پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

راهنمای ارسال متن خوش آمدگویی به مشتریان + نمونه

ارسال پیامک خوشامدگویی

استقبال گرم و خوش‌آمدگویی در هر شرایط و وضعیتی، چه خانوادگی و چه حرفه‌ای جذابیت زیادی دارد. از این جذابیت می‌توان در کسب‌وکار بهره گرفت و توجه بیشتری را از سوی مشتریان یا مشترکان دریافت کرد و حس خوبی را به آن‌ها انتقال داد. در این مقاله به اهمیت پیام خوش‌آمدگویی در کسب‌وکار و بازاریابی می‌پردازیم و به نکاتی در این باره و نمونه‌هایی برای متن خوش‌آمدگویی اشاره می‌کنیم.

چرا کسب‌وکارها به خوش‌آمدگویی نیاز دارند؟

برخورد مناسب و تاثیرگذار یکی از عوامل مهمی است که باعث حفظ مشتریان و همچنین وفاداری آن‌ها نسبت به کسب‌وکار می‌شود. در این خصوص مساله اصلی این است که نباید اهمیت اولین دیدار با مشتری را دست کم گرفت. اولین دیدار بسیار مهم است، زیرا اگر تاثیر مثبتی بر مشتری بگذارید می‌توانید تجربه خوبی از یک خرید خوب برای مشتری ایجاد کنید و این در نهایت به موفقیت ختم می‌شود. در غیر این صورت باید تلاش بیشتری را برای تغییر تفکر مشتریان نسبت به کسب و کار خود انجام دهید.

امروزه انتظارات و ارزش‌های مشتری تغییر کرده است، اگر شما بتوانید نظر مشتری را نسبت به کسب‌وکار خود جلب کنید، این نکته تکمیلی و موثری در کنار ارائه محصول و خدمات با کیفیت مناسب خواهد بود و نتیجه خوبی را به دست می‌آورید. این درباره سطح شرکت و کسب‌وکار نیز تفاوتی نمی‌کند. از یک مغازه کوچک تا فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای و از یک وبلاگ تا سوپر اپلیکیشن، خوش‌آمدگویی نتایج موثری خواهد.

اهمیت و مزیت ارسال پیام خوشآمدگویی

ارسال متن خوش‌آمدگویی با پنل پیامکی یکی از قابلیت‌هایی است که شرکت‌ها و فروشگاه‌ها می‌توانند از طریق آن به آسانی با مخاطب خود ارتباط برقرار کنند و آن را برای حفظ ارتباط با مشتری و همچنین ایجاد حس مثبت در آن‌ها به کار بگیرند.

مزایای ارسال پیام خوش‌آمدگویی برای مشتریان و مخاطبان

ارسال پیامک خوش‌آمدگویی به مشتریان مزایای مختلفی دارد که در ادامه به چند نمونه از این مزایا اشاره می‌شود.

ایجاد روابط قوی‌تر با مشتری و مخاطب

ارسال پیامک خوش‌آمدگویی در هر لحظه از اقدام مشتری مانند ثبت نام، خرید محصول، پشتیبانی و … یک راهکار مناسب برای افزایش محبوبیت برند است و باعث افزایش اعتماد مشتریان به فروشندگان و افزایش احساس وفاداری در آن‌ها می‌شود.

افزایش نرخ تعامل با مشتریان از طریق پیامک

اگر در همان لحظه اول ارتباط مشتریان با کسب‌وکار خود بتوانید آن‌ها را از طریق پیامک خوش‌آمدگویی تحت تاثیر قرار دهید می‌توانید تضمین کنید که سایر پیامک‌های شما نیز در تلفن همراه مشتریان خوانده خواهد شد. در این صورت پیامک به بهترین کانال ارتباطی شما با مشتریان تبدیل می‌شود.

ایجاد تبلیغات تکمیلی برای فروش بیشتر

پیشنهاد می‌شود که در متن پیامک خوش‌آمدگویی از تبلیغ محصول و خدمات استفاده نشود، مگر به صورت ارائه هدیه یا تخفیف به بهانه ورود و ثبت‌نام مشتری و کاربر. اما ارسال راه‌های ارتباطی، پیشنهادها، اطلاع‌رسانی از اخبار اخرین محصولات، و هدایت کاربران به انجام اقدامی خاص در متن خوش‌آمدگویی از راهکارهای تاثیرگذار بر افزایش فروش است.

حفظ مشتری و ایجاد مسیر برای ارتباط‌ها و تعامل بعدی

با نشان دادن میزان اهمیت مشتریان و ایجاد حس ارزشمندی در آن‌ها می‌توانید ارتباط خود را با مشتریان حفظ کنید و از آن‌ها مشتریان وفادارتری بسازید. یکی از راه‌ها برای این کار استفاده از دستگاه ثبت شماره موبایل مشتریان است که امکان ذخیره شماره‌ها را در دفترچه پنل اس ام اس فراهم می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد تا برای مشتریان خود پیامک خوش‌آمدگویی ارسال کنید. از مزایای این دستگاه می‌توان به این موارد زیر اشاره کرد:

  • ذخیره خودکار شماره در پنل اس ام اس
  • امکان ایجاد باشگاه مشتریان
  • دسته‌بندی مشتریان
  • ارسال پیامک آنی به مشتریان

در متن پیامک خوش‌آمدگویی، مشتری را به چه اقدامی دعوت کنیم؟

همان‌طور که قبلا اشاره شد، متن پیامک خوش‌آمدگویی جای تبلیغ مستقیم و صریح نیست، اما صاحبان کسب‌وکار می‌توانند در قالب پیامک‌های خوش‌آمدگویی، به عنوان یکی از ابزارهای اس ام اس مارکتینگ مشتریان را به اقدامی فرابخوانند و به وسیله آن ارتباط، فروش و نرخ تعامل مشتریان را با کسب‌وکار خود افزایش دهند.

دعوت به سایت و شبکه‌های اجتماعی

فرستادن کاربران به سایت و پیج

ثبت نام و ارسال رمز عبور زمان مناسبی برای ارسال پیامک خوش‌آمدگویی به مشتریان است. در این زمان شما می‌توانید این احساس را به مشتریان منتقل کنید که در کنار آن ها هستید و خدمات و محصولات خود را پشتیبانی می‌کنید. درج آدرس سایت و اینستاگرام در پایان پیام خوش‌آمدگویی فرصتی است که مشتری را به سایر کانال‌های خود هدایت کنید.

اطلاع‌رسانی درباره یک محصول یا خدمات مشابه

خوش‌آمدگویی در قالب تشکر خرید یک روش مناسب برای قدردانی از مشتریان برای دریافت خدمات و محصولات است. در کنار آن می‌توانید مشتری را به آگاهی از یک محصول، کالا و خدمات مشابه با خریدی که از شما داشته است دعوت کنید.

ارسال کارت ویزیت الکترونیک به عنوان پیام اصلی

کارت ویزیت الکترونیک شناسامه‌ای برای کسب‌وکار شما است و به وسیله آن می‌توانید تضمین کنید که مشتریان شما را گم نخواهند کرد و از طریق پیامک می‌توانند اطلاعات لازم برای ارتباط با شما را پیدا کنند. ارسال کارت ویزیت الکترونیک به عنوان متن خوش‌آمدگویی راه مناسبی برای حفظ ارتباط شما با مشتریان است.

نظرسنجی و دریافت بازخورد پس از پیام خوش‌آمدگویی

ارزیابی کیفیت خدمات و محصولات شما در متن پیامک خوش‌آمدگویی این احساس را در مخاطب ایجاد می‌کند که شما به حضور آن‌ها اهمیت می‌دهید و ظاهری حرفه‌ای‌تر به کسب‌وکار شما می‌بخشد. این فرصت مناسبی است تا اطلاعات خود را درباره بازخورد مشتریانی که برای بار اول از شما خرید می‌کنند به‌روز نگه دارید.

دعوت به عضویت در باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان بستر مناسبی برای ایجاد حس رضایتمندی در مشتری و برندسازی است. ارسال متن خوش‌آمدگویی و دعوت از مشتری برای عضویت در باشگاه مشتریان این امکان را ایجاد می‌کند تا مشتریان نسبت به پیامک‌های بعدی شما واکنش بیشتری نشان دهند و آن‌ها را مطالعه کنند. البته ذکر این نکته لازم است که دعوت به حضور در باشگاه مشتریان بدون اعطای تخفیف یا اهدای هدیه بی‌معناست.

ارسال لینک راهنما برای اطلاع درباره محصول خریداری‌شده

استفاده از قابلیت ارسال لینک در پیامک و ارسال راهنمایی جهت استفاده از خدمات و محصولات جدا از ظاهر حرفه‌ای بخشیدن به کار شما باعث می‌شود که مشتریان تمایل بیشتری به دریافت خدمات و محصولات کسب‌وکار شما نشان دهند. این همچنین نوعی تبلیغ غیرمستقیم سایت یا شبکه‌های اجتماعی نیز هست که بدون اشاره به آن‌ها مشتری را برای آگاه‌سازی درباره خریدی که داشته به منبع هدایت می‌کنید.

ارائه پیشنهاد ویژه و اعطای هدیه

ارائه پیشنهادهای ویژه، کد تخفیف، آفر خاص، هدایا راه مناسبی برای بازگرداندن مشتریان به کسب‌وکار شماست. با ارسال پیامک خوش‌آمدگویی و اهدای کد تخفیف و هدیه برای خرید مجدد می‌توانید به صورت جدی‌تر ریتنشن مارکتینگ را آغاز کنید و مشتریان را به کسب‌وکار خود بازگردانید.

نمونه متن‌هایی برای پیامک خوش‌آمدگویی به مشتریان

  • به وب سایت دکترتو خوش آمدید. کد ورود : 65903
  • ایونت‌ساز، مرجع ایونت‌های حوزه ورزشی، ورود شما را به باشگاه خیرمقدم می‌گوید. درباره آخرین ایونت‌ها در لینک زیر بخوانید. لینک.
  • به چیکن فکتوری خوش آمدید. لطفا جهت بهبود عملکرد مجموعه با استفاده از لینک زیر در نظرسنجی شرکت فرمایید. لینک.
  • عضو محترم باشگاه مشتریان، به وستیک خوش آمدید، مبلغ یک میلیون ریال اعتبار هدیه به اعتبار شما واریز شد. شما می‌توانید حداکثر تا تاریخ یکم مهر کد 2031942 را در هنگام سفارش به صندوقدار اعلام کنید.گذاشتن لینک محصول در پیامک
  • محسن عزیز به شاواز خوش آمدید. کد تایید شما: 1410؛ شبکه‌های اجتماعی ما را می‌توانید در لینک زیر مشاهده کنید.
  • نسرین عزیز به جمع همراهان رهپو خوش آمدید. اطلاعات کامل درباره چادر مسافرتی را در لینک زیر مشاهده کنید.
  • به مجموعه بزرگ سراپرده خوش آمدید. در غرفه دوازده می‌توانید آخرین نمونه و مدل پرده‌ها و زیورآلات را با قیمت‌هایی مناسب ببینید.
  • باعث افتخار ماست که شما را در جمع خود داریم. از کد تخفیف 20 درصدی زیر می‌توانید برای خرید بعدی استفاده کنید. کد تخفیف.
  • از خرید شما سپاسگزاریم. با حضور در باشگاه مشتریان از هدایا و تخفیف‌های ویژه ما بهره‌مند شوید. لینک حضور.
  • پژوهشگر ارجمند، به تالار علمی کوشا خوش آمدید. سایر دوره‌های علمی مرتبط با ایران‌شناسی را با تخفیف ویژه در لینک زیر مشاهده کنید. لینک.
  • نگار عزیز، ورودتان را به مجموعه بزرگ آرایشی و بهداشتی نگاه نو خوش‌آمد می‌گوییم. اطلاعات درباره آخرین محصولات ما را می‌توانید در صفحه اینستاگرام ما بیابید.
  • کاربر گرامی، ورودتان را به سایت هم‌نوا خیرمقدم عرض می‌کنیم. خوشحال می‌شویم نظرات خود را درباره سایت با ما به اشتراک بگذارید.
  • پوشاک چهارسو به خود می‌بالد که همراهانی مانند شما دارد. باعث افتخار ماست که آفرهای ویژه بهاری را پیش از همه به شما پیشنهاد دهیم. لینک.
  • احمد عزیز از خرید شما سپاسگزاریم و حضورتان را در کافی کلان خوش‌آمد می‌گوییم. قهوه‌ساز دوکاپ، مدل 2023 را با تخفیف ویژه به شما اختصاص داده‌ایم. لینک درباره آگاهی از این محصول.
  • ورودتان را به مجموعه تفریحی شبانه خیرمقدم عرض می‌کنیم. امیدواریم لحظه‌های خوشی را در این‌جا سپری کنید. رزرو قایق‌های تفریحی.

خوش‌آمدگویی نه تنها بروز احساس خوشایند در قبال میهمانان و ابراز مودبانه در مقابل خدمت دیگران است، بلکه باب ورود یا پله نخست برای حرکت در مسیری مناسب برای ایجاد ارتباط و تعامل بیشتر نیز به شمار می‌رود. در این مقاله به اهمیت خوش‌آمدگویی در بازاریابی و تبلیغات پرداختیم و به نکات قابل توجه و ویژگی‌های یک متن پیامک مناسب برای ارسال به مشتریان اشاره کردیم. همچنین نمونه‌هایی برای متن خوش‌آمدگویی به مشتریان پیشنهاد دادیم.

3/5 - (2 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .