سه جنبه اصلی برای برقراری ارتباط در مراکز فیزیوتراپی وجود دارد که شامل تبلیغات، جذب و حفظ مشتری است. شما برای برآورده کردن هر سه این موارد باید از پنل اس ام اس برای فیزیوتراپی استفاده کنید تا بتوانید کمپینهای بازاریابی خود را مدیریت کنید. پنل اس ام اس قابلیتهای بسیاری دارد و باعث میشود تا با صرف هزینه کم، پیامکهای موثری را به مشتریان خود ارسال کنید. درحقیقت، ارسال پیامک یک روش بازاریابی آسان و کم هزینه برای برقراری ارتباط با مشتریان است، زیرا به اتصال اینترنت نیاز ندارد. در این بررسی به طور کامل در مورد پنل پیامکی برای فیزیوتراپی صحبت میکنیم.
آنچه در این مطلب میخوانید:
کاربردهای پنل اس ام اس برای فیزیوتراپی
بیش از 97 درصد از تمام پیامکها در عرض پنج دقیقه یا کمتر باز شده و خوانده میشوند. این عدد را با ایمیل مقایسه کنید که حداکثر 30 درصد نرخ باز شدن دارند. پس اگر برای تبلیغات خدمات به سایر روشهای بازاریابی پرهزینه مانند بازاریابی مکان محور یا ویدئویی متکی هستید، فرصت بزرگی را از دست دادهاید. در ادامه به کاربردهای پنل پیامکی برای فیزیوتراپی اشاره میکنیم:
تبلیغات و ارائه پیشنهادات جذاب
مهمترین جنبه از پنل اس ام اس برای کلینیکها این است که میتوانید با تبلیغات مشتریان جدیدی پیدا کنید. ارسال پیامکهای تبلیغاتی برای ارائه تخفیفات ویژه جهت جلب نظر مشتریان راهی عالی و کم هزینه برای جذب مشتریان جدید است. شما این امکان را دارید تا خدمات خود را معرفی کنید و موقعیتهای مختلف مانند روزهای مهم سال به مشتریان خود تخفیف بدهید.
برای معرفی دستگاههای جدید و خدمات منحصر به فرد خود به پیامک متوسل شوید. از مشتریان فعلی یا جدید خود بخواهید در رویدادهایتان شرکت کنند تا بتوانند با خدمات شما آشنا شوند. به خصوص به مشتریان محلی خود فکر کنید، زیرا مشتریانی که از شما دور هستند، به احتمال زیاد برای مراجعه به کلینیک مردد خواهند بود. بنابراین از طریق پیامک به مشتریان نزدیک به محل زندگی خود SMS ارسال کنید.
نوبت دهی و یادآوری جلسات
با ارتباطات مبتنی بر پیامک، کلینیکهای فیزیوتراپی میتوانند برای نوبت دهی و یادآوری جلسات از پیامکهای خودکار برای ارتباط با مشتریان خود استفاده کنند. این امکان را دارید برای نوبت دهی آنلاین از طریق پیامک اقدام کنید. لینک سایت خود را در پیامک قرار دهید و از مشتریان بخواهید برای مشاهده ساعت و روز جلسات، نوبت خود را رزرو کنند.
بیمارانی که نوبت خود را از دست میدهند، برنامه کاری فیزیوتراپی را مختل میکنند و هر نوبت از دست رفته منجر به اختلال در کار کلینیک میشود. بنابراین لازم است که پیامکهای یادآوری را برای بیماران ارسال کنید و تاریخ و زمان قرار ملاقات را به آنها متذکر شوید. این کار باعث صرفه جویی در زمان میشود و به مدیران و پرسنل فیزیوتراپی کمک میکند تا بر روی کارهای اصلی خود تمرکز داشته باشند.
استفاده از امکانات پیشرفته
مزیت دیگر پنل پیامکی برای فیزیوتراپی این است که شما میتوانید بسته به سن، جنسیت، کد پستی، پیش شماره، موقعیت مکانی و سایر موارد به مشتریان خود پیام متنی ارسال کنید. بنابراین، شما در استفاده از پنل پیامکی انعطاف پذیری بالایی خواهید داشت، بدین معنا که میتوانید برای هر هدف به پیامک متوسل شوید. اهداف شما میتوانند شامل نظرسنجی، مسابقه، منشی عضویت، تبریکات، پاسخگوی خودکار، هدایا، اخطاریه و سایر موارد باشد.
حتی با برگزاری کمیپنهای بازاریابی پیامکی، امکان بررسی اطلاعات و گزارش گرفتن وجود دارد. در داشبورد پنل اس ام اس میتوانید به تحلیل رفتار مشتری، بررسی دادهها و هدف گذاری برای اجرای کمپینهای بعدی بپردازید. با گزارش گیری میتوانید نیازهای مشتریان خود را بهتر درک کرده و کمپینهای موثری را اجرا کنید.
ارائه اطلاعات به مشتریان
با ارائه اطلاعات خدماتی و آموزشی به بیماران از طریق پیامک میتوانید ارتباط خود با مشتریان را تقویت کنید. این امکان را دارید در مورد درمان، توانبخشی، بالا بردن سطح سلامت و بهبود کیفیت زندگی افراد به مشتریان خود اطلاعات کافی ارائه دهید. این کار نشان دهنده میزان تخصص و مهارت شما در حوزه کار فیزیوتراپی است.
شما میتوانید اطلاعات آموزشی را استوری یا پست پیج اینستاگرام خود قرار دهید. این کار میتواند محتوای شما را به طیف گستردهای از مخاطبان در این شبکه اجتماعی پخش کند. از این طریق میتوانید مشتریان جدید جذب کنید، زیرا بسیاری از افراد به دنبال کسب خدمات باکیفیت هستند و بدون شک به یک کلینیک معتبر و تخصصی مراجعه میکنند.
دریافت بازخورد از بیماران
با دریافت بازخورد از بیماران از طریق پیام کوتاه، کلینیکهای فیزیوتراپی میتوانند نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنند. اگرچه همه از بازخورد مثبت مشتریان قدردانی میکنند، بیان ضعفها و حتی شکایات بخش مهمی از بازاریابی پیامکی موثر است. اگر شما متوجه شوید که یک بیمار ناراضی است، میتوانید اقداماتی را برای حل مشکل، اصلاح مشکل یا جبران آن انجام دهید.
در پیامک خود یک لینک نظرسنجی قرار دهید و از مشتریان بابت استفاده از خدمات بازخورد بگیرید. برای جلب نظر مشتریان میتوانید یک تخفیف ارائه دهید. به این صورت که بعد از شرکت در نظرسنجی و ارائه بازخورد خود، میتوانند از 20 درصد تخفیف در جلسه بعد فیزیوتراپی بهرهمند شوند.
اطلاع رسانی به کارکنان کلینیک
علاوه بر استفاده از بازاریابی پیامکی برای ارتباط با بیماران، از پنل برای ارسال امور اداری، تغییرات زمانی و همچنین اعلانهای اضطراری و اطلاعات سازمانی مربوط به کلینیک استفاده کنید. برای مثال، میتوانید به کارکنان خود با پیامک اطلاع دهید تا آنها را نسبت به جلسات آگاه کنید.
پیامهای متنی میتوانند راهی آسانی برای ایجاد یک فرهنگ سازمانی مثبت و دلسوزانه باشند. به جای تماس تلفنی که منجر به افزایش هزینهها و اتلاف وقت میشود، به هر یک از کارکنان خود پیامک بدهید. این کار را میتوانید به صورت زمان بندی شده انجام دهید تا در تاریخ تعیین شده، کارکنان پیامک را به صورت خودکار روی گوشی همراه خود دریافت کنند.
نمونه پیامک از اس ام اس برای کلینیک فیزیوتراپی
در ادامه به چند نمونه پیامکی برای مرکز خدمات فیزیوتراپی اشاره میکنیم:
«یک سال پیش همین امروز، ما از کلینیک فیزیوتراپی … شما را ملاقات کردیم!
از حمایت مستمر شما در طول یک سال متشکرم. در قرار بعدی خود به شما 20 درصد تخفیف میدهیم.
شماره تماس …»
***
«تولدت مبارک مرجان عزیز!
امیدواریم روز تولد تو شروعی برای یک زندگی عالی باشد.
امروز برای تو یک هدیه ویژه داریم. روی لینک زیر کلیک کنید. کلینیک فیزیوتراپی …»
***
«آیا میدانستید که فیزیوتراپی بهترین راه برای درمان درد، خشکی و گرفتگی عضلات کمر است؟
روی لینک زیر کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.
کلینیک فیزیوتراپی…
لینک:…»
***
«ما به تازگی به دکتر … را به فیزیوتراپی خود دعوت کردیم.
دکتر … از بزرگترین متخصصان در حوزه توانبخشی مشکلات اسکلتی مادرزادی است.
برای رزرو اولین جلسه با دکتر … 50 درصد تخفیف بگیرید.
کلینیک …،
شماره تماس …»
***
«با کلیک روی لینک زیر در مسابقه ما شرکت کنید تا برنده یک کارت هدیه 500 تومانی شوید.
مسابقه تا امروز ساعت 23 شب تمام میشود و نام برنده فردا ساعت 12 اعلام خواهد شد.
کلینیک …، شماره تماس…»
***
«ما در تلاش هستیم تا خدمات خود را در کلینیک … بهبود ببخشیم. پس در نظرسنجی ما شرکت کنید و 20 درصد تخفیف بگیرید.»
کلام آخر
استفاده از پنل اس ام اس برای فیزیوتراپی مزایای زیادی برای شما دارد. از یادآوری جلسات گرفته تا برگزاری کمپینهای تبلیغاتی، بازاریابی پیامکی راهی ارزان قیمت و موثر برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی است. شما این امکان را دارید با خرید پنل پیامکی از مدیانا، به طیف گستردهای از قابلیتها و ویژگیهای مفید دسترسی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه خدمات پیامکی، امکانات پنل پیامکی و سایر موارد، با تیم مشاوران ما تماس بگیرید.