بلاگ مدیانا

Search
پر بازدید‌ترین مقالات
جایزه بزرگ مدیانا-Mediana Awards

جایزه سال برای بهترین پیامک و ایمیل

دومین جشنواره مدیانا، ویژه انتخاب بهترین محتوای تولید شده کسب‌و کارها برای ارتباط با مشتریان در سال ۱۴۰۳ از ۲۳ دی ماه کلید خواهد خورد. دوره نخست این جشنواره در سال گذشته با انتخاب و اهداء جایزه سال بهترین پیامک برگزار شده بود  که امسال با اضافه شدن جایزه سال برای بهترین محتوای ایمیل ، مانند سال گذشته در دو مرحله به انتخاب و اهداء

بیشتر بخوانید
استفاده از ایموجی در پیام های کسب و کاری

ایموجی‌های تجاری: چگونه، کجا و چه زمانی از آن‌ها استفاده کنیم؟

ایموجی‌های تجاری: چگونه، کجا و چه زمانی از آن‌ها استفاده کنیم؟ استفاده از ایموجی‌ها به ویژه در پیام‌های تجاری می‌تواند راهی برای جلب توجه مخاطبان و انتقال احساسات باشد. اما چگونه باید از این ابزار به صورت حرفه‌ای استفاده کرد؟ در این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازیم. چرا باید از ایموجی‌ها در پیام‌های تجاری استفاده کنیم؟ جلب توجه بیشتر پیام‌های حاوی ایموجی معمولاً بیشتر

بیشتر بخوانید
نمونه متن پیامک پاسخ خودکار کسب و کارها

15 نمونه پیامک پاسخ خودکار برای کسب‌وکارها

پیامک پاسخ خودکار پیامی از پیش تنظیم‌شده است که به صورت خودکار به مشتریانی که پیام یا درخواستی ارسال می‌کنند، فرستاده می‌شود.  این پیام‌ها به‌ویژه برای اطلاع‌رسانی درباره وضعیت سفارش، تایید دریافت پیام و ارائه اطلاعات اولیه بسیار کاربردی هستند.  در این مقاله، با 15 نمونه پیامک پاسخ خودکار برای کسب‌وکارها آشنا می‌شویم و کاربرد آن‌ها را بررسی می‌کنیم. 15 نمونه پیامک پاسخ خودکار برای

بیشتر بخوانید
ارسال پیامک چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

ارسال پیامک انبوه چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

در این مقاله با ویژگی‌های ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، کاربردهای آن برای کسب‌وکارهای مختلف و نکات مهم برای دستیابی به بهترین نتایج آشنا می‌شوید. پیامک انبوه چیست؟ وقتی پیامک‌های یکسان یا شخصی‌سازی‌شده به تعداد زیادی از مخاطبان به صورت هم‌زمان ارسال می‌شود، ارسال پیامک انبوه انجام شده است.  این روش به‌ویژه در زمینه‌های زیر کاربرد دارد:   بازاریابی  اطلاع‌رسانی   ایجاد تعامل با مشتریان  به کمک این

بیشتر بخوانید
همه چیز درباره تحلیل پیامک

همه چیز درباره تحلیل پیامک: چگونه از داده‌های پیامک‌ها به بهترین شکل استفاده کنیم؟

داده‌هایی که پس از ارسال پیامک‌های مختلف کسب‌وکاری به دست می‌آید، می‌تواند کمک بسیاری به تحلیل استراتژی‌های بازاریابی کند و برای تصمیم‌گیری‌های بعدی، اطلاعات مفیدی در اختیار ما قرار دهد.  در این مقاله، با همه ابعاد تحلیل پیامک از جمله شیوه انجام آن، معیارها، چالش‌ها و فواید آن آشنا می‌شویم.  چگونه تحلیل پیامک را آغاز کنیم؟ اگر تازه با مفهوم تحلیل پیامک آشنا شده‌اید، مراحل

بیشتر بخوانید
12 نمونه پیامک یادآوری وقت دکتر

۱۲ نمونه پیامک یادآوری وقت دکتر: راهی برای کاهش کنسلی

در این متن نمونه‌هایی دقیق و خوانا از پیامک یادآوری وقت دکتر را گرد آورده ایم. در ادامه می‌توانید درباره ویژگی‌های این نوع پیامک و نکاتی مفید برای ارسال موفق این نوع پیام هم بخوانید.  نمونه پیامک برای ارسال به مراجعین و بیماران: ۱. «بیمار گرامی، وقت مراجعه شما در تاریخ [تاریخ] و ساعت [ساعت] در [آدرس] تعیین شده است. برای تغییر یا لغو این

بیشتر بخوانید
راهنمای جامع استفاده از پیامک تبلیغاتی ویژه کسب و کارها

راهنمای جامع پیامک تبلیغاتی ویژه کسب و کارها

استفاده از پیامک، یکی از سریع‌ترین و کارآمدترین روش‌های بازاریابی است.  این ابزار به دلیل قابلیت‌های گسترده و بازدهی بالا، به یکی از اصلی‌ترین راهکارها برای کسب‌وکارها تبدیل شده است.  در این مقاله، به بررسی کامل پیامک تبلیغاتی، نحوه استفاده و مزایای آن خواهیم پرداخت. چگونه از پیامک تبلیغاتی استفاده کنیم؟ برای استفاده بهینه از پیامک تبلیغاتی، باید استراتژی‌های مناسبی را به کار بگیرید. در

بیشتر بخوانید
پیامک، دروازه‌ای به بازاریابی نوین

پیامک، دروازه‌ای به بازاریابی نوین

در دنیایی هستیم که رقابت زیادی میان کسب‌وکارها شکل گرفته و همین موضوع صاحبان کسب‌وکار را وادار کرده تا به دنبال روش‌های جدید و جذاب برای ارتباط با مشتریان باشند.  از میان تمام روش‌های بازاریابی دیجیتال، یکی از قدرتمندترین و پیشروترین ابزارها (به‌خصوص در ایران)، بازاریابی پیامکی (SMS Marketing) است.  در این مقاله، به بررسی دلایلی می‌پردازیم که چرا پیامک می‌تواند به کانال اصلی بازاریابی

بیشتر بخوانید
10 متن تبلیغ عطاری متفاوت+راهکارهای موفقیت در جذب مشتری

10 متن تبلیغ عطاری متفاوت+راهکارهای موفقیت در جذب مشتری

در این مقاله، 10 نمونه متن تبلیغ عطاری کاربردی و خلاقانه را آورده‌ایم که می‌توانند تاثیر چشم‌گیری در جذب مشتری داشته باشند.  علاوه بر این، روش‌های ارسال پیامک تأثیرگذار برای ارتباط مؤثر با مشتریان را معرفی خواهیم کرد تا به کمک آن‌ها بتوانید دامنه مخاطبان خود را گسترش دهید و فروش بیشتری داشته باشید.   نمونه‌ متن تبلیغ عطاری متفاوت و تأثیر گذار تجربه شفا

بیشتر بخوانید
چگونه کسب‌وکارهای B2B می‌توانند از بازاریابی پیامکی برای افزایش فروش استفاده کنند؟

چگونه کسب‌وکارهای B2B می‌توانند از بازاریابی پیامکی برای افزایش فروش استفاده کنند؟

امروزه روش‌های سنتی بازاریابی به تنهایی نمی‌توانند نیازهای فروش کسب‌وکارهای B2B را برآورده کنند. استفاده از ابزارهای دیجیتال، از جمله بازاریابی پیامکی، به یکی از راهکارهای کارآمد برای ارتباط سریع و مستقیم با مشتریان بالقوه تبدیل شده است.  در این مقاله، به بررسی نحوه‌ی استفاده از پیامک برای تقویت فروش B2B خواهیم پرداخت و به شما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید با خرید پنل پیامک،

بیشتر بخوانید
مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .