چند تکنیک گفته شده را به کار بگیرید تا تغییرات جذب ورزشکار را در ماههای مختلف سال مشاهده و بررسی کنید.
15 نمونه متن تبلیغ ورزشی
در بخش قبلی نمونه متن تبلیغ ورزشی را برای کاربردهای مختلف ارائه کردهایم، اما در اینجا میخواهیم به طور کلی 15 نمونه متن تبلیغاتی برای باشگاههای ورزشی عنوان کنیم تا در هر رشته ورزشی که فعالیت دارید بتوانید از این نمونه متنها بهرهمند شوید:
- ورزشکار عزیز! از الان تا شب عید فرصت داری تا به اندام ایده آلت برسی! با بهترین و بهروزترین تجهیزات ورزشی در باشگاه بدنسازی الف
- سهیلای عزیز! باشگاه ورزشی الف به مناسب تولد شما، یک جلسه رایگان بدنسازی در نظر گرفته است. تولدتان مبارک!
- رضای عزیز با پرداخت به موقع شهریه باشگاه 5 درصد تخفیف بگیر! لینک تخفیف: com
- اگر میخواهید که به تناسب اندام برسید عجله کنید! باشگاه الف با مدیریت جدید و دستگاههای بهروز آماده خدماترسانی به شما است. همین حالا ثبت نام کنید.
- ورزشکار عزیز با شرکت در نظرسنجی، عملکرد مربی خود را ثبت کنید. لینک نظر سنجی: com
- دستگاه آنالیز بدنی در باشگاه الف! برای رزرو استفاده از این دستگاه بر روی لینک کلیک کنید. لینک:com
- ترم جدید ژیمناستیک برای کودکان 5 تا 10 سال شروع شد. برای اطلاع از شرایط ثبت نام، تماس بگیرید. شماره تماس: 12345678
- بدنت رو بساز! باشگاه الف تنها باشگاه مجهز به دستگاههای بدنسازی روز دنیا در منطقه. شماره تماس:12345679
- اشکان عزیز به باشگاه الف خوش آمدی! برای اطلاع از کلاسهای ورزشی دیگر با پذیرش در ارتباط باش.
- آقای محمدی! تاریخ 20 مرداد وزن کشی دارید، لطفا راس ساعت 10 در باشگاه الف حضور داشته باشید.
- جدیدترین دستگاهها و بهروزترین مربیها برای رسیدن به یک بدن ایدئال به شما کمک میکنند. باشگاه الف شماره تماس: 12345679
- بعد از تعطیلات اولین کاری که باید بکنی ورزشه! همین الان عضویت خودتو با 10 درصد تخفیف تمدید کن! کد تخفیف: jhjs10
- امروز همون شنبه معروفه! با عضویت در باشگاه الف دو جلسه تردمیل رایگان دریافت کن. شماره تماس:134647987
- اگر میخوای موقع پیری هم درب شیشه رب و راحت باز کنی باید بدن خوب داشته باشی! باشگاه تناسب اندام الف 13346789
- زنان موفق به بدن خود اهمیت میدهند! پس چرا تو جزو این زنان نباشی؟ باشگاه بدنسازی مخصوص بانوان الف / شماره تماس:1346587
نکات مهمی که باید در متن پیامک رعایت کنید
همانطور که میدانید پیامکها دارای کاراکترهای محدود هستند. در نتیجه مهم است که متن تبلیغاتی شما کوتاه و مختصر باشد. اما توجه کنید که کوتاه بودن متن نباید به مفهوم پیامک شما آسیب بزند. در حقیقت مهم است که نکات مهمی را در ارسال پیامک رعایت کنید که مهمترین این نکات عبارتند از:
- متن کوتاه و مختصر
- متن با مفهوم
- زمانبندی برای ارسال پیامک
- انتخاب بازار هدف
همین حالا تبلیغات پیامکی را شروع کنید
با ارسال اس ام اس تبلیغاتی میتوانید خدمات رسانی خود را به عموم افراد اطلاعرسانی کنید و در مقابل، تعداد مراجعه کنندههای باشگاه ورزشی خود را افزایش دهید. با بهرهمندی از بازاریابی پیامکی برای باشگاه میتوانید پیامکهای متنوعی در بخشهای مختلف ارسال کنید تا تعداد ورزشکارهای شما افزایش پیدا کنند و برندسازی انجام دهید. مدیانا به عنوان ارائهکننده پنل پیامکی، شما را در پیادهسازی استراتژیهای تبلیغات پیامکی برای باشگاه همراهی میکند. وب سرویس ارسال پیامک مدیانا یک سرویس کاربردی است که شرایط اتصال وب سایت و اپلیکیشنها API را به پیامک فراهم میکند و شما میتوانید برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی از این پنل استفاده کنید.
به طور کلی ما در این متن سعی کردهایم که شما را با کاربردهای تبلیغات پیامکی برای باشگاه آشنا کنیم. اما اگر سوال یا ابهامی دارید که در این متن به آن اشاره نشده است، کافی است که در انتهای همین مطلب و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید. کارشناسهای پنل پیامکی مدیانا در زمان کوتاهی به سوالات شما پاسخ خواهند داد.
سوالات متداول
چگونه بازاریابی متنی را برنامهریزی کنیم؟
فهرستی از ورزشکاهای خود انتخاب کنید. قبل از ارسال پیامک به مشتریها، باید متن آماده برای تبلیغ مد نظر خود آماده کرده باشید.
چگونه از طریق متن تبلیغاتی، ورزشکار به باشگاه جذب کنید؟
خدمات با ارزش ارائه دهید، فقط برای گفتن «سلام» یا «اعلام حضور» پیامی ارسال نکنید. همیشه اطلاعات ارزشمندی ارائه دهید، برای مثال: تخفیفهای عضویت در باشگاه یا اطلاعرسانیهای عمومی را پیامک کنید.
بازاریابی پیامکی برای بازاریابی باشگاهها چقدر موفق است؟
میانگین نرخ تبدیل کمپین بازاریابی پیامکی 45 درصد است. نرخ باز شدن پیامک 98 درصد است. نرخ کلیک برای پیامک بین 20 تا 35 درصد است. در نتیجه شما با استراتژی مناسب در بازاریابی تبلیغات متنی و پیامکی باشگاهها، میتوانید افراد جدید را جذب کنید.