پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در این مقاله درباره این مورد صحبت می کنیم که چه نکاتی را باید رعایت کرد تا از ارسال پیامک تبلیغاتی نتیجه بهتری گرفت؟ یا به زبان دیگر سامانه پیامکی چگونه و چه زمانی می تواند بیشترین بازده را در ارسال پیامک تبلیغاتی برای کسب و کار ما داشته باشد؟ در هر کسب و کار، نکات مختلفی وجود دارد که در صورت رعایت آن می توان به کسب درآمد رسید. هنگام استفاده از پنل پیامکی برای ارسال پیامک تبلیغاتی، باید به نکاتی توجه کنیم، این نکات شبیه قوانین راهنمایی و رانندگی ما را به نتیجه مطلوب می رساند. در این مقاله تعدادی از این نکات مهم ارسال پیامک تبلیغاتی را برای شما جمع آوری کرده ایم، با ما همراه باشید.

بهترین زمان برای ارسال پیامک تبلیغاتی

یکی از مهمترین نکات ارسال پیامک، زمان ارسال می باشد،در هر بیزنس بسته به نوع آن ساعت تبلیغات متفاوت میباشد. برای مثال یک رستوران را در نظر بگیرید که بهتر است در ساعاتی تبلیغ کند که نزدیک به زمان وعده های غذایی باید تا بتواند بیشتر اثر گذار باشد. اگر زمان ارسال پیامک تبلیغاتی شما همزمان با زمان های پر مشغله مشتریان باشد، نتیجه ای معکوس خواهید گرفت. ارسال پیامک در ساعاتی که مخاطبان درگیر موارد روزمره هستند و یا در حال استراحت هستند، مناسب نمیباشد. حتی ممکن است نسبت به برند شما حس بدی پیدا کنند و دیگر هیچ وقت برای خرید به شما مراجعه نکنند.

فاصله زمانی ارسال اس ام اس انبوه

اگر فاصله زمانی بین پیام هایتان را رعایت نکنید، مشتری خود را با ارسال پیامک های پیاپی خسته می کنید. فاصله زمانی بین ارسال اس ام اس انبوه باید با توجه به توان خرید و حوصله مشتریان باشد، در غیر این صورت نتیجه معکوس خواهد داشت. می توان این جمله را همیشه در ذهن داشت که به جای ارسال پیامک تبلیغاتی مکرر به یک مشتری، به مشتریان بیشتری پیامک ارسال کرد.

تنوع در متن پیامک

همیشه هر چیز تکراری خسته کننده است، باید برای پیامک های خود متن های متنوع و جذابی در نظر بگیرید تا جملات شما در ارسال پیامک تکراری نباشند. پیشنهادهای متنوعی از محصولات خود را برای مشتری خود ارسال کنید و نگذارید با پیام های تکراری شما از برندتان دلزده شوند. در هر نوبت از ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشتریان خود حرف و محصولات جدیدی داشته باشید. به این ترتیب مشتریان در چرخه خرید و فروش شما حفظ خواهند شد.

ساختار متن پیامک تبلیغاتی و اهمیت کپی رایت در ارسال پیامک

به یاد داشته باشید که در پیامک تبلیغاتی، علاوه بر تکراری نبودن متن پیامک ها، نباید متن شما طولانی شود؛ به این دلیل که متون طولانی از حوصله افراد خارج است. متن پیامک تبلیغاتی نباید از یک حد مجاز در تعداد کاراکتر خارج شود. معمولا برای متون فارسی 70 کاراکتر یا یک پیامک مناسب می باشد.

به نکات زیر توجه کنید و از آن ها در متن ارسال اس ام اس انبوه خود بهره بگیرید:

معرفی برند یا شعار تبلیغاتی

سعی کنید هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی برای خود شعار کوتاه و جذابی تهیه کنید. به این ترتیب همیشه شما و شعارتان در ذهن مشتری جاودانه خواهید شد.

اشاره به ویژگی یا خدماتی منحصر به فرد

همیشه نشان دادن موارد مثبت و خوب، که به نیاز مشتری اشاره کند، باعث ایجاد انگیزه در خرید می شود.

ساده کردن روش سفارش دهی محصول

باید راهی ساده و بی دردسر برای ثبت سفارش داشته باشید. زیرا راه های سخت و طولانی معمولا بازده خوبی ندارند. حتی اگر محصول بهترین کیفیت را هم داشته باشد، ممکن است مسیر طولانی در ثبت سفارش باعث ترک کردن صفحه توسط مشتریان بشود.

راه ارتباطی

همیشه برای اینکه مشتری بتواند با شما ارتباط برقرار کند راهی در نظر بگیرید، مثلا می توانید ادرس سایت اینترنتی خود و یا ایمیل خود را در انتهای پیامک خود درج کنید. قراردادن راه ارتباطی برای مشتریانف باعث ایجاد حس اعتماد بیشتر میشود.

استفاده نکردن از کلمات و عبارات تخصصی

ممکن است همه مخاطبان، اصطلاحات تخصصی حوزه فعالیت شما را نشناسد. پس بهتر است برای جذب مخاطب، از اصطلاحات ساده تر استفاده کنید.

به کار بردن نام مشتری در هنگام ارسال اس ام اس انبوه در متن پیامک

این کار باعث می شود که مخاطب توجهی ویژه به آن پیامک داشته باشد. زیرا هر کسی از شنیدن و خواندن نام خود حس خوبی خواهد داشت. احساس مورد توجه قرار گرفتن، در مخاطبان باعث ایجاد حس برتری نسبت به دیگران میشود.

انتخاب جامعه هدف مناسب

اگر شما ارائه دهنده محصول خاص برای صنف و یا سن خاصی هستید، بهتر است ارسال پیامک خود را هدفمند کنید. به این منظور که اگر شما می خواهید تبلیغات در زمینه فروش کتاب داشته باشید بهتر است تنظیمات پنل ارسال پیامک خود را برای ارسال پیامک، محدود به قشر دانشجو یا دانش آموز کنید. این کار باعث هدایت مشتری های زیادی به سمت شما می شود. برای این نوع تفکیک مخاطب خود می توانید از بانک های اطلاعاتی زیادی در این زمینه استفاده کنید. به عنوان مثال بانک شماره تلفن های اپراتور همراه اول یا بانک شماره تلفن دانشجویان در یک شهر. همیشه این موضوع را در نظر داشته باشید که برای ارسال پیامک تبلیغاتی بهتر است برنامه ریزی منطقی و اصولی داشته باشید.

در این مقاله نکاتی برای استفاده بهتر از این پنل ارسال پیامک به شما داده شد که با خواندن آن شما اطلاعاتی کافی برای شروع کار خود می توانید به دست بیاورید و تاثیر خوب این روش تبلیغاتی را نسبت به مابقی روش ها در کسب و کار خود مشاهده کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .