جایزه سال برای بهترین پیامک و ایمیل

جایزه بزرگ مدیانا-Mediana Awards

دومین جشنواره مدیانا، ویژه انتخاب بهترین محتوای تولید شده کسب‌و کارها برای ارتباط با مشتریان در سال ۱۴۰۳ از ۲۳ دی ماه کلید خواهد خورد.

دوره نخست این جشنواره در سال گذشته با انتخاب و اهداء جایزه سال بهترین پیامک برگزار شده بود  که امسال با اضافه شدن جایزه سال برای بهترین محتوای ایمیل ، مانند سال گذشته در دو مرحله به انتخاب و اهداء جایزه خواهد پرداخت.

محسن شریعتی، دبیر جشنواره، با اعلام این خبر گفت: در مرحله نخست جشنواره که از ۲۳ دی‌ماه شروع خواهد شد کپی‌رایترها ۲۰ روز فرصت دارند که با ثبت‌نام در سایت جشنواره، محتوای پیامک و ایمیل برگزیده خود را با ذکر کسب‌وکاری که از این محتوا برای ارتباط با مشتریان استفاده کرده است، ارسال کنند. 

مدیر مارکتینگ شرکت مدیانا با اشاره به اهمیت محتوای اثرگذار در ارتباطات مستقیم بیزنس‌ها با مشتریان  افزود: در پایان مرحله اول، هیات داوران جشنواره که شامل متخصصان بازاریابی، کپی رایتینگ، روزنامه نگاری، روابط عمومی و یو‌ایکس رایتینگ خواهد بود، به بررسی آثار خواهند پرداخت و در هر رشته  ده اثر برگزیده را انتخاب خواهند کرد. در مرحله سوم جشنواره، اثر برگزیده در هر رشته توسط کاربران انتخاب و جایزه سال به آنها اهدا خواهد شد.

گفتنی است این جشنواره با حمایت شرکت مدیانا به عنوان شرکت پیشرو در ارائه راهکارهای ارتباط کسب‌وکارها با مشتریان برگزار می‌شود. این رویداد در دوره نخست با مشارکت ۳۶۴ کپی‌رایتر، بیش از  ۸۰۰ پیامک  از  ۲۵۵ برند و شرکت برگزار و به سه نفر جایزه ویژه  اهداء شد. 

علاقمندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند از تاریخ ۲۳ دی ۱۴۰۳ با مراجعه به وب‌سایت مدیانا آثار خود را ارسال کنند.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .