جملات کلیدی و کاربردی در متن پیامک تبلیغاتی

۳۰ هزار تومان تخفیف خرید اول از هایپراستار در آپ + ارسال رایگان
بدون شرط حداقل خرید
کد: AF4RT23BV
تا ۹ بهمن

در اینکه برای نوشتن یک پیامک تبلیغاتی خوب اصولی وجود دارد شکی نیست، اما همه چیز به اصول ختم نمی شود. اصول به شما می گوید که چطور متن را شروع کنید و چطور به انتها برسانید، چه تعداد کلمه به کار ببرید و از اهمیت کال تو اکشن در متن پیامک غافل نشوید. اما همیشه جملات و ترکیب هایی در متن پیامک های موفق وجود دارد که اگر آنها را بشناسید می توانید آنها را از آن خودسازی کنید و با کمی تغییر برای کسب و کار خود به کار بگیرید.

پنل اس ام اس به شما کمک می کند پیامک تبلیغاتی حرفه ای خود را در یک لحظه به تمام مشتریان ارسال کنید. به شما پیشنهاد می کنیم که سری به مقاله چطور یک پیامک تبلیغاتی جذاب بنویسیم بزنید و اگر در ابتدای راه بازاریابی پیامکی هستید و یا به دنبال پیشرفت در این مسیر هستید، خواندن ادامه این مقاله را از دست ندهید.

در متن تبلیغاتی، تخفیف لحاظ کنید تا اثر آن دو چندان شود!

روش ارائه تخفیف برای جذب مشتری، یکی از روش های کارآمد برای احیای مشتریان است. حتی مخاطبان بالقوه نیز با اطلاع از تخفیف، بیشتر و زودتر به خرید از شما سوق پیدا می کنند. برای مطرح کردن تخفیف در متن پیامک تبلیغاتی چند پیشنهاد که امتحان خود را پس داده اند برای شما داریم. استفاده از این ترکیب ها را حتما امتحان کنید.

نمونه متن پیامک تبلیغاتی با موضوع تخفیف ویژه

  • … تخفیف با کد تخفیف …
    مثل: 50% تخفیف با کد تخفیف mediana
  • حراج …، تا …% تخفیف فقط تا ….
    مثل: حراج تابستانه سالیان، تا 50% تخفیف فقط تا 30 مرداد
  • با تمدید اکانت (اشتراک) خود تا … روز آینده، از تخفیف …% برخوردار شوید
    مثل: با تمدید اشتراک فیلیمو خود تا 3 روز آینده از تخفیف 50% برخوردار شوید
  • ثبت نام پکیج (دوره) ….، با …% تخفیف تا ….
    مثل: ثبت نام دوره آموزشی بورس با 25% تخفیف تا 25 مرداد

 

در پیامک تبلیغاتی از کاربر بخواهید کاری انجام دهد!

پیامک هایی که در آنها از مخاطبان خواسته می شود اقدامی انجام دهند موفق تر از سایر پیامک ها هستند. فارغ از اینکه تا چه اندازه این اقدام برای صاحبین کسب و کار ارزشمند است و منجر به گرفتن بازخورد خواهد شد، این کار به مخاطبان جهت می دهد و تکلیف آنها را از ارسال پیامک مشخص می کند.

اگر این درخواست همراه با جایزه و پیشنهادهای ویژه باشد تاثیر آن دوچندان خواهد شد. در ادامه به چند نمونه از این پیامک ها اشاره میکنیم:

نمونه متن تبلیغاتی با درخواست اقدام توسط کاربر

  • از دوستان خود دعوت کنید و جایزه بگیرید
    مثل: با ارسال این پیامک برای دوستان خود و دعوت آنها در قرعه کشی شرکت کنید.

 

  • کافیست همین حالا …. را شماره گیری کنید تا از …. بهره مند شوید
    مثل: کافیست همین حالا *780# را شماره گیری کنید تا از خدمات خرید شارژ بدون نیاز به اینترنت بهره مند شوید

 

  • در صورت درخواست…. عدد… را به … ارسال کنید
    مثل: در صورت درخواست مشاوره آنلاین پزشکی عدد 1 را به شماره 30005000 ارسال کنید

 

  • با شماره گیری کد … در قرعه کشی … شرکت کنید و جایزه … را ببرید
    مثل: با شماره گیری کد *780*5*1# در قرعه کشی ماهانه رفاه شرکت کنید و شانس خود را برای یک دستگاه خودروی بنز امتحان کنید.

 

  • با شرکت در نظرسنجی ما را در ارائه خدمات بهتر یاری کنید و در قرعه کشی … شرکت کنید
    مثل: با شرکت در نظرسنجی پیامکی اسنپ فود در قرعه کشی هفتگی یک دستگاه خودروی 206 شرکت کنید

 

  • در ازای خرید بیشتر از ….، یک …. هدیه بگیرید
    مثل: در ازای خرید بیشتر از 3 کالا در سایت، یک کالا هدیه بگیرید

 

  • با خرید از …. جایزه های … را برنده شوید
    مثل: با خرید از وبسایت دیجی کالا جایزه های 5 برابری برنده شوید

 

  • هر … خرید، … امتیاز (شانس)
    مثل: هر 1 خرید، 1000 امتیاز

 

  • … بخر، … ببر
    5 تا بخر ، 7 تا ببر

اگر در این مدل پیامک ها بخواهید که مخاطب شما عددی یا کلمه ای را ارسال کند، باید قبل از شرایط را برای دریافت پیامک در پنل پیامکی خود مهیا کرده باشید. این شرایط چیست؟ تنها در صورتی شما میتوانید دریافت پیامک داشته باشید که مالک اختصاصی خطی باشید که با آن ارسال پیامک را انجام میدهید. در این صورت پیامک دریافتی بدون هیچ هزینه ای در پنل کاربری شما قابل نمایش است.

متن پیامک تبلیغاتی خود را با مخاطب قرار دادن مشتری آغاز کنید!

اگر مخاطب پیامک شما، مشتریان شما هستند، در اکثر مواقع بهتر این است که در پیامک همان شخص را مخاطب قرار دهید. با استفاده از این تکنیک یک قدم به مخاطب نزدیک تر شده و تمایل کاربر به باز کردن آن پیامک بیشتر میشود، چرا که احساس میکند این پیامک به صورت شخصی سازی شده برای او ارسال شده و با پیامک هایی که متن واحدی دارند و بدون ذکر نام مشتری هستند فرق دارد.

برای این کار نیاز ندارید که پیامک ها را تک به تک برای مشتریان خود ارسال کنید تا بتوانید نام آنها را در متن پیامک بنویسید، در سامانه پیامک مدیانا امکانی وجود دارد به نام ” ارسال با کلمات کلیدی” ، با استفاده از این امکان میتوانید در یک مرحله ارسال، تمام پیامک ها را با ذکر نام مشتری برای آنها ارسال کنید.

 

متن کلیدی و کمک کننده در پایان پیامک

بازاریابی پیامکی هنر استفاده از کلمات است. تنها دارایی شما برای جذب مشتری در این روش بازاریابی کلمات هستند. پس باید به خوبی بدانید از چه کلماتی و در کدام قسمت از پیامک استفاده کنید. خواندن مقاله 11 نمونه متن پیامک تبلیغاتی به شما کمک می کند با چند قالب پیامک تبلیغاتی حرفه ای آشنا شوید و از آنها برای پیامک های خود ایده بگیرید.

چند ایده که در پایان پیامک به شما کمک می کند احساس امنیت را خصوصا در خریدهای اینترنتی به مخاطب منتقل کنید را در ادامه شاهد هستید:

  • در همسایگی شما هستیم
  • منتظر حضور گرمتان هستیم
  • در کنار شما هستیم
  • در خانه سفارش دهید
  • از منزل خرید کنید

برای یک همراهی 24 ساعته در مسیر بازاریابی پیامکی، مدیانا همراه شماست

در هر کجای این مسیر اگر به کمک یک راهنمای با تجربه نیاز داشتید مدیانا اس ام اس در کنار شماست. انواع افزونه ها و ماژول ها مانند ماژول مسابقه و نظرسنجی پیامکی برای ساده کردن کار شما و فیدبک گرفتن از مشتریان در پنل قابل استفاده است. اگر هنوز اقدام به دریافت پنل پیامکی نکرده اید، همین حالا می توانید در کمتر از چند دقیقه این کار را انجام دهید. در صورت هر گونه سول می توانید با شماره 02154968000 تماس حاصل کنید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .