امروزه صفحات اینستاگرام از محلی برای ارتباط با دوستان و آشنایان تبدیل به مکانی برای تبلیغات و فروش کسبوکارها شدهاست. تعداد صفحات کسب و کارها به قدری در اینستاگرام زیاد است که گویی وارد مرکز خرید بی انتهایی شدهاید. هر آنچیزی که نیاز دارید را میتوانید به راحتی در اینستاگرام پیداکنید. اینستاگرام در مقابل سایر شبکه های اجتماعی که مشمول فلیترینگ میشوند، کانال مناسبی برای فروش و حتی بازاریابی میباشد. از این رو اگر کسب وکار خود را به تازگی در اینستاگرام آغاز کردید و یا میخواهید به واسطه حضور در این شبکه اجتماعی دیده شوید باید با روش تبلیغات صفحات خود آشنا شوید. در این مقاله به روش تبلیغ اینستاگرام با پیامک انبوه خواهیم پرداخت.
آنچه در این مطلب میخوانید:
اهمیت حضور کسب وکارها در اینستاگرام
بر اساس آمارها حدود 30 میلیون کاربر ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام وجود دارد. همین موضوع فرصت فوق العادهی برای دیده شدن کسب وکار شما در این اپلیکیشن محبوب است. علاوه بر آن با توجه به ماهیت بصری این شبکه اجتماعی و به واسطه استفاده از محتوای بصری و متنی میتوان راحت تر برندسازی کرد.
فرقی ندارد که کسب وکار شما به صورت سنتی و یا مدرن باشد اما وجود صفحات کسب و کارها در این شبکه های اجتماعی سبب تعامل بیشتر شما با مشتریان خواهد شد.
تبلیغات مجازی در مقایسه با شیوهی تبلیغات سنتی بسیار متفاوت است و انواع گوناگونی دارد.
تبلیغ با برگزاری مسابقات اینستاگرامی
امروزه تب و تاب تبلیغات به وسیله مسابقات در اینستاگرام بسیار داغ است. مهم نیست که صفحات کسب و کارشما به چه اندازه بزرگ است این روش، راهی مناسب برای برندسازی و آشنایی با افراد است. برای تبلیغ مسابقات اینستاگرامی و گرفتن بازخورد مناسب بهتر است از دیگر روش های تبلیغات نیز بهره جست.
یکی از این روش ها جمع آوری بانک شماره مشتریان است. ارسال پیامک تبلیغاتی برای معرفی مسابقه اینستاگرامی و استفاده از سامانه ارسال پیامک انبوه روشی مناسب و تاثیرگذار است.
علاوه جمع آوری شماره مخاطبین، این روش مزیت دیگری نیز دارد. یکی دیگر از مزایای نجاتدهنده این روش قرعه کشی به وسیله سامانهی پیامکی است.
عدم وجود سایت ایرانی مناسب برای قرعه کشی بین حجم زیادی از لایک و کامنت معضل همیشگی برگزارکنندگان مسابقات است. اما با استفاده از پنل اس ام اس و با دریافت پیامک مسابقه از مخاطبان و ذخیره سازی شمارهی آن ها، میتوان قرعه کشی پیامکی را به آسانی در پنل اس ام اس انجام داد. با استفاده از پنل اس ام اس میتوان آمار و نمودارهایی از نتیجه مسابقات در پنل پیامک را نیز مشاهده کرد.
شرکت مدیانا یکی از تخصصی ترین سامانه های پیامکی در کشور است که به به بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کسب و کار و به منظور بهبود و ارتقای آن سرویس و نمایندگی پنل پیامکی ارائه کرده است.
برای خرید پنل اس ام اس رایگان و مشاهده پکیج ها به صفحه تعرفه مراجعه کنید.
لینک اینستاگرام در پیامک
با توجه به حضور بیش از 150میلیون کاربر فعال در بخش استوری به صورت روزانه و همچنین الگوریتم های تازهی اینستاگرام در حوزهی انتشار محتوا، گاها مشتریان از تخفیفات و خبرهای تازهی شما در اینستاگرام مطلع نمیشوند. از این رو لازم است برای یادآوری برند خود و تخفیفات به مشتریان خود از کانال های دیگر به صورت موازی اینستاگرام استفاده کنید.
ارسال پیامک انبوه به مشتریان همراه با لینک اینستاگرام، یک تیر و دو نشان است. در این شیوه علاوه بر یادآوری برند خود، تعاملات اینستاگرام خود را افزایش میدهید.
برای یادگیری نحوه قرار دادن لینک در پیامک وبلاگ ارسال لینک کوتاه در اس ام اس را مطالعه کنید
از دیگر مزایای قرار دادن لینک اینستاگرام در پیامک تبلیغاتی :
صرفه جویی در وقت مشتریان
جلب رضایت و خرید مشتریان اولین هدف کسب وکار شما است. به طور حتم شما به عنوان صاحب یک کسب و کار دوست ندارید که وقت مشتریان خود را بگیرید و در نهایت تجربه خرید نامناسبی را برای او رقم بزنید.
با استفاده از لینک بسیاری از مطالب و اطلاعات مورد نظر را میتوانید به اینستاگرام ارجاع دهید و از فضای پیامک برای اطلاعات مهم تر و اشاره به لینک استفاده کنید.
افزایش میزان فروش
خرید اینترنتی یکی از پرطرفدارترین انواع خرید است تقریبا همه افراد دوست دارند که محصولات مورد نیاز خود را با خیال راحت و از منزل سفارش دهند. با تبلیغ اینستاگرام با پیامک قادر خواهید بود که آن دسته از مشتریانی که برای خرید مشتاق به دریافت خدمات و یا محصولات شما هستند را هدف قرار دهید.
جمع بندی
در این مقاله به مزایای تبلیغ اینستاگرام با پیامک انبوه پرداختیم. اینکه به راحتی با این روش می توانید تعداد فالور، بازدید پست ها و لایک ها اینستاگرام خود را افزایش دهید. تیم مشاوران مدیانا آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند کافیست تا فرم مشاوره رایگان مدیانا را پر کنید یا سوالات خود را در قسمت نظرات بلاگ قرار دهید.