
اپراتور ۵۰۰۰۱ (رهیاب پیام گستران)
امروزه هر فردی که دارای یک بیزینس و کسب و کار است به دنبال راهی برای برقراری ارتباط با مشتریان

امروزه هر فردی که دارای یک بیزینس و کسب و کار است به دنبال راهی برای برقراری ارتباط با مشتریان

یکی از سرشمارههای پیامهای تبلیغاتی که هر روزه دریافت میکنید سرشماره اپراتور ۲۰۰۰ است.شاید به عنوان مدیر یک کسب و

اگر تلفن همراه دارید احتمالا روزانه پیامک های مختلفی را از دوستان یا برند های مختلف خود دریافت می کنید.

«مشتری خود را بشناسید!» این جمله در قلب هر استراتژی بازاریابی مشتری محوری قرار دارد. پرسونای خریدار معمولاً برای توصیف

دندانپزشکی از جمله کسبوکارهایی است که به ارتباط مستمری با بیماران خود نیاز دارد. جملهای که میتواند باعث تعجب شما

پیشنهاد فروش منحصر به فرد یا USP ویژگی یا مزیت درک شده یک کالاست که آن را از بقیه برندهای

مردم تنها میتوانند از طریق ارتباطاتی که با آنها برقرار میکنید، پی به ماهیت درونی سازمان شما ببرند. براساس گزارش

ارتباط با مشتری در بوم کسب و کار به فرآیندی اشاره دارد که از طریق آن یک کسب و کار

تمامی مشتریان در هنگام خرید و استفاده از پنلهای پیامکی دارای حقوقی هستند. البته حقوق مشتریان با قوانین ارسال پیامک
مدیانا
مدیانا نسل جدید ابزارها و راهکارهای ارتباطی کسبوکارها با مشتریان است. پلتفرم جامع و یکپارچه از ابزارهای ارتباط مستقیم با مشتریان برای کسبوکارهای کوچک و متوسط جهت جذب، تبدیل و نگهداشت مشتریان در هر کانال، با پشتیبانی هوش مصنوعی که دستیار کسبوکار شما است.
مدیانا
تمامی حقوق محفوظ است.