دفاتر بیمه جزء یکی از مهم ترین مشاغل خدماتی میباشند که مشتریان بسیار زیادی دارند. از این رو مباحثی نظیرارتباط با مشتریان، اطلاع رسانی و همچنین تبلیغات نقش موثری در فرآیند کاری آن ها ایفا میکند. تمامی این فعالیت ها از اموری هستند که کیفیت و ماندگاری دفاتر بیمه را رقم میزند. با توجه به اهمیت این فعالیت ها در حفظ اعتبار دفاتر بیمه، بر آن شدیم تا به کاربرد پنل اس ام اس بیمه و اهمیت آن بپردازیم. اینکه چگونه با استفاده از پنل اس ام اس بیمه به راحتی میتوان موارد زمانبر مانند اطلاع رسانی و فرآیند خرید بیمه را تسهیل بخشید. پس اگر شما از صاحبان و نمایندگان دفاتر بیمه هستید این مقاله را از دست ندهید.
آنچه در این مطلب میخوانید:
پنل اس ام اس در دفاتر بیمه
آیا میدانستید که هزینه جذب مشتری جدید 9 برابر هزینه حفظ مشتریان سابق است؟ این موضوع نشان دهندهی این است که صاحبان کسبوکار در وهله اول باید به فکر حفظ مشتریان سابق خود باشند.
شما به عنوان یک نماینده بیمه نه تنها برای به دست آوردن مشتری های بیشتر بلکه برای حفظ کردن مشتریان سابق خود، باید سخت کار کنید. در این مقاله به اهمیت سامانه پیامکی و همچنین بازاریابی پیامکی و نقش اساس این ابزار برای دفاتر بیمه خواهیم پرداخت. راه های زیادی برای تعامل و ترغییت مجدد مشتریان سابق و همچنین راه های زیادی برای تبلیغات و پیدا کردن مشتریان تازه وجود دارد. اما چرا بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش ها میباشد؟
چرا بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش ها میباشد؟
همانطور که میبینید امروزه تلفن های همراه نقش بسیار بزرگی را در زندگی تک تک ما انسان ها ایفا میکند و بی شک مهمترین و قدرتمندترین ابزار ارتباطی در جهان است. تمامی مردم جهان برای کوچکترین فعالیت های روزانه خود به تلفن های همرته نیازمند هستند و از آن بهره میبرند. از این رو هر نوع بازاریابی و تبلیغات به وسیلهی تلفن همراه میتواند تاثیر بیشتری بر مخاطب گذارد.
اس ام اس مارکتینگ یکی از انواع تبلیغات مدرن به وسیلهی این ابزار ارتباطی مهم می باشد. ارسال پیامک در جهت جلب رضایت مشتری و یا آگاه کردن افراد از برند و خدمات خود یک شیوهی موثر در عصر حاضراست.
در واقع بکارگیری پنل اس ام اس برای هر کسب و کار یک تیر و دو نشان میباشد چراکه علاوه بر تعامل با مشتریان سابق و حفظ رضایتمندی آنها از خدمات، امکان استفاده از این ابزار برای ارسال پیامک های تبلیغاتی افرادی که با کسبوکار شما آشنایی ندارد نوعی آشنا سازی با برند و جذب مشتریان جدید است.به طبع اگر برای هر کدام از این فعالیت ها ( جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان سابق) نیازمند بکارگیری راه های متفاوت و هزینه بر بودید اما به واسطه پنل اس ام اس میتوانید به راحتی در این دو زمینه با صرف هزینه کمتر فعالیت کنید و نتتیجه بهتری بگیرید.
پنل اس ام اس در مقایسه با ارسال پیامک به صورت دستی
با خرید پنل پیامک به جای ارسال پیامک به صورت دستی میتوان به صورت اتوماتیک و انبوه پیامک ارسال کرد. این روش در مقایسه با ارسال پیامک به صورت دستی بسیار مقرون به صرفه است. با بکارگیری آن میتوان در کاهش توان نیروهای انسانی در برخی از بخشها کوشید و تمرکز توان انسانی را در بخش های مهم دیگری به کار گرفت.
پنل اس ام اس بیمه دارای قابلیت ارسال پیامک متنی هشدار، ارسال پیامک مرتبط با قرار داد، یادآوری تمدید بیمه، اطلاع مشتریان از وضعیت تشکیل پرونده و… میباشد که در ادامه به آن بیشتر خواهیم پرداخت. اما پیش از آن بیاید تا با نحوه انتخاب پنل مناسب برای دفاتر بیمه بیشتر آشنا شویم. یکی از مهمترین مواردی که باید پیش از انتخاب مناسب ترین پنل اس ام اس برای هر کسبوکار باید با آن آشنا باشیم، سازوکار پنل اس ام اس است.
پنل اس ام اس، نرمافزاری در فضای اینترنت است، که به صاحبان کسب وکار این امکان را میدهد تا مشتریان خود را مدیریت و برای آنها پیامک انبوه ارسال کنند. یکی از امکانات ویژه پنل اس ام اس قابلیت اتصال و سازگاری سامانه پیام کوتاه به نرم افزارهای مدیریتی دفاتر بیمه میباشد که امکان ارسال پیام به صورت اتوماتیک و سیستمی را برای نمایندگان بیمه فراهم میکند.
پنل اس ام اس مدیانا
از مزایای انتخاب پنل اس ام اس مدیانا میتوان به سازگاری این سامانه پیامکی به لیست نرم افزارهای مدیریتی دفاتر بیمه اشاره کرد.
یکی دیگر از مهم ترین مزایای انتخاب پنل اس ام اس مدیانا، خط خدماتی موجود در پکیج های آن میباشد. با بکارگیری خط خدماتی شما به راحتی میتوانید به شماره موبایل های مسدود و بلک لیست پیامک ارسال کنید.
در کنار ارسال پیامک های اطلاع رسانی شما همچنین قادر خواهید بود تا تبلیغات پیامکی داشته باشید. تبلیغات پیامکی شما میتواند از لیست مراجعین و یا استفاده از بانک شماره تلفن مدیانا و یا انواع ارسال ها صورت گیرد.
با پنل اس ام اس مدیانا شما میتوانید مخاطبان خود را به صورت هدفمندتری انتخاب کنید. ارسال انبوه به کدپستی، دسترسی به بانک شمارههای اصناف، ارسال براساس سن، جنسیت و همچنین ارسال از دکل BTS ایرانسل از امکانات ارسال پیامک انبوه برای شما است.
برای خرید پنل اس ام اس و انتخاب مناسب ترین گزینه بر اساس نیاز خود، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گیرند.
نحوهی بکارگیری پنل اس ام اس در دفاتر بیمه
آگاهی مشتریان از وضعیت بیمه
یکی از مهم ترین کارایی های پنل اس ام اس برای دفاتر بیمه ارسال پیامک های اطلاع رسانی میباشد. اطلاع از وضعیت بیمه و مقدار زمان باقی مانده از آن در هر ساعتی از شبانه روز میتواند سبب راحتی مخاطبان و مشتریان این دفاتر شود و رضایت مندی استفاده از این شرکت را افزایش دهد. به وسیله قرار دادن عدد و یا عبارت خاصی، مشتریان بیمه میتوانند با ارسال آن به سامانه پیامک کوتاه این مراکز اطلاعات کاملی را از وضیت بیمه خود در هر ساعتی از شبانه روز دریافت کنند.
اعلام خودکار سررسید بیمه مشتری
یادآوری مجدد بیمه یکی از فعالیت های زمان بر دفاتر بیمه میباشد معمولا نیروهای زیادی برای این بخش در نظر گرفته میشود تا با تماس به مشتریان آن ها را از اتمام زمان بیمه، رسیدن زمان پرداخت اقساط بیمه و… آگاه کنند. این پروسه بسیار پر هزینه و زمان بر میباشد گاهی به دلیل اشغال بودن خطوط مشتری و یا تماس در زمان نامناسب، مشتری را از دست میدهیم. اما با ارسال پیامک میتوانیم اطمینان حاصل کنیم که پیامک های ما به دست مشتریان خواهد رسید.
ارسال پیامک تشکر بعد از خرید بیمه
تعامل با مشتریان و ایجاد حس رضایتمندی راهی برای داشتن مشتریان وفادارتر و بازاریابی دهانی میباشد. با استفاده از پیامک میتوانید پس از خرید بیمه ( نمونه پیامک تشکر از خرید) و یا دریافت خدمات و سرویس ها از مشتریان به دلیل انتخاب شما برای خدمت رسانی به آن ها تشکر کنید تا به این وسیله حس ارزشمندی از جانب کسبوکار خود را در آن ها ایجاد کنید.
پیامک های مناسبتی
ارسال پیامک های تبریک و مناسبتی یکی دیگر از انواع روش های تعامل و ایجاد رضایت مندی در مشتریان است. به واسطه ارسال پیامک در روزهای مهم زندگی مشتریان خود به آن نشان دهید که آن ها برای شما مهم هستند و به این وسیله کسبوکار خود را به آن ها یادآوری کنید.
پایان قراردادبیمه
از ویژگی های کاربردی پنل اس ام اس، ارسال پیامک به صورت خودکار میتوان اشاره کرد به وسیله این امکان بسار کاربردی و اتصال پنل اس ام اس به سیستم های مدیریتی به راحتی میتوانید مشتریان خود را از زمان پایان قرار داد آگاه کنید و با در نظر گرفتن عدد و یا عبارتی و ارسال آن توسط مشتریان به سامانه پیامکی قرداد بیمه را تمدید نمایید.
اطلاع رسانی از خدمات جدید بیمه
اطلاع رسانی از امکانات جدید یکی از لازمه های دائمی هر کسبوکاری است. پیامک و اطلاع رسانی به وسیله آن در مقایسه از سایر روش های از هزینه پایین تری برخوردار است.
ایجاد راهنماهای وب سایت
ایجاد راهنمای وب سایت و ارسال لینک آن به وسیله پیامک کوتاه روشی عالی برای افزایش ترافیک سایت شما است و به واسطه ارسال این نوع پیامک یک تیر و چند نشان خواهید زد:
- به وسیله ارسال لینک ترافیک بیشتری در صفحات مورد نظر خود دریافت خواهید کرد
- در صورت نیاز به پشتیبانی یا پاسخگویی به سوالات مشتری میتوانید راهنمای بیمه را برای آن ها ارسال نمایید تا علاوه بر پشتیبانی حرفهای تر در زمان و وقت مشتریان و اپراتورهای دفتر صرفه جویی کنید.
ارسال پیامک به بانک مشاغل
تبلیغات یکی از نیازهای دائمی هر کسبوکاری است و همانطور که پیشتر در این مقاله عنوان شد روش های بی شماری برای تبلیغات مشاغل وجود دارد. اما به کارگیری بازاریابی پیامکی روشی کاربردی برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان سابق است. این روش در مقایسه با سایر روش های بازاریابی و تبلیغات از هزینه پایین تری برخوردار است و به واسطه انواع مختلف ارسال میتوان مخاطبین کسبوکار خود را با هدفمندی بیشتری تحت تاثیر قرار داد.
یکی از انواع ارسال پیامک که برای تبلیغات پیامکی دفاتر بیمه مورد استفاده قرار میگیرد، ارسال پیامک به بانک مشاغل میباشد با دسترسی به بانک مشاغل گسترده دفاتر بیمه میتوانند مخاطبین و تخفیفات خود را هدفمندتر انتخاب کنند و نتیجه بهتری را از کمپین های تبلیغاتی خود دریافت کنند.
برایمان بنوسید که پنل پیامکی کدام یک از نیازهای شما را بیشتر رفع می کند؟