پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

نحوه ارسال تیکت پشتیبانی

نحوه-ارسال-تیکت-پشتیبانی

از قدیم می گویند رضایت مشتری از خدمات، راهی برای رسیدن به موفقیت است؛ اما ما می‌گویم رضایت مشتریان، خود موفقیت است. خدمات رسانی و رضایت مشتریان اولویت اول کسب و کار ماست. از این رو پشتیبانی پنل اس ام اس مدیانا ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی است. تیم پشتیبانی مدیانا به صورت شبانه روزی از طریق تیکت پشتیبانی، تماس تلفنی و شبکه های اجتماعی، پاسخگوی نیازها و پرسش های مشتریان می‌باشد. در این مقاله قصد داریم تا به مفاهیمی از قبیل تیکت پشتیبانی و نحوه ارسال آن بپردازیم تا در صورت نیاز شما کاربران و نمایندگان عزیز، بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

تیکت پشتیبانی چیست؟

راه های زیادی برای پرسش سوال و درخواست از سوی کاربران وجود دارد. آن ها می‌توانند با تیم پشتیبانی تماس بگیرند، ایمیل ارسال کنند و… اما معمولا این روش‌ها هم برای مشتریان و هم برای تیم پشتیبانی بسیار وقت‌گیر و زمانبر است.

برای تسهیل پاسخگویی به درخواست های کاربران، تیکت های پشتیبانی به وجود آمده اند. تیکت (Ticket) در واقع اصطلاح بین المللی برای پرسیدن سوال کتبی و ارتباط با تیم پشتیبانی است.

در این روش مشتریان در قالب فرم ارتباط با ما، سوالات و درخواست های خود را به صورت کتبی مطرح کرده تا پس از بررسی توسط کارشناسان و تیم پشتیبانی، از طریق همین سیستم پاسخ و جواب خود را دریافت کنند.

اهمیت استفاده از تیکت پشتیبانی

در این بخش به اهمیت استفاده از تیکت پشتیبانی پرداختیم اینکه چرا به جای تماس تلفنی تیکت پشتیبانی ارسال کنیم؟

هیچ کسب‌وکاری بدون چالش نیست! صاحبان هر کسب‌وکار، روزانه با چالش ها و مشکلات جدیدی روبرو می‌شوند و زمان خود را برای حل مشکلات قرار می‌دهند. در نتیجه زمان کافی برای ماندن پشت خطوط اشغال پشتیبانی را ندارند. استفاده از تیک پشتیبانی علاوه بر مدیریت زمان، امکان ذخیره مکالمات مکتوب را دارد تا در صورتی که کاربر موضوعی از آن را فراموش کرد به جای تماس مجدد به آن رجوع کند.

نحوه-ارسال-تیکت-پشتیبانی

چرا نمایندگان باید از تیکت پشتیبانی در ارائه خدمات خود استفاده کنند؟

امروزه با توجه به تغییر شیوه کسب‌وکارها و خدمات آنلاین، معمولا کاربران تمایل دارند در زمان فراغت از کار ، معمولا شب‌ها نیز سوالات و درخواست های خود را مطرح کنند. از این رو وجود تیم پشتیبانی می‌تواند در رضایت کاربران از خدمات شما تاثیرگذار باشد.

به واسطه ارائه خدمات پشتیبانی می‌توان احساس اهمیت را در مخاطبین خود تقویت کرد اینکه آن ها الویت اول کسب‌وکار شما هستند و توجه به درخواست‌های آن‌ها نیز الویت شماست. این موضوع سبب افزایش میزان وفاداری مشتریان نسبت به کسب‌وکار شما می‌شود. این افزایش وفاداری نیز به نوبه‌ی خود بر میزان فروش شما تاثیر خواهد گذاشت و آن را چند برابر خواهدکرد.

با توجه به رقابت‌های موجود میان کسب کارها به ویژه نمایندگی پنل پیامک وجود تیم پشتیبانی قوی می‌تواند سبب تمایز شما از سایر رقبا شود و اعتبار ویژه‌ای را برای شما به وجود آورد.

مدت زمان پاسخگویی به تیکت ها

پاسخگویی به تیکت ها بستگی به تعداد و اولویت های آن دارد اما معمولا مدت زمان پاسخ گویی به هر تیکت پشتیبانی در مجموعه مدیانا اس ام اس کمتر از 10 دقیقه صورت می‌گیرد و کاربران می‌توانند هر روز هفته و در هر ساعتی از شبانه روز درخواست ها و پرسش‌های خود را ارسال کنند. به طبع مواردی که نیاز به پیگیری و پشتیبانی فنی دارد به زمان بیشتری برای پیگیری نیازمند است.

مدیانا تنها ارائه دهنده ابزار جامع کسب و کار با پشتیبانی ۲۴ساعته در هفت روز هفته است.

چگونه تیکت پشتیبانی ارسال کنم؟

برای ارسال آن ابتدا وارد پنل ارسال و دریافت پیامک شوید و از منوی سمت راست گزینه پشتیبانی و سپس ارسال تیکت پشتیبانی را انتخاب نمایید.

در صفحه‌ی جدید در قسمت موضوع عنوان سوال خود را وارد نمایید

واحد مربوط به پاسخگویی سوالات خود را در بخش نوع پشتیبانی وارد کنید

الویت را بر حسب اهمیت دسته بندی کنید.

در قسمت پیام متن سوال خود را به صورت کامل وارد نمایید. در صورتی که نیاز به ارسال تصویر و فایل برای مطرح کردن سوالات لازم است آن را نیز ضمیمه کنید و در نهایت به روی دکمه ثبت کلیک کنید تا تیک شما ارسال شود.

در زمان ارسال، تیکت شما در وضعیت مشاهده نشده قرار دارد، زمانی که تیکت شما به دست تیم پشتیبانی برسد وضعیت از مشاهده نشده به در حال بررسی تغییر می‌کند و زمانی که پاسخ پشتیبانی برای شما ارسال می‌‌شود وضعیت تیکت به پاسخ داده شده تغییر خواهد کرد.

چگونه از جواب تیکت پشتیبانی خود اطلاع پیدا کنم؟

اگر زمان ارسال تیکت پشتیبانی روی دکمه اطلاع رسانی از طریق پیامک کلیک نمایید، به محض ارسال پاسخ، جواب کارشناسان از طریق پیامک برای شما ارسال می‌شود.

کسب درآمد از طریق نمایندگی پنل پیامک

در پنل نمایندگی اس ام اس علاوه بر ارسال و دریافت پیامک و سایر قابلیت های پنل کاربری امکان کسب درآمد از اعطای پنل کاربری پیامک، شارژ پیامک و همچنین فروش خطوط پیامکی به کاربران زیرمجموعه نیز وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .