در جشنواره تابستانی پنل‌های پيامڪی، همراه مدیانا باشید.
مهلت استفاده تا 31 شهریور 

کاربرد پنل اس ام اس برای فروشگاه های اینترنتی

پنل اس ام اس برای فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی یکی از نمونه های تجلی و پیشرفت علوم ارتباطات در جهان می‌باشد. امروزه به دلیل مشغله‌ی کاری معمولا افراد تمایل بیشتری به خرید اینترنی رو آورده‌اند. چراکه علاوه بر عدم نیاز به رفت آمد، امکان مقایسه محصولات وبرندها و همچنین قیمت آن ها را نیز فراهم می‌کند. فروشگاه های اینترنتی برای تعامل مناسب با مشتریان و امکان خرید راحت نیازمند به استفاده از ابزارهایی از جمله پنل ارسال اس ام اس برای فروشگاه های اینترنتی ( وب سرویس) می‌باشند. در این مقاله به اهمیت پنل اس ام اس و لزوم بکارگیری پیامک برای این مشاغل خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

پنل اس ام اس برای فروشگاه های اینترنتی

بازاریابی و تعامل با مشتریان امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و ابزارهای ارتباط جمعی دچار تغییرات مثبت و فراوانی شده است. امروزه تلفن های همراه نقش مهمی را در زندگی و فعالیت های روزانه هر فرد ایفا می‌کند از این هرگونه تبلیغات و تعامل با مشتریان به وسیله این ابزار ارتباطی می‌تواند تاثیر بیشتری بر افراد و مخاطبان هر کسب‌وکار بگذارد. ارسال پیام کوتاه یکی روش‌های ارتباطی و بازاریابی موثر برای تمامی اقشار جامعه و هر کسبوکار می‌باشد. فروشگاه های اینترنتی باتوجه به تکنولوژی و شیوه تجارت الکترونیک نیازمند روشی مناسب برای تعامل با مشتریان خود هستند ارسال پیام کوتاه یکی از این روش ها است که تمامی فروشگاه های انلاین در سراسر جهان در کنار وبسایت خود از آن استفاده می‌کنند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با نقش پیام کوتاه در تجارت الکترونیک و نحوه بکارگیری آن آشنا کنیم با ما همراه باشید.

پیش از پرداختن به نحوه‌ی انتخاب مناسب ترین پنل اس ام اس برای تجارت الکترونیک خود ابتدا بیاید با سازوکار پنل اس ام اس بهتر و بیشتر آشنا شویم؛ پنل اس ام اس، نرم‌افزاری در دنیای اینترنت است، که به صاحبان کسب وکار این امکان را می‌دهد تا به راحتی مشتریان خود‌ را مدیریت و برای آن‌ها پیامک‌ انبوه ارسال کنند.پنل اس ام اس برای فروشگاه های اینترنتی امکان جمع آوری تلفن مشتریان، ارسال پیامک عضویت در وبسایت، خرید کالا، ثبت کالا، شماره پیگیری و … را فراهم می‌کند و به وسیله آن پروسه خرید را برای کاربران تسهیل می‌کند و سبب افزایش رضایتمندی مشتریان در دریافت خدمات از فروشگاه اینترنتی شما می‌شود.

انتخاب پنل اس ام اس مناسب برای فروشگاه های اینترنتی

همانطور که می‌دانید فروشگاه های اینترنتی به دلیل مجازی بودنشان به نسبت فروشگاه ها و مغازه های موجود در سطح شهر تعامل کمتری با مشتریان دارد و به دلیل کلاهبرداری های افراد سودجو در این نوع فروش اعتماد کمتری به فروشگاه های اینترنتی دارند. به واسطه ارسال پیامک های مناسبتی و ثبت و پیگیری سفارش می‌توان اعتماد مخاطبین را جلب کرده و آن ها را به مشتریان دائمی بدل کرد.

امکان ارسال پیامک به صورت خودکار به مشتریان یکی دیگر از ویژگی های مثبت استفاده از پنل اس ام اس و پیامک می‌باشد که کار صاحبان این دسته از فروشگاه ها را راحت تر کرده است.

یکی از مهم ترین مزایای انتخاب پنل اس ام اس مدیانا، خط خدماتی موجود در پکیج ها می‌باشد. با بکارگیری خط خدماتی شما به راحتی می‌توانید به شماره موبایل های مسدود و بلک لیست پیامک ارسال کنید.  در کنار ارسال پیامک های اطلاع رسانی شما همچنین می‌توانید تبلیغات پیامکی داشته باشید. تبلیغات پیامکی شما می‌تواند از لیست مراجعین و یا استفاده از بانک شماره تلفن مدیانا و یا انواع ارسال ها‌ صورت گیرد.

با پنل اس ام اس مدیانا شما قادر خواهید بود تا مخاطبان خود را به صورت هدفمندتری انتخاب کنید. ارسال انبوه به کدپستی، دسترسی به بانک شماره‌های اصناف، ارسال براساس سن، جنسیت و همچنین ارسال از دکل BTS ایرانسل از امکانات ارسال پیامک انبوه برای شما است.

برای خرید پنل اس ام اس و انتخاب مناسب ترین گزینه بر اساس نیاز خود، فرم مشاوره رایگان را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گیرند.

نحوه‌ی بکارگیری پنل اس ام اس برای فروشگاه های اینترنتی

اطلاع رسانی از پیش فروش محصولات و خدمات جدید

ارسال پیامک و اطلاع رسانی به مشتریان از جدیدترین محصولات یکی از روش های تعامل و ترغیب مشتریان سابق به خرید مجدد از فروشگاه شماست. در اطلاع رسانی پیامکی با قرار دادن لینک وبسایت و یا صفحات آن می‌توانید علاوه بر بازگشت مشتریان و خرید بر میزان نرخ کلیک و بازدید صفحات خود بیفزاید.

ارائه تخفیف با ارسال پیامک

روش های متفاوتی برای تعامل با مشتریان یک فروشگاه اینترنتی وجود دارد ارسال پیامک و ارسال ایمیل از رایج ترین روش ها می‌باشند. معمولا افراد کمی هستند که هر روز به صندوق الکترونیک خود سر می زنند و آن را چک می‌کنند و در مقایسه به ارسال پیامک به صورت آنی توسط مخاطبین مورد بازدید قرار نمی‌گیرد. ارائه تخفیف های زمان دار و مناسبتی به وسیله پیامک روشی تاثیرگذار و سریع تر برای دریافت بازخورد از مشتریان می‌باشد.

ارسال پیامک های تایید خرید موفق

ارسال پیامک پس از انجام تراکنش و ثبت خرید نشان دهنده حرفه‌ای بودن شما و همچنین راحت تر کردن خیال مشتریان است. با ارسال پیامک تایید خرید مشتریان می‌توانند از ثبت سفارشات خود اطممینان حاصل کنند. در ادامه فروشگاه ها می‌توانند با ارسال پیامک تشکر از خرید احساس رضایت مندی و همچنین تعلق خاطر بیشتری را از سوی مخاطبان و مشتریان خود به دست آورند.

ارسال پیامک از طریق وب سرویس جهت ارسال نام کاربری و رمز عبور

بارها پیش آمده که مشتریان برای ورود به فروشگاه و ثبت نام در آن نام  کاربری و رمز عبور خود را فراموش کردند و دسترسی به ایمیل خود ندارند تا برای آن ها رمز مجدد ارسال شود. دریافت شماره مشتریان و ارسال پیامک بازیابی رمز عبور روش مناسبی برای جمع آوری شماره مشتریان و همچنین سهل تر کردن عضویت در وبسایت شماست.

ارسال خبرنامه

خبرنامه پیامکی یکی از روش ها رایج برای تعامل با مشتریان در هر کسب‌وکاری است. معمولا مشتریان از دانستن تغییرات و همچنین موضوعات مرتبط با حوزه های کاری شما بدشان نخواهد آمد و از آن استقبال خواهند کرد. با ارسال خبرنامه پیامکی می‌توانید بازدید بیشتری را به سایت و وبلاگ خود هدایت کنید و مشتریان را از بروزترین اتفاقات فروشگاه و یا کسب‌وکار خود آگاه کنید.

منشی آنلاین و پیامکی برای پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان

در هر نوع کسب‌وکار با هر زمینه کاری سوالات رایجی وجود دارد که مشتریان معمولا به دنبال یافتن آن هستند. راهی برای دسترسی آسان به پاسخ به این سوالات باعث رضایتمندی بیشتر مشتریان می‌شود. شاید برای پاسخ دادن به سوالات مشتریان اولین گزینه‌ای که به ذهنتان می‌رسد تماس های پشتیبانی است اما علاوه بر نیاز به نیروی انسانی به زمان زیادی برای پاسخ دادن به سوالات وجود دارد و در برخی از مواقع مشتریان باید ساعت ها پشت خطوط اشغال منتظر بمانند. استفاده از سامانه ارسال و دریافت پیامکی راهی مناسب برای پاسخ به سوالات رایج مشتریان با ماژول منشی پیامکی می‌باشد که در کسری از ثانیه پاسخ سوالات مشتریان را برای آن ها ارسال می‌کند.

ایجاد سامانه دریافت شکایات, انتقادات و پیشنهادات

دریافت انتقادات، پیشنهادات و… یکی از ملزومات هر کسب و کاری برای بهبود و همچنین ارزیابی عملکرد است. با استفاده از سامانه ارسال و دریافت پیامک مدیانا مشتریان شما به راحتی قادر خواهند بود تا با ارسال پیامک به خطوط شما انتقادات و پیشنهادات خود را عنوان نمایند و شما به راحتی آن ها را جمع آوری و برای بهبود عملکرد مجموعه خود آن ها را پیاده سازی کنید.

معرفی لیست قیمت ها

در سامانه‌ی پیامکی شما این امکان وجود دارد تا با قرار دادن کلمه و یا عبارتی خاص لیست قیمت محصولات شما برای مشتریان ارسال شود. تا آن ها به راحتی بتوانند محصولات و همچنین قیمت ها را مقایسه و تصمیم خرید بگیرند. با استفاده از این ماژول کاربردی شما قادر خواهید بود تا علاوه بر ارسال لیست قیمت، برای مشتریان خود کارت ویزیت الکترونیک ارسال نمایید و اطلاعاتی نظیر شبکه های اجتماعی، آدرس شعب و …. را به آن ها ارائه دهید.

معرفی شعبه جدید به مشتریان

فرض کنید فروشگاه اینترنتی خود به تازگی خدمات جدیدی را به لیست خدمات خود اضافه کرده و به تازگی در کنار فروشگاه انلاین فروشگاهی در سطح شهر افتتاح کرد. برای اطلاع رسانی به مشتریان، یکی از روش‌هایی که می‌توانید از آن استفاده نمایید ارسال پیامک اطلاع رسانی و ارسال پیامک افتتاحیه می‌باشد.

ارسال اتوماتیک پیامک تبریک تولد به مشتریان

ارسال پیامک های مناسبتی راهی مناسب برای ایجاد حس ارزشمندی در مشتریان و همچنین یادآور کسب‌وکار شما به آن هاست. با استفاده از ماژول ارسال پیامک خود در پنل اس ام اس مدیانا، شما قادر خواهید بود تا در زمان جمع آوری شماره تماس مشتریان، اطلاعتی نظیر روز تولد، سالگرد ازدواج و… را در دفترچه تلفن سامانه پیامکی ثبت کرده و در این روزها و حتی مناسبت هایی مانند اعیاد پیامک های تبریک و تخفیف ارسال کنید.

برای انتخاب یا مشاوره بازاریابی پیامکی از طریق فرم مشاوره با ما همراه بشید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .