پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

بلاگ مدیانا

پر بازدید‌ترین مقالات
کمپین تبلیغات چیست Advertising Campaign

کمپین تبلیغاتی چیست؟ انواع، کاربردها و استراتژی

آیا کنجکاو هستید که بدانید کمپین تبلیغاتی چیست؟ جای درستی آمده‌اید. صاحبان کسب و کارهای کوچک که به‌تازگی وارد بازار شده‌اند و تجربه چندانی در این زمینه ندارند، معمولا شناخت زیادی از کمپین تبلیغاتی و تاثیرات شگفت‌انگیز آن ندارند؛ به همین دلیل آن را نادیده می‌گیرند. اکثر آن‌ها برای تبلیغ کسب و کار خود، به پیج‌های اینستاگرامی یا وب‌سایت‌ها مراجعه می‌کنند. درواقع آن‌ها بدون در

بیشتر بخوانید
تلفن ابری برای کسب و کارهای خانگی و کوچک

تلفن ابری برای کسب و کارها + 5 ایده افزایش فروش تلفنی

سیستم‌های تلفنی جزو عوامل و عناصر کلیدی ارتباطات تجاری هستند. با روی کار آمدن تلفن ابری برای کسب و کارها، بیشتر مشاغل ارتباط‌گیری راحت‌تر و به‌صرفه‌ای را تجربه می‌کنند. سیستم‌های تلفن و فناوری همیشه یک فناوری قابل اعتماد و قوی در طول سال‌های مختلف بوده است. در حال حاضر تلفن‌های سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف از سیستم‌های ابری استفاده می‌کنند تا راحت‌تر بتوان ارتباط با مشتری‌ها

بیشتر بخوانید
روش تبلیغات فروشگاه لوازم آرایشی

بهترین روش تبلیغات فروشگاه لوازم آرایشی + 12 ایده پرفروش

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر استقبال زیادی از لوازم آرایشی شده است، پیش بینی می‌شود که بازار جهانی زیبایی تا سال 2024 به 750 میلیارد دلار افزایش یابد و رشد به ویژه در بازار آنلاین قوی‌تر شود. اما سوالی که برخی از بازاریابی‌های آرایشی دارند این است که از کدام روش تبلیغات فروشگاه لوازم آرایشی استفاده کنند تا بهترین نتیجه را دریافت کرده

بیشتر بخوانید
بازاریابی موبایلی چیست / موبایل مارکتینگ

بازاریابی موبایلی چیست؟ 12 استراتژی برنده در موبایل مارکتینگ

برخی از افراد که در حوزه‌های دیجیتال در حال فعالیت هستند، این سوال را دارند که بازاریابی موبایلی چیست و چه کمکی به ما می‌کند؟ بازاریابی موبایلی ابزاری قدرتمند و ضروری برای کسب و کارهای مدرن است که حدود 96 درصد از ترافیک گوگل را تشکیل می‌دهد. از این‌رو اهمیت دارد که موبایل مارکتینگ را برای کسب و کار خود در نظر بگیرید تا مشتری‌های

بیشتر بخوانید
بازاریابی تفکیکی و غیر تفکیکی

بازاریابی تفکیکی و غیر تفکیکی، راهنمای جامع 0 تا 100

تغییر ذائقه و انتظارات مصرف‌کننده به این معنی است که بسیاری از بازاریابان مدرن بر کمپین‌های بسیار هدفمندی که برای جذابیت جمعیت‌های خاص طراحی شده‌اند، تمرکز می‌کنند. بازاریابی تفکیکی و غیر تفکیکی به این موضوعات می‌پردازد، اما در دنیای دیجیتالی که به شخصی‌سازی وسواس دارد، آیا رویکردهای غیرمتمایز هنوز مزایایی دارند که برای همه جذاب باشند؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است که تا

بیشتر بخوانید
بازاریابی پیامکی برای باشگاه

بازاریابی پیامکی برای باشگاه + 15 نمونه متن تبلیغ ورزشی

برای ایجاد بازاریابی پیامکی برای باشگاه که طرفداران بیشتری را جذب می‌کند، می‌توانید از بهترین نمونه‌های بازاریابی ورزشی استفاده کنید. تبلیغات پیامکی برای باشگاه به یک امر ضروی تبدیل شده است و بیشتر افرادی که در حوزه‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند می‌دانند که رقابت در این عرصه روز به‌روز سخت شده است. زیرا دستگاه‌های مختلف، رشته‌های ورزشی متنوع و شرایط دیگر باعث شده تا افراد

بیشتر بخوانید
ارسال اس ام اس انبوه منطقه ای

ارسال اس ام اس انبوه منطقه ای | راهنمای جامع و سفارش

ارسال اس ام اس انبوه منطقه ای نوعی ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه است. در این نوع ارسال می توان به طیف گسترده ای از افراد در یک منطقه مشخص پیامک تبلیغاتی ارسال کرد. ارسال پیامک بر اساس منطقه یک روش کاربردی برای تبلیغات کسب و کارها، به ویژه مغازه دارن، سالن های آرایشی، آموزشگاه های زبان و… در این مقاله قصد داریم تا به مزایای

بیشتر بخوانید
استراتژی بازاریابی پوشاک

استراتژی بازاریابی پوشاک + 10 مثال کاربردی

هر کسب و کاری که به پوشاک و مد مرتبط است نیاز به استراتژی بازاریابی پوشاک دارد. اما منظور از استراتژی بازاریابی برند لباس چیست؟ شما برای اینکه بتوانید به عنوان یک برند مطرح، حرفی در تولید یا طراحی پوشاک داشته باشید، نیاز است که از قبل خودتان را به مشتری معرفی کنید. یک استراتژی خوب می‌تواند شما را به عرضه تجارت و رقابت وارد

بیشتر بخوانید
ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی

ارسال پیامک انبوه با سیم‌کارت شخصی | راهنمای 0 تا 100

مسدودسازی پیامک‌های تبلیغاتی از طرف کاربران باعث شد، صاحبان کسب‌وکار برای تبلیغات پیامکی خود از روش ارسال پیامک انبوه با سیم کارت استفاده کنند. این روش در ابتدا پاسخگوی نیاز آن‌ها بود، اما کم کم واکنش‌های شدید کاربران نسبت به شماره‌های ناشناسی که هرروز برایشان اس ام اس تبلیغاتی ارسال می‌کرد، باعث شد دولت واکنش شدیدی نسبت به این روش بازاریابی نشان دهد. در ادامه

بیشتر بخوانید
ارسال اس ام اس انبوه با موبایل

ارسال اس ام اس انبوه با موبایل – 3 روش آسان

ارسال اس ام اس انبوه با موبایل یکی از بهترین روش‌های بازاریابی است. در این روش، شما می‌توانید با ارسال تعداد زیادی پیامک تبلیغاتی به طور همزمان، افراد زیادی را به مشتریان محصولات خود تبدیل کنید. در حال حاضر روش‌های گوناگونی برای ارسال پیامک گروهی وجود دارد، در این مقاله از مدیانا قصد داریم به بررسی این روش‌ها و معرفی بهترین راهکار به شما عزیزان

بیشتر بخوانید
مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .