
هشت استراتژی برای تغییر رفتار کاربران از طریق بازاریابی پیامکی
آیا تا به حال فکر کردهاید که چگونه میتوانید برای بهبود تجربهی خرید مشتریانتان، از پیامک استفاده کنید؟ تبدیل بازدیدکنندگان

آیا تا به حال فکر کردهاید که چگونه میتوانید برای بهبود تجربهی خرید مشتریانتان، از پیامک استفاده کنید؟ تبدیل بازدیدکنندگان

در هنگام سفارش و خرید پنل پیامکی، یکی از اولین سوالات مدیران کسب و کارها این است که بهترین پنل

تا به حال شده خواندن یک بیلبورد یا دیدن پیامی تبلیغاتی شما را میخکوب و ذهنتان را درگیر کند؟ اگر

در دنیای امروز، انواع بازاریابی مختلفی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. برخی از

رویکرد و دیدگاه کسب وکارها در خصوص پیامک تبلیغاتی بیشتر به صورت ارسال انبوه آن به افراد مختلف در یک

اگر دوست ندارید هیچ یک از تماس های خود را از دست دهید این مقاله مخصوص شماست. شاید تا به

وقتی در اتوبان رانندگی میکنیم یا در کوچه پس کوچههای شهر قدم میزنیم، تا چشم کار میکند «تبلیغات محیطی» نگاه

کسب و کارهای بسیاری با استفاده از مراکز تماس با مشتریان خود به پاسخگویی تلفنی سوالات آنها میپردازند. تماسهای تلفنی

اس ام اس مارکتینگ (SMS Marketing) یا همان بازاریابی پیامکی یک شیوه مناسب برای انتقال پیام به مخاطب از طریق
مدیانا
مدیانا نسل جدید ابزارها و راهکارهای ارتباطی کسبوکارها با مشتریان است. پلتفرم جامع و یکپارچه از ابزارهای ارتباط مستقیم با مشتریان برای کسبوکارهای کوچک و متوسط جهت جذب، تبدیل و نگهداشت مشتریان در هر کانال، با پشتیبانی هوش مصنوعی که دستیار کسبوکار شما است.
مدیانا
تمامی حقوق محفوظ است.