پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست؟ + پیامک CRM

چگونه می توان با CRM پیامک ارسال کرد؟

همه ما در هر موقعیتی که باشیم، حتی اگر صاحب کسب و کار باشیم، باز هم در موقعیت مشتری برای سایر کسب و کارها قرار گرفته ایم. شما به عنوان یک مشتری چه توقعی از یک برند دارید؟ هزینه معقول؟ پاسخگویی همیشگی؟ اطلاعات کامل و مستند؟ ارسال به موقع محصول؟ تمام این موارد بعلاوه تمام مواردی که همین حالا در ذهن شما پدیدار شده باید جزو اولویت های یک کسب و کار باشد.

چرا؟ واضح نیست که اگر شما نبودید برندی هم نبود؟ پس شما هستید که تبلیغات موثر است، شما هستید که باعث ادامه فعالیت یک کسب و کار هستید. تمامی امور یک کسب و کار باید حول محور امور مشتریان باشد چرا که این تمام دارایی یک کسب و کار است. حتما مقاله همیشه حق با مشتریست را در این زمینه مطالعه کنید.

مطمئنا رسیدگی به این امور آنقدر پیچیده و زمان بر است که بیشترین نیروی انسانی را نیز خسته خواهد کرد. گاهی یک نرم افزار و امکانات آن می تواند به طرز عجیبی در کاهش هزینه ها صرفه جویی کند و روند امور را بسیار منظم و خودکار پیش ببرد. کافیست نظارت یک نیروی متخصص بر روی این نرم افزار باشد تا کارها به صورت روتین پیش بروند.

یکی از این نرم افزارها در حوزه امور مشتریان CRM است که با مجهز شدن به قدرت پیامک می تواند کامل ترین ابزار مدیریت امور مشتریان باشد. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سی آر ام (CRM) چیست؟

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان که به صورت مخفف به عنوان CRM از آن یاد می شود، مسئولیت مهمی را در یک شرکت ایفا می کند. این نرم افزار مسئول حفظ اطلاعات، برنامه ریزی امور و یادآوری به موقع امور مربوط به مشتریان است. چه حوزه ای حساس تر و استراتژیک تر از حوزه مشتریان در یک کسب و کار وجود دارد؟

پس نقش CRM در شرکت ها بسیار واضح است، CRM نقش بهبود و ساده سازی مراحل ارتباط با مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید را بر عهده دارد و در صورت مدیریت درست آن، می توان توقع سودآوری از آن داشت. همچنین هماهنگ سازی تیم های مستقر در مجموعه نیز از امکانات مطلوبی به شمار می رود که با استفاده از این نرم افزار قابل دستیابی است.

اضافه کردن قدرت پیامک به نرم افزار ارتباط با مشتریان (CRM)

کسانی که در حوزه فروش و پشتیبانی فعالیت می کنند می دانند که مجهز بودن یک نرم افزار به انواع روش های ارتباطی تا چه حد کمک کننده است. زیرا که در زمان صرفه جویی می شود و از تعریف مجدد اطلاعات مشتریان در چند نرم افزار و پنل خودداری می شود. ضرورت پیامک نیز بر همگان آشکار است.

بعد از تماس تلفنی، دومین و سریعترین و قابل اعتماد ترین کانال ارتباطی بین صاحبین کسب و کار و شرکت ها ارسال پیامک است. این نوع ارسال پیامک ها که از طریق نرم افزارها و اپلیکیشن ها انجام می شود به کمک پنل اس ام اس و وب سوریس پیامک قابل انجام است.

 

کاربرد های مجهز کردن CRM به وب سرویس پیامک

  1. ارسال اطلاعات شرکت مانند وبسایت و شبکه های اجتماعی به صورت پیامک
  2. ارسال متن پیش فاکتور و فاکتور به صورت پیامک
  3. نظرسنجی پیامکی از مشتریان درباره پاسخگویی کارشناسان بعد از تماس (ماژول نظرسنجی)
  4. ارسال پیامک هدفمند به گروه های تعیین شده در CRM
  5. ارسال پیامک شخصی سازی شده با نام و اطلاعات مشتری
  6. تبریک خودکار مناسبت های خاص به مشتریان و همکاران مانند تولد، سالگردها و … (ماژول تبریکات و اخطاریه)
  7. ارسال پیامک تشکر به مشتری پس از اولین تماس و یا پس از بازدید از غرفه
  8. ارسال خودکار پیامک های یادآوری برای پرداخت های مشتریان (ماژول اقساط)
  9. ارسال پیامک گزارش محصولات و انبار و مشخصات رانندگان

لیست نرم افزارهای CRM برای ارتباط با مشتری و اتصال آن به پنل پیامک

ادسافت – ایده ارتباط تراشه – ایده پرداز طلوع – آتیه پرداز – آریانیک – آینده نگاران (آیکو) – به سامان پیشرو – هبد فرادیس – پارس لاجیک – پارس ویتایگر – پایا – پیام گستر – پیراسیس – پیشگامان هریس رایانه – دبیـــرگران ماندگار – چیتا سافت – داده پردازان ارگس – داده پردازان نیک نوین فاوا – داده پردازی رایان مهر – دانا روش – دمسان – دیار فن آوری اطلاعات – زوبین – سانیار – سرو CRM – سیتکو – شایان فراز گستر – فراپرواز هوشمند – فناوری اطلاعات فارسیکام – کارا افزار ایده آل – کارا سیستم – کارنیک سیستم – کالو crm – گروه پرتوبیتا – گروه فناوری پرند – گستره نگار – ماهان – نرم افزار الماس crm – نرم افزار روش – نرم افزاری آتی نگر – نرم افزاری پارمیس – نرم افزاری پایا افزار پویا – نوماتک و…

برای ارسال پیامک خودکار از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان به چه چیزهایی نیاز داریم؟

  1. پنل ارسال پیامک انبوه
  2. خط خدماتی برای رسیدن پیامک به تمام شماره ها حتی بلک لیست
  3. وب سرویس پیامک

مجموعه مدیانا با ارائه تخصصی ترین سامانه پیامکی در کشور، خط خدماتی و وب سرویس پیامک را برای انواع پنل های پیامکی خود ارائه می دهد تا کاربران بتوانند برای اتصال پنل اس ام اس خود به هر نرم افزار یا اپلیکیشنی از آن استفاده کنند.

اگردر حال استفاده از نرم افزار ارتباط با مشتری هستید و می خواهید آن را به سامانه پیامکی مجهز کنید می توانید فرم درخواست خود را در سایت تکمیل کنید. همچنین اگر ارائه دهنده سرویس های CRM هستید و می خواهید به تمام مشتریان خود در کنار نرم افزار CRM، یک دسترسی وب سرویس پیامک ارائه کنید همین حالا با ما تماس بگیرید. 0215496800

5/5 - (2 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .