پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

افزونه پیامک ووکامرس چیست؟ (دانلود رایگان+راهنما)

هفته گذشته یک خرید اینترنتی داشتم از یک فروشگاهی که تا به حال از آنجا خرید نکرده بودم، همیشه به محصولات آن فروشگاه علاقه داشتم اما به دلیل اینکه خرید کردن از یک فروشگاه جدید چالش های جدیدی از اصالت کالا گرفته تا زمان رسیدن محصول و غیره دارد، از خرید کردن امتناع می کردم.

برای خرید محصول مبلغ بالایی را باید آنلاین پرداخت می‌کردم، پس از پرداخت مبلغ، طبق عادت خرید از فروشگاه های دیگر منتظر پیامکی بودم که اعلام کند پرداخت موفقیت آمیز بوده و سفارش من ثبت شده است، نه تنها این پیامک را دریافت نکردم بلکه تا چند روز بعد هم هیچ پیامکی از وضعیت سفارشم دریافت نکردم!

تازه اینجا بود که متوجه شدم نکات ظریف و کوچک، چه نقش تاثیر گذاری را در خرید از فروشگاه های معتبر ایفا می‌کنند. همین پیامک های ساده که هزینه ناچیزی برای یک فروشگاه دارند باعث می‌شوند خیال مشتری از ثبت و وضعیت سفارش آسوده شود و بداند اگر مشکلی پیش آمده باشد با یک مجموعه منظم و پیگیر مواجه هست.

این تجربه از نگاه یک مشتری به پروژه خرید اینترنتی نوشته شده است، قطعا اگر بخواهیم خود را جای مدیریت یک فروشگاه بگذاریم آنجا هم اهمیت ارسال پیامک را خواهیم دید. اطلاع از ثبت سفارش جدید مشتریان اگر قرار باشد تنها از طریق وبسایت انجام شود، تکلیف زمان‌هایی که دسترسی به اینترنت ندارید یا خارج از مجموعه هستید چه می شود؟ امیدواریم با این مثال کوچک متوجه اهمیت ارسال پیامک در وبسایت خود شده باشید.

افزونه پیامکی ووکامرس چگونه به وبسایت ها کمک می کند؟

چه صاحب یک فروشگاه اینترنتی باشید چه مخاطب آن، لزوم دریافت پیامک در مراحل مختلف از ثبت سفارش تا ارسال محصول احساس می شود این کار به رضایت مشتریان و حفظ آنها کمک می‌کند و به وبسایت ها اعتبار می بخشد.

اگر برای سایت خود از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کرده باشید و یا با فروشگاه ساز ووکامرس اقدام به پیاده سازی یک فروشگاه اینترنتی کرده باشید، دانلود و نصب افزونه پیامک ووکامرس مدیانا کمک می‌کند فروشگاه شما به ارسال و دریافت پیامک مجهز شود.

کافیست سامانه پیامکی مدیانا را فعال کنید و افزونه ووکامرس فارسی را به آن متصل کنید. برای این کار لازم است شرایطی را مهیا کنید که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

امکانات افزونه پیامک ووکامرس فارسی چیست؟

افزونه ارسال پیامک ووکامرس فارسی قابلیت های زیادی را به وب سایت شما اضافه می کند که تاثیر آن را به وضوح خواهید دید. استفاده از افزونه پیامک امروزه به قدری مرسوم شده است که اگر فروشگاهی از آن استفاده نکرده باشد برای آن نقطه ضعف محسوب می شود. در ادامه به تعدادی از امکانات پلاگین پیامک ووکامرس اشاره خواهیم کرد.

  1. ارسال پیامک به مشتریان مشتاق برای موجود شدن کالایی
  2. ارسال پیامک به مشتریان پس از ثبت سفارش
  3. ارسال پیامک به مشتریان برای اطلاع رسانی از وضعیت سفارش
  4. ارسال پیامک به مدیر وب سایت در زمان ثبت سفارش جدید
  5. ارسال پیامک به مدیر وب سایت در زمان اتمام موجودی کالا
  6. ارسال پیامک به مدیر وب سایت پس از ثبت سوال یا دیدگاه جدید در وب سایت

 

چرا بهتر است برای افزونه پیامک ووکامرس، از سامانه پیامک مدیانا اس ام اس استفاده کنیم؟

اگر صاحب وب سایت فروشگاهی یا خدماتی باشید حتما تا به اینجای مطلب متوجه اهمیت ارسال پیامک خودکار از طریق وب سایتتان شده اید و حال می خواهید بدانید که اولین اقدام شما باید چه چیزی باشد؟

باید به شما بگوییم که در ابتدا باید یک پنل پیامک تخصصی مانند مدیانا اس ام اس را خریداری کنید که مجهز به خط خدماتی و وب سرویس پیامکی باشد. تا پیامک شما در لحظه به دست مشتریان برسد. خط خدماتی خیال شما را برای ارسال پیامک به تمام مشتریان حتی آن دسته از مشتریان که خطوط خود را برای پیامک های تبلیغاتی مسدود کرده‌اند راحت می کند.

پس از خرید پنل پیام کوتاه مدیانا اس ام اس، افزونه پیامک حرفه ای ووکامرس به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و با آموزش رایگانی که در ادامه برای شما قرار داده شده است، به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

آموزش رایگان نصب و فعال سازی افزونه ارسال پیامک ووکامرس

  • از بخش مديريت وردپرس منوي افزونه ها را انتخاب نموده و گزينه افزودن را کليک کرده و بارگزاري افزونه را انتخاب کنيد.
  • فايل را از کامپيوتر خود انتخاب کرده و بر روي نصب کليک کنيد تا بارگزاري شود و سپس با کليک فعال کردن افزونه آن را فعال کنيد.
  • حال از منوي کنار گزينه پيامک ووکامرس را انتخاب نماييد و از تب تنظيمات درگاه پيامک مشخصات پنل را وارد نماييد (وارد کردن نام کاربري سامانه و رمز عبور سامانه و شماره خط اختصاصي پنل خود الزامي مي باشد)
  • ساير تنظيمات را مطابق به نياز خود ويرايش نموده و سپس ذخيره نماييد، ماژول براي استفاده آماده است. (جهت تست ارسال نيز مي توانيد از بخش ارسال پيامک يک تست انجام داده تا از صحت تنظيمات مطمئن شويد)
  • در اين بخش تنظیمات نام IPPanel.com(Pattern) را انتخاب نموده مشخصات پنل را وارد نماييد و سپس ذخیره نمایید.

راهنمای استفاده از Woocommerce همراه با ارسال پترن

ابتدا در قسمت وب سرویس، از منوی وبسرویس پیامک گزینه (Pattern(com.IPPanel را انتخاب کنید.
پترن مورد نظر خود را در سامانه پیامکی بسازید .
در هر یک از بخشهای پیامک مدیر کل، مشتری، فروشنده و… پیام خود را به این صورت که در خط اول code-pattern=pid که در آن جای (code-pattern) کد پترن مورد نظر که در سامانه ثبت کرده اید را جایگزین کنید و در خط بعد پارامتر اول به طور مثال {id_order={id_order را قرار دهید و در خطوط بعد به همین شکل ، تمامی متغیر های موجود در شکل زیر را مقدار دهی کنید.

نکته : هر پارامتر می بایست در یک خط قرار گیرد.
نکته : در وردپرس فارسی ممکن است کاراکتر های }{ جا به جا شوند پس ترجیحا کل متن خود را در برنامه های ویرایش متن مانند notepad و یا ++notepad اول به طور کامل ساخته و بعد در باکسهای ووکامرس کپی کنید.

نکته : متغیرهای (شورت کدها) ووکامرس مانند mobile و phone و … حتما باید داخل }{ باشند. نکته : برای سهولت در ساخت پترن و ساختن تعداد کمتری پترن می توان پارامتری مانند status اضافه کرد که در پیام هایی که تکراری هستند و فقط حالت خرید تغییر میکند از آن استفاده کرد. نکته : تمامی پیام های ارسالی افزونه باید فقط به صورت پترن ارسال شوند.

دانلود افزونه
کلیک کنید

1/5 - (1 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .