پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

آشنایی با حقوق مشتریان در ارسال پیامک

27-aban-آشنایی-با-حقوق-مشتریان-در-ارسال-پیامک

تمامی مشتریان در هنگام خرید و استفاده از پنل‌های پیامکی دارای حقوقی هستند. البته حقوق مشتریان با قوانین ارسال پیامک متفاوت هستند. قوانین ارسال پیامک شامل محدودیت‌ها و الزاماتی است که باید در هنگام فرستادن پیامک های تبلیغاتی رعایت شوند. حقوق مشتریان شامل مواردی هستند که هر یک از مشتریان و مالکان پنل‌ها می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. در ادامه قصد داریم تا شما را با حقوق مشتریان در ارسال پیامک آشنا کنیم.

حقوق مشتریان در ارسال پیامک

اولین پرسش این است که آیا این حقوق از طرف دولت تعیین شده یا مربوط به شرکت مجری است؟ درصد بسیار زیادی از حقوق مشتریان در ارسال پیامک از طرف قانون تعیین شده است. از این رو حق هر کاربر است و هیچ شرکتی اجازه ندارد تا به دلایل غیرمنطقی، آن‌ها را نادیده بگیرد. در ادامه حقوق مشتریان در هنگام استفاده از پنل پیامکی را توضیح داده ایم:

بررسی محتوای پیامک

  • تمامی پیامک‌های ارسال توسط سامانه سیستم مانیتورینگ پلیس فتا بررسی می‌شوند. ارسال پیامک‌هایی با موضوعات تبلیغ کالاهای غیرمجاز و جنسی، مبارزات انتخاباتی، نشر اکاذیب، تشویق اذهان و نظم عمومی جامعه و برخلاف قوانین کشور و اسلامی ممنوع است. برای همین قبل از هر چیزی، متن پیامکی شما کاملا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
  • برای تبلیغ کالاهای بهداشتی، مربوط به بزرگسالان، کالاهای مرتبط با مسائل جنسی و فروش ملک نیاز به دریافت مجوز دارد. دریافت مجوز بر عهده خود سفارش دهنده است.

هزینه پیامک

در پنل پیامکی مدیانا هزینه ای را برای خرید پنل اس ام اس پرداخت نمی کنید وتنها هزینه شارژ پنل از شما دریافت می شود.

  • شما می‌توانید شرکت خط پیامک خود را تغییر دهید. فقط باید درخواست خود را به شرکت تحویل دهید.
  • در استفاده از خطوط اختصاصی خدماتی، دو تعهدنامه باید امضا شوند. این تعهدنامه در سایت شرکت فروش پنل پیامکی وجود دارد. فقط کافی است تا آن ها را دانلود کنید و پرینت بگیرید. دقت داشته باشید که مدیرعامل شرکت باید تمامی صفحات را امضا کند.

27-aban-dakheli-آشنایی-با-حقوق-مشتریان-در-ارسال-پیامک

قرارداد ارسال اس ام اس

  • در انتهای بازه قرارداد، شرکت مجری باید به شما گزارش فعالیت را تحویل دهد. این گزارش شامل تعداد پیامک های ارسالی، دریافتی و برگشتی است. بسته به اینکه چه زمانی گزارش تحویل شما داده خواهد شد، بر اساس شرایط پنل خریداری شده متفاوت خواهد بود.
  • مدت زمان قرارداد خرید پنل پیامکی سالانه است. البته در بعضی موارد، این زمان می تواند کمتر هم باشد. به هر حال، حتما قبل از خرید، زمان را بررسی کنید. توجه داشته باشید که به دلیل رایگان بودن پنل اس ام اس مدیانا، در صورت داشتن این پنل از این سامانه، نیازی به پرداخت هزینه سالیانه پنل نیست.
  • هزینه مالیات بر ارزش افزوده و 30 ریال تبصره 6 ماده واحده لایحه بودجه کل کشور به تعرفه پیامک اضافه خواهد شد. این هزینه در قرارداد شما باید نوشته شده باشد.
  • فسخ قرارداد دارای شرایط مخصوص به خود است. اصولاَ امکان فسخ کمتر از یک ماه وجود دارد؛ اما هزینه خط ثبت شده کسر خواهد شد. در صورت ارسال پیامک به تعداد شماره زیاد (1000 عدد)، دیگر امکان فسخ وجود ندارد.

نکات مهم دیگر

  • زمان خدماتی شدن خط شما به تاییدیه از طرف ارتباطات سیار بستگی دارد. برای همین نمی‌توان عدد مشخصی را برای این مسئله بیان کرد؛ به ویژه اینکه اگر متن تبلیغاتی نیاز به دریافت مجوز هم داشته باشد.
  • تمامی قراردادها باید در دو نسخه تهیه شود. یک نسخه نزد شرکت بوده و نسخه دیگر باید تحویل مشتریان شود. همچنین اینکه تمامی برگ‌ها باید دارای امضای مدیرعامل شرکت ها باشند.
  • هر یک از اپراتورها دارای محدودیت‌هایی در ارسال پیامک هستند. این حق مشتریان است تا از این محدودیت‌ها قبل از خرید پنل مطلع شوند تا بتوانند بهترین تصمیم را برای خرید بگیرند.
  • در خصوص انتخاب خط، مشتریان حق انتخاب دارند و هیچ شرکتی اجازه تحمیل بر آن‌ها را ندارد.
  • در صورتی که مشکلی در ارسال پیامک از طرف شرکت به وجود بیاید، شرکت باید هزینه را برگشت داده یا درصدد جبران آن برآید.
  • هزینه پیامک‌‌های ارسال نشده یا دریافت نشده توسط کاربران برگشت داده خواهد شد. البته اول از همه باید مشکل بررسی شود. اگر از طرف خود گیرنده یا اپراتور باشد، هزینه‌ای عودت داده نخواهد شد.
  • پرداخت هزینه اضافی بابت بازاریابی یا مشاوره ممنوع است.

در این مطلب سعی کرده‌ایم تا شما را با کلی‌ترین حقوق مشتریان در ارسال پیامک آشنا کنیم. مدیانا تمام تلاش خود را می کند تا شما بهترین بازخورد را از ارسال پیامک های تبلیغاتی خود دریافت کنید.

 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .